А с прихода по 701 сте отчели 37100 плюс тези 400, с тези 400 преобразувате ли в намаление ФР на основание чл.27 ЗКПО
2. (доп. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г., изм. - ДВ, бр. 94 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) приходи, възникнали по повод на непризнати за данъчни цели разходи по чл. 26, т. 3, 4, 5, 6, 8 и 10, до размера на непризнатите разходи;
Регистрирани ли сте по ДДС. Този процент се прилага при констатирани липси при инвентаризация  и той се прилага за магазини в които клиентите имат достъп до щандове и този процент е ДО 0.25, а не просто полагащ се. Естествено се прилага за  календарната година, не може за минал период сега да се ползва.
Ако сте регистрирани по ДДС и тези стоки не са закупени преди 5 години, ще следва да направите корекция по чл.79 от ЗДДС по формулата. Затова в по горните отговори ви насочват към изтекъл срок на годност.
Скрит текст :
Член 234 КТ предполага, че сключвате договор с лице което работи при вас. Разгледайте подробно договора за квалификация, особено финансовата страна. Може дори за времето на специализация фирмата да е командировала лицето. В крайна сметка лицето ще повиши своята квалификация и завръщайки се , ще е по полезен в сферата на работа си. Сигурно има и срок колко време след специализацията ще е задължен да работи при вас.
Всички тези предположения ще следва да сверите със самия договор за квалификация.
Използвахте ли и чл.28 ЗКПО
 4. (нова - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) липси на стоки, произтичащи от търговска дейност в обекти, в които клиентите имат пряк физически достъп до предлаганите стоки, в размер до 0,25 на сто от размера на нетните приходи от продажби на съответния търговски обект.
Освен ако е по програма Ефективност, тогава изискват това подобрение да е заведено към стойността на сградата, даже проекта да е заведен като нематериален дълготраен актив. Повишва се енергийната ефективност на сградата.
Във въпроса ви казвате че 1трета от стена е облицована, кое е наложило това, разрушила се е първичната мазилка и образува влага ли-ако предположенията ми са верни, то поддържам отговора на Делфине-на разход. Този разход възстановява първичното състояние на сградата.
Ако въпросите съдържаха повече информация, няма да се налага да се предполага.  :smile1:
И справка за банковата сметка на болния, ведно с попълнено приложение...да не забравите, ако за първи път ще ползва болничен лист лицето.
Прекалено малък е срока за корекция на декларация 6, за разлика на този на декларация 1. Не знам с какво е съобразен, ама излишно тичане до НАП с молби за корекции. Мислят да правят промени, като обединят информацията, която подаваме. Интересен опит споделя illusion, ще трябва най напред да опитваме по ел път и ако не става , тогава по пътечката.... :smile1:
Протокол за какво, за установяване на консумираната ел енергия ли, зависи от това дали отдавания под наем обект има отделен електромер или не  :smile1:
Иренабрили е отговорила на Силвия, по въпрос за отдаден магазин под наем и как следва да се осчетоводи. Става въпрос за цялата фактура ел енергия и вода, касаеща магазина.
А при вас Валичка, ако част от енергията се префактурира, то би следвало тази част, която е за сметка на наемателя изобщо да не минава през 60 група, а да се начисли като разчет.
При получаване на фактурата от Енергийното дружество.
Дт 601- частта за ваши обекти
Дт 498-частта за наемателя
Дт 4531 ДДС                             / Кт 401

При префактуриране
Дт 411
Кт 498
Кт 4532



Да, можете, процедурата не е минала. Пък и платежните дето ги пращате в НАП нямат насоченост към погасяване на ДДС, влизат в единната сметка и погасяват първото задължение или стоят като надвнесени.
Темата е интересна от гледна точка на това, че във всеки от горните случаи може да се сбърка и следват корекции по независещи от нас причини. Изпращащият на ТЕЛК лекар може да даде ориентация на база опита си и състоянието на болния. В болшинството от случаите, ако лицето не се е възстановило, ТЕЛК издават болничен лист. Но ако работникът се е върнал на работа, няма защо да го правят. Неизвестност от една страна и срокове от друга. Едно от многото противоречия в професията ни.  :hmmm:
Обърнете внимание- иренабрили ви е написала как да се направи корекцията:
"При Вас е настъпило обстоятелство, което от данъчна гледна точка е "липса" според чл. 79, ал. 3 от ЗДДС.
Според ППЗДДС, корекцията на ползвания данъчен кредит се извършва по фолмулата, дадена в чл. 79, ал. 6, т. 2.
За извършената корекция се издава документ по чл. 66, ал. 1 от ППЗДДС:
Корекции на ползван данъчен кредит (Загл. изм. - ДВ, бр. 101 от 2006 г."

Относно това, че застрахователя е платил в повече от остатъчната стойност на автомобила си е чиста печалба и следва да си я отразите като извънреден приход, нормално е.


Няма образец на удостоверение, предложих ви го като компромисен вариант, за да защитите изискването на новия работодател. Говорете с сегашния това устройва ли го, след като ще му представите и копие от уведомлението по чл.62 от КТ.
Дааа, кражбата на автомобил не е "непреодолима сила"!? Требвало е да спи в автомобила?! Но това е друга тема.
На въпроса- автомобила ваша собственост ли е, казвате при покупката сте ползвали данъчен кредит, имам в предвид не е по договор за лизинг, който не е изтекъл?
И ако да, Иренабрили е цитирала корекцията по чл.79, която трябва да направите.
Относно осчетоводяването, казвате, че остатъчната стойност е по ниска от превода на застрахователя. Аз бих предложила следното осчетоводяване, което има същия ефект:

241 начислената амортизация
699 остатъчната стойност        / ДМА

401 застраховател/799 с цялата сума на застраховката

При погиване на актив ползвам извънредни приходи и разходи.
Всеки работодател е бил длъжен да подаде декларации в комисията за защита на личните данни за работа с "конфиденциални" данни и за това има издадено удостоверение. Но, ако в новият ви трудов договор има информация, която притеснява новия работодател, то не са публичните данни, а вероятно размера на възнагражденията и доплащанията. В случая може да се издаде удостоверение, че сте назначен на трудов договор за неопределено време и да се копира уведомлението по чл.62 от КТ.
Няма значение кога е регистрирана в ТР фирмата, има много "спящи" фирми. ОКД5 е документа, който стартира или прекъсва дейност. И както пишете това е 07.08.2013 г. и от тази дата дължите осигуровки на СОЛ.
elal, не искам да ви давам надежди, но на моя колежка след подобна грешка, не я глобиха. Имат явно право на преценка за тия фирми, подаващи нулеви декларации, не са ощетили бюджета, освен това, ако това не е система, ако са били редовни платци на данъците си и ред други признаци. Занесоха пропусната декларация и им казаха, че може да се размине глобата.