И още нещо СИС се издава при всяко плащане което е всеки месец, а Служебна бележка кога се издава? Благодаря
СЛУЖЕБНА БЕЛЕЖКА
за доходи от друга стопанска дейност и/или от наем или от друго възмездно предоставяне
за ползване на права или имущество
(по чл. 45, ал. 4 от ЗДДФЛ)
Образец 3- тя се издава на ФЛ за годишен размер платен наем и удържан данък, която пък бележка му служи при попълване на неговата ГДД по чл.50 ЗДДФЛ.
Да с физическо лице е сключен договора, тоест аз трябва да се договоря с него как той би искал, ако иска да му се удържа данък за 4-тото четиримесичие аз трябва да подам и да внеса данъка до 31.01.16 , ако съм разбрала правилно.
Правилно сте разбрали.
Вероятно договорът е сключен с физическо лице наемодател, щом говорите за удържане на данък от юридическото лице наемател.
Специално за четвърто тримесечие в СМЕТКА ЗА ИЗПЛАТЕНИ СУМИ
по чл. 45, ал. 4 от ЗДДФЛ има точка: "2. Желая да ми бъде удържан данък за сумата по тази сметка, изплатена през четвъртото тримесечие на годината: да ".
Съобразно попълването й, ще дължите и декларирате данък за четвърто тримесечие или не.
Първо се уверете, дали не попадате в  чл.13 от ЗДДФЛ, където са регламентирани необлагаемите доходи на физическите лица.
Второ вижте указанията на Приложение № 5 (образец 2051) от ГДД по чл.50 ЗДДФЛ.
Цената на придобиване е:
7. документално доказаната цена на придобиване на имуществото, актуализирана до 1997 г. включително с общия индекс на потребителските цени, обявен от Националния статистически институт - в случаите на продажба или замяна на имущество, придобито преди 1 януари 1998 г.;
чл.80
(5) Погрешно съставени или поправени протоколи се анулират и се издават нови.

Така би било коректно и по отношение на контролиране правото за неначисляване на ДДС на контрагента ви.
Сделки между свързани лица
Чл. 15. (Изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Когато свързани лица осъществяват търговските и финансовите си взаимоотношения при условия, които оказват влияние върху размера на данъчната основа, отличаващи се от условията между несвързани лица, данъчната основа се определя и се облага с данък при условията, които биха възникнали за несвързани лица.
Чл. 115. (1) При изменение на данъчната основа на доставка или при развалянето на доставка, за която е издадена фактура, доставчикът е длъжен да издаде известие към фактурата.

След като веднъж сте включили фактурата за неосъществения ВОД във Vies декларацията, то сега ще включите и известието, но със знак минус. Това е необходимо, защото подавайки декларацията сте прехвърлили отговорността за оформяне на ВОП от контрагента ви в ЕС.
Възникват въпроси относно това, кое е наложило издаването на фактурата, след като стоката не е напущала страната, както и това за какъв протокол става въпрос за начисляване на ДДС? Явно не сме наясно докрай със ситуацията по неосъществената сделка.
Не, не се дължи данък за дивидент начислен в полза на юридическо лице. Този данък ще се плати, когато получения дивидент се разпредели на собствениците физически лица от ЮЛ получило дивидента.
http://www.nap.bg/news?id=3068
обновена е версията за подаване на Обр.1 и 6
Моето мнение е, че в чл.204 изцяло се визират разходи, а не разчети.  Алинея 2 може да се отнася например, че ако в някоя от годините е закупен някакъв актив, но разходите за него започват в следващи години, то и те подлежат на регулация ако активът се използва и за лични нужди. Както и когато "джипът"6+1 е амортизиран напълно, но продължава да се употребява  и за лични нужди. Знаем колко бързо се амортизират лаптопи, компютри, или изписани на разход телефони под прага, а също употребявани през следващите години.
Ако с втория си пост подлагате на съмнение осчетоводяването в майката.
Според мен:
- с "3044/3041-прехв.на стоките"  със отчетната стойност на стоките например 100 лв.
-с "3044/7093-отчитане на печалба" е разликата до апорта, например 20 лв.
-с "221/3044-инвестиции в дъщерни" размера на цялата инвестиция 120 лв.
"Обаче са продадени на цената на апорта може би ще е само 411/221"-наистина стоките са апортирани на цената на апорта, но той явно е по висок от отчетната стойност на стоките,Иначе не би съществувало кредитирането на сметка 7093.
С втория си пост предлагате осчетоводяването в дъщерното предприятие ли?
Ако е така, то ще ви попитам: Какво апортира майката в дъщерното предприятие-стоки, както виждаме в осчетоводяването при майката. Тогава къде осчетоводихте стоките в дъщерното предприятие?
https://www.kik-info.com/spravochnik/svurzani-lica.php
Вижте в справочника на сайта чрез горния линк.
Не съм сигурен, че съм ви разбрал правилно, но ако става въпрос за фактури за закупени материали от предходни месеци, то:
Период за упражняване на правото на приспадане на данъчен кредит
Чл. 72. (1) (Изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Регистрирано по този закон лице може да упражни правото си на приспадане на данъчен кредит за данъчния период, през който е възникнало това право, или в един от следващите 12 данъчни периода.
(2) Правото по ал. 1 се упражнява, като лицето:
1. включи размера на данъчния кредит при определяне на резултата за данъчния период по ал. 1 в справка-декларацията по чл. 125 за същия данъчен период;
2. посочи документа по чл. 71 в дневника за покупките по чл. 124 за данъчния период по т. 1.
"отделно са ме упълномощили да подавам всичко, което е необходимо с моя ел.подпис"

Точно това упълномощаване им сканирайте и предайте. Няма да гадаем защо го искат, но при преглед на електронното  досие на фирмата е вероятно да не е приложено. Особено когато сте с пълен достъп до осигурителната информация.
Въпрос на настройките на програмата ви е. Вижте там където е фиксиран процента на ДДС какви опции има и променете съобразно необходимостта. Възможно е само да чекнете, че ДДС не е 20%.
Друг вариант е да запълните с бла бла или да оставите празна този номер от фактурата, а от Гугъл да си свалите и сътворите желаната фактура.
Но съобразете и това, което ви е написала Chiara. Има промяна на чл.26 и чл.27 спрямо минали години.  :smile1:
Може да се подава и от двата ел подписа, но ще виждат страницата на НАП еднакво, ако упълномощаването на ФЛ е пълно също. Дори е добре за самото ФЛ да вижда какво се подава и какви задължения има фирмата, а и доста справки и възможности вече има страницата на НАП.
По интересно е с подаването на болничните в НОИ с един и същи ел подпис от различни IP - не се виждат подадените болнични от другото IP.
Засекли са доста краставици и патладжани, неосчетоводени във фирмата от стоковото тържище, щом ви искат по видове надценката. Декларация изискват, и то отдолу с текста .....за неверни данни нося отговорност по чл.... от НК.
Информацията която пращаме на основание чл.118 ал.10 към НАП е достатъчно ясна кой и колко ще трябва да прави обезпечение. Защо тези по чл.118 ал.10 също не са освободени от обезпечения?  :wink1:
А като имам в предвид, че глобите ще са в размер на обезпечението, трябва с правилника да са по-ясни терминологиите. Например: течни горива, май предложения текст от Менда Стоянова бе по-точен от приетия. Дали се има в предвид смисъла на "течни горива" по НАРЕДБАТА за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол или нещо друго.