Ако сте решили със договор за заем, то тогава ще трябва да начислявате пазарната лихва, защото са свързани лица.
Погледнете за всеки случай чл.134 от ТЗ, там пише че =може да се уговори лихва=
http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,6822.msg37598.html#msg37598

има и други интересни теми по въпроса, в крайна сметка, всеки за себе си е избрал начин.

Но общото мнение е, че само при "чистите фирми"-тези плащащи си редовно осигуровките и данъците, платежното и осчетоводяване на това, което сте писали в платежното.

При другите въпрос на избор
Във вашите случаи прекратявам по първия от 06/09/2013, във втория от 15/09/2013, тоест не съборазявам почивен ли е деня или не.
Ами ако сте юридическо лице, вземете решение на основание чл.134 от ТЗ за попълване на временен недостиг на средства от собствениците пропорционално на дяловете.
Ако някой собственик има произход на парите си , нека внесе по договор за заем между него и фирмата.
Ако някоя фирма има свободни средства, сключете договор за заем с нея.
Единственият вариант при който може да не се уговаря лихва обаче е този по чл.134 от ТЗ.
Тоя номер с датите вече не върви, защото инспекцията по труда гледат вече и часа на подаване на уведомлението по чл.62 от КТ.
И другото, влизат най напред при работниците с анкетните листове и след товаа проверяват документацията.
Към jeeesssyyy- има в някои образци молби в които се пише и-имам специализиран стаж 5 години, ако в молбата сте го упоменали е добре. Имате два варианта, единия да обърнете внимание като занесете трудовата книжка да ви впишат започването на работа. Другият вариант е да изчакате да ви дадат фиш за изминалия месец.
Ако сте зърнопроизводител по добре изчакайте промените в ЗДДС, става въпрос за това

http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2013/08/01/2114825_zurnoproizvoditelite_minavat_na_nov_rejim_po_dds/
69.2
Счетоводни и одиторски дейности; данъчни консултации

69.20
Счетоводни и одиторски дейности; данъчни консултации

Да, през 410 дни сте в болнични. Няма как да ходите на работа и да сте в болнични.
Скрит текст :
               

http://www.tita.bg/danatsi_tita/edition/14/article/143   

на този линк може да кликнете на писмото , за да го прочетете
nean, това е правилният начин да се уверим, че не следва да удържаме данък до 7920 лв., нека добавя само, че при следващо плащане трябва да попълва пак декларация за липса на получени доходи междувременно.
Има и един друг момент, много често в практиката фактуриращия не знае статута на получателя по отношение на ДДС, не се дава информация , не се представят картончетата за регистрация. Собственикът на една фирма е разпоредил на фактуриста, не знае ли, пишеш го регнат.


Банките се усетиха, че на СОЛ това не е доход, а база за осигуряване, тия не та не.
Длъжностните наименование на наетите работници ще определите вие, но ако изберете продавач-консултант, то минималния праг за дейността ви е 460 лв. Използвайте калкулаторите на кик инфо, за да видите кой какво дължи и какви ще са ви разходите.
http://www.kik-info.com/calculators/payroll.php
Че нали имат достъп до персоналния регистър, това им обърка работата, гледат СОЛ 420 лв., пък вие нулички , ооо я елате ...... :prankster:
Мисля да не бързаме с промените , че не се знае какво ни гласят по тази единна сметка, имаше предложение да ни се изпраща известие при всяко ново задължение, както и като ни погасяват - какво са погасили.
Както и в комисията за защита на личните данни. 
https://www.cpdp.bg/?p=element&aid=422
Омръзна ни от тъпни. В забележка пиша вече, че лицето е в временна нетрудоспособност за бременност и раждане или отпуск по КТ. По молба на служител от социалното ведомство. Не ми се разправя, вървя по течението, та  да ми се маха от главата.
По скоро не следва да отчитате като приход тези 400 лв. Ето и текст от счет стандарт приходи
-Не се считат за приходи събраните суми от името на трети лица, като например данък върху добавената стойност, застраховки, суми, събрани от името на възложителя, и други, които предприятието получава, но те не водят до увеличаване на собствения капитал.-
Но ДДС е 7900 а не 7500 и реално при вас остават 37100