Що , същото е казала mkosteva, само че не уточнява дати.
Не е така, ако платите наема през април, то следва да платите данъка до 31 юли и в същия срок да подадете декларация по чл.55
Ммм даа, ще прецакате банката.....
До 9 април 2013 година производителите на ел енергия от ветрогенератори и фотоволтаици следва да декларират имуществото си в Сметната палата. Прилагам отговора на Българската ветроенергийна асоциация, следва ли и те да правят това. 
Скрит текст :
правилно , що се съмнявате, наистина понякога изпадаме в такова положение, че искаме и някой друг да потвърди, разбирам ви  :ok:
Поискайте и другите документи, стоката пристигнала ли е или е инвойс за авансово плащане?
Никой няма да Ви глоби, ако отчетът е приключен с проблеми-предупреждения (т.е. с "жълти" проблеми).

Проблемите, които системата констатира в данните на отчет, са 2 вида - "фатални грешки" (червени) и "предупреждения" (жълти). Смисълът на фаталните грешки е, че такъв проблем в данните не е допустим в реалния живот и затова системата не позволява да приключите отчета, ако имате такъв проблем. Смисълът на предупрежденията е, че такъв проблем може да се случи в реалния живот и затова системата позволява приключване на отчет с предупреждения. Смисълът на предупрежденията е да Ви обърне внимание върху потенциален проблем във въведените от Вас данни, така че ако сте въвели данните грешно, да ги коригирате. Ако, обаче, не сте въвели данните грешно, а такива са реалните данни на фирмата, то тогава няма проблем да ги оставите така.

Що се отнася до конкретното предупреждение, което цитирате, то ако нямате наличности, разбира се, че няма да въвеждате Справка за наличностите. Смисълът на това предупреждение е, ако имате наличности, но сте забравили да въведете Справка за наличностите, системата да Ви подсети да въведете справката, ако просто сте я забравили. Предупреждението се извежда само, ако в шифър 21140 на ОПР има ненулева стойност. И тъй като може реално да нямате наличности от номенклатурата на справката, то тази проверка в системата генерира предупреждение, а не фатална грешка, като по този начин не изисква от Вас задължително да въведете Справка за наличностите в този случай.
borislava74, на практика така се получава , че се плаща данък върху получените субсидии, но когато са обвързани със закупуването на ДМА, то този данък се плаща с течение на годините,пропорционално на изхабяването на това дма. Това е справедливо, като не ти се позволява да начисляваш амортизации на част от актив, който не е закупен с твои пари.
  Фантазьорки, че нали ще се вижда,че с вашия ел подпис са правени тия щуротии, така си е възникнала мафията...за едното нищо... :laugh:
Но пък като му споделите фантазиите си , веднага ще си оттегли пълномощното.  :ok:
 :smile1: Малка корекция, срок на декларация по чл.55, както и внасяне на данъка- до края на месеца, следващ тримесечието
Така постъпих и аз, както ви съветват колегите. Като излезне от болницата си пише колко дни са стационар и колко домашни и изходящия номер ще носи датата на която е изписан, а вашето задължение е ще е да го занесете в съответното НОИ до 15 число следващ месеца на представянето му-така че ще има време и да си извади удостоверение от банката.
 Това съобразихте ли?

(3) Разходите за лихви включват всички финансови (лихвени) разходи, отчетени по финансиране с привлечен капитал. В разходите за лихви не се включват разходите за:
1. лихви по финансов лизинг и банков кредит, освен когато страните по сделката са свързани лица или лизингът, съответно кредитът, е гарантиран или обезпечен от или е отпуснат по нареждане на свързано лице;
2. наказателни лихви за закъснели плащания и неустойки;
3. лихви, непризнати за данъчни цели на друго основание в закона;
4. (нова - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) лихви и други разходи по заеми, които съгласно счетоводното законодателство са капитализирани като част от стойността на актив.
(4) Когато счетоводният финансов резултат преди всички разходи и приходи от лихви е отрицателна величина, той не участва при определяне на размера на непризнатите и признатите разходи за лихви по ал. 1 и 2.
(5) По отношение на нововъзникнали непризнати разходи за лихви се прилагат разпоредбите на този член, като се спазва поредността на възникването им.
(6) Алинея 1 не се прилага, когато:


ПК1 + ПК2               СК1 + СК2,   
--------------   <=   3   x   -------------,   където
2               2   
                    

ПК1 е привлеченият капитал към 1 януари на текущата година;
ПК2 е привлеченият капитал към 31 декември на текущата година;
СК1 е собственият капитал към 1 януари на текущата година;
СК2 е собственият капитал към 31 декември на текущата година.
(7) Разходите за лихви на кредитните институции не се регулират по реда на ал. 1 - 6.
Нали има бутон за сторниране в страницата на НСИ , мисля че ще е активен до 31 март 2013 и после ще го заключат.
Какво ще кажете за 2012 да го отнесете в разходи за бъдещи периоди и след като се санира и там енергийно ефектира, да се прецени отговаря ли на критериите за НДА?
Като отворите справката , автоматично се нанасят данните за миналата година за улеснение, но позволява да се правят корекции по тях, не са заключени.
А може би "задигнатата неразпределена  печалба" е раздаден дивидент?
Почукали на вратата за осигоровки днес, утре не знаеш каква порта ще се отвори за други суми, дали може...Ами колко е общото задължение и има ли падеж на връщането на суми на собственика, по кое решение на ОС е и пак отиваме в плащането на части от едно общо...
 :hmmm: Протокола ще бъде между аз и аз, ама в различно качество, дали това не е опит за заобикаляне на Закона за ограничаване плащанията в брой? И дали аз и аз попадаме в класификацията на "роднини по права линия"?
Финансов лизинг с опция за закупуване в края на периода-такъв ли е договорът?
Само тогава заприхождавате актива, а относно датата-това е датата на предаване на автомобила, с протокол се предава. А относно начисляване на амортизации-зависи кога го въвеждате в експлоатация вече с ваш протокол за това.
МТСП се е мотивирало достатъчно , за да го приемете, следвайте указанията му.
Чл. 2. Законът не се прилага при:

1. тегленето и внасянето на пари в брой от/в собствени платежни сметки;

2. тегленето и внасянето на пари в брой от/в сметки на недееспособни и ограничено дееспособни лица, на съпрузи и роднини по права линия;

3. сделките с чуждестранна валута в наличност по занятие;

4. операциите с банкноти и монети, страна по които е Българската народна банка;

5. замяната от банки на повредени български банкноти и монети;

6. изплащането на трудови възнаграждения по смисъла на Кодекса на труда.