Относно задълженията ви към НАП, явно сте наясно със закона, щом пояснявате ,че нямате високостойностни активи. И да, може да ви бъде отказана регистрация , съгласно чл.176 точка 4 ЗДДС.
Независимо каква ще бъде реакцията на НАП по повод регистрацията ви, вие сте задължени да подадете заявление за задължителна регистрация по ДДС.-в противен случай глоба чл.178 ЗДДС.
И ако ви откажат, пазете си добре отказа, при всяка следваща проверка, ще ви питат за оборота. Не пазели преписките, били в архивите в които нямали всички достъп........  :scenic:
От указанията за попълване на приложение 15:

В т. 1, буква „б” с „Х” се отбелязва дали лицето има най-малко
6 месеца осигурителен стаж като осигурено за общо заболяване и майчинство към деня на настъпването на риска – временна неработоспособност или трудоустрояване.
В т. 1, буква „в” с „Х” се отбелязва дали лицето има най-малко
12 месеца осигурителен стаж като осигурено за общо заболяване и майчинство към деня на настъпването на риска – бременност и раждане.
Забележка към т. 1, букви „б” и „в”. Ако е отбелязано, че лицето няма изискуемия осигурителен стаж към деня на настъпването на риска, се попълва датата, на която го придобива, когато тази дата е през периода по болничния лист, т.е. последният ден от необходимия осигурителен стаж за неговото придобиване.
Ето малко помощ от Ивайло Кондарев по въпроса
Скрит текст :
За в бъдеще мисля, че стана ясно на inikolaeva, следва да разговаря за промяна на практиката. Но да не забравяме въпроса и последното изречение, имаме издаден първичен документ - фактура, това че липсва реквизит не го прави невалиден.
Имаше един момент,в който данъчните ни караха да вписваме в дневника на продажбите и анулираните фактури, представяте ли си сега колко номера от фактурите на продажбите липсват в дневниците на продажбите на въпросната фирма с тези обединения?
Но в крайна сметка, така или иначе, важното е че продажбите ще са верни.
Фактурите на продажбите, които са ви дали следва да ги впишете една по една сега в дневниците, а за в бъдеще разговаряйте с тях, няма ли чрез отчета за продажбите да се изписват пак стоките от тяхната складова програма. Може да има такава опция , но да не я ползват.
k.k, когато са издали електронния подпис на фирмата, са вписали и физическото лице, което ще работи с този ел подпис. Щом сте подали заявление и уведомление към НАП и имате достъп, това е необходимото. Вижте сертификата на КЕП, вътре освен данните на фирмата има и представляващ я.
Да систематизираме този въпрос с Контрола върху горивата с още въпроси и отговори, които ни предоставят в прикачения файл  :smile1:
Така е, отнеха ни една хубава възможност за корегиране на печалби от минали години в текущата. От 2013 г, варианта е чл.75 ЗКПО. :hmmm:
http://www.kik-info.com/check/check_ias_report.php

тук може да проверите какъв ГФО съставяте, съкратен или пълен
 
Закон за счетоводство чл.26
Скрит текст :
Обявяването в ТР става или като се носят документите на место или се подават по електронен път в сайта на търговския регистър.Плаща се и такса за публикуване, в зависимост от това дали е по ел път или се носи на ръка. Към ГФО се прилага и протокол с решение на общото събрание за приемане на ГФО и решение за печалбата, също така и декларация за истинност по чл.13, ал.4 от закона за търговския регистър.
Ето кои могат да подават:
-търговецът
-адвокат
-съставител на отчета
-прокурист
-други лица, предвидени в закона


Не, няма да има проблем, те виждат, в справката за плащанията, тази сума стои като платена, а и падежа не е настъпил, така че спокойно си искайте удостоверение за липса на задължения.
Допълнена е НАРЕДБА № Н-18 ОТ 2006 Г. ЗА РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПРОДАЖБИ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ УСТРОЙСТВА (ДВ, БР. 106 ОТ 2006 Г.)
 В частта за подаване на данни в Нап за доставени/получените количества течни горива, прилагам текстта. Изменението е в сила от 30 април 2013 г.
Скрит текст :
Отменена е наредбата, приета с това постановление 133

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 4 ОТ 17 ЯНУАРИ 2007 Г. ЗА ПРИЕМАНЕ НА НАРЕДБА ЗА СТРУКТУРАТА И ОРГАНИЗАЦИЯТА НА РАБОТНАТА ЗАПЛАТА
В сила от 01.07.2007 г.
Обн. ДВ. бр.9 от 26 Януари 2007г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ

ПОСТАНОВИ:

Член единствен. Приема Наредба за структурата и организацията на работната заплата.


Заключителни разпоредби
§ 1. Отменя се Наредбата за допълнителните и други трудови възнаграждения, приета с Постановление № 133 на Министерския съвет от 1993 г. (обн., ДВ, бр. 67 от 1993 г.; изм. и доп., бр. 1 и 63 от 1994 г., бр. 29 и 72 от 1996 г., бр. 24 от 1997 г., бр. 25 от 1999 г. и бр. 2 и 68 от 2006 г.).


§ 2. Министърът на труда и социалната политика, министърът на здравеопазването, министърът на образованието и науката и министърът на земеделието и горите да направят съответните изменения и допълнения в издадените от тях нормативни актове в съответствие с постановлението.


§ 3. Постановлението влиза в сила от 1 юли 2007 г.
 В единната сметка ще остане да "виси" декларацията до 31 юли ,/не се закриват до падежа, независимо дали е платена/, а в справката за плащанията ще стоят парите за данъка като остатък. Но щом така сте решили, не пречи, пущайте ги  :yes3:
 :thumbup: всичко точно, само що ще го внасяте в април данъка, той се дължи в срока на подаване на декларация по чл.55, тоест до 31 юли 2013
От упълномощено лице се подават допълнително

Пълномощно нотариално заверено
Декларация чл.13 ал.5 , че данните са от заявителя

Сметка 403-доставчици по търговски кредити използвам, когато ми са доставени активи или указани услуги при условията на търговски кредит.При търговския кредит доставчикът продава стоката на купувача, но получава паричния еквивалент след изтичане на определения в договора срок.  В случая имаме прехвърляне собствеността на актива върху купувача.

При финансов лизингов договор наемателят отчита като задължение определената в договора обща сума на наемните плащания и чак накрая  се прехвърля собствеността и то ако са изпълнени определени условия. Независимо , че записваме актива в баланса и почваме да го амортизираме, той не е наш до окончателното прехвърляне на собствеността. И тъй като по договора имам определена обща сума за наемни плащания, използвам сметка 159-други заеми и дългове.
Транспорта при доставка на гориво се включва в доставната стойност на стоката. Нека видим стандарта малко по-надолу от оценката
Скрит текст :
За самото лице има данни в началото на служебната бележка и не е необходимо да се попълват и при подписа, но за упълномощеното е задължително.
Щом ще напущате от 01.05.2013 год, Вие имате право на  платен годишен отпуск пропорционално на прослужените месеци в това предприятие, тоест на 7 дни, ако платеният отпуск е в годишен размер 20 р дни.
Това, че сте ползвали 9 дни, не дава право на работодателя да изисква отработване на 2 дни.
Скрит текст :