Първият ще ви го отхвърлят с причина че не сте платили таксата. Но пък втория ще бъде пълен и няма да имат основание да не го приемат.
Аз бях забравила да пусна декларацията по чл.13 и внесох само тази декларация в същия ден, приеха ми отчета, но аз открих веднага грешката си.Явно някой добре си е свършил работата, като е погледнал и втория ми входящ номер. При вас няма гаранция, че ще попаднете на такъв служител. Затова предложения от вас вариант наново да пуснете цялата информация и таксата, специално на мен повече ми харесва.  :smile1:
Платете през някоя банка таксата на търговския регистър , сканирайте платежното и го подайте с нов вх.номер.
Прочетохте ли горните постове и по-точно:
Към момента, при внасяне на осигурителни вноски, следва да се прилага разпоредбата на чл. 8, ал. 3 ЗБДОО за 2011 г. Това означава, че като база за изчисляване на вноските се използва минимален осигурителен доход за самоосигуряващите се лица в размер на 420 лв. А според чл. 6, ал. 1, т. 1, б. “а” КСО осигурителната вноска за фонд “Пенсии” за лицата, родени преди 01.01.1960 г., при условията на III категория труд е 17,8 на сто.
Предвид посочените разпоредби от 01.01.2011 г. месечният размер на осигурителната вноска при т.нар “купуване” на осигурителен стаж по ал. 1 и 2 на чл. 9а КСО е 74,76 лв. (17,8% х 420 = 74,76 лв.). В този смисъл е и цитираното по-горе Указателно писмо № 91-01- 8 на НОИ от 06.01.2011 г.
Лицето следва да внесе по банков път толкова месечни вноски, колкото стаж желае да придобие по този ред, в границите, които законът позволява.
Сгреших номера на договора в уведомлението, не го коригирах, а промених номера на договора, не беше дублиран номер, а номер напред. Но ако искате да сте перфекционист, направете корекция в уведомлението.  Тези уведомления ги въведоха, заради зачестилите еквилибристики със стари дати на срокове на договори, както и длъжности, а на база прекратяванията им се плащат различни срокове социални помощи за оставане без работа, както и обезщетенията от работодателите , така че един номер на договора не е от голямо значение :smile1:
Точно от там, но нали твърдяхте, че не става, затова ви насочих и към издателя на КЕП  :smile1:
Няма значение, нали се справихте  :good:
И аз съм на принципа на по-малкото съпротивление  :smile1:
Но, ето поясненията  за ползването на персоналния регистър от управителите по ДУ, прикачам го
Без да преминете през тестовото подписване, няма да стане. Но ако издателя на КЕП има тестово подписване, най напред минете през него.
Пък и ако е пенсионер може да се осигурява само здравно, но дали той търси най-евтиния вариант?
Да, в края на годината може да оформим инвентаризационен опис и това все пак да е гаранция, че сме работили точно през годината. Благодаря

Ако не ви се налага да правите междинни отчети през годината, какво пречи направо в края на годината да изпишете вложените материали на база инвентаризация?  :smile1:
Кой какво подава, указаниятат ви  прилагам
Здравейте ,на всички
Моля да ми помогнете за този въпрос!
Когато издаваме фактура на дадено юрид.лице за определена стойност и след 1 месец се появи лице и ви каже ,че не е купувало стока от вас,и това не са неговия подпис и име на издадената фактура.Какво правим?Какво правим по нататък?


Та на въпроса - издавате кредитно известие, ако е истина твърдението на клиента.

Чл. 115. (1) При изменение на данъчната основа на доставка или при развалянето на доставка, за която е издадена фактура, доставчикът е длъжен да издаде известие към фактурата.
(2) Известието се издава задължително не по-късно от 5 дни от възникване на съответното обстоятелство по ал. 1.
Помислете и върху това, защо отпадна задължението за подпис на получател във фактурите? Дали са целяли да ни облекчат или сега вече може да ни приписват измислени или не приходи и да ни начисляват ДДС върху тях, както и данък печалба?  :no: :stop:
Само гледайте да се вместите във възможния за приемане от търговския регистър обем информация, ако го надхвърлите- дава съобщение. И в това има решение- намаляте самите документи, сканирате на по лек режим или през програми за намаляне.
Превеждате оставащата се разлика. Това си е ваша сметка, по нея може да надвнасяте, не е задължително да е точния размер на осигуровката. Има СОЛ, които внесе в началото на годината една сума и през годината само му се прави Д1. При вас са приспаднати надвнесените суми от подадената следваща Д1. Не е необходимо заявление-системата на НАП го е направила вече.
По отношение плащането по банков път, а не конкретно за ЮЛНЦ

Чл. 3. (1) (Доп. - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 29.06.2010 г., изм. - ДВ, бр. 48 от 2011 г., в сила от 24.06.2011 г., доп. - ДВ, бр. 102 от 2012 г., в сила от 21.12.2012 г., изм. - ДВ, бр. 40 от 2013 г., в сила от 30.04.2013 г.) Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от ФУ или касова бележка от ИАСУТД, освен когато плащането се извършва чрез внасяне на пари в наличност по платежна сметка, кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.
Става с пълномощно /нотариално заверено за пълен достъп/, независимо, че от упълномощител и упълномощен са едно и също лице-в "качеството си на" е различно.
Ако КЕП е издаден на ЮЛ , за да се подаде ГДД по чл.50 на физическото лице е необходимо такова упълномощаване, независимо че ЮЛ се представлява от същото ФЛ.
Преди време мобилните телефони се опитваха да представят за представителни разходи някои проверяващи  :smile1:
Сега всеки гражданин е с мобилен телефон, че и по два, тоест станахме "представителни".
Последваха ги лаптопите, сега таблетите, няма да казвам по колко имаме.
Ами компютрите, докато  го включиш и той излезнал нов модел, добре че промениха амортизационната му норма.
След това бяха на мнение, че видите ли, смяната на дограмата с стъклопакети, променяла топло и студено устойчивостта на помещението... :smile1:
Сега няма друго строителство, освен със стъклопакети.
Обвързаха подобренията с продължителността на договора за наем, за да не се правят данъчни отклонения, сега и това вече го няма като условие...
О времена, о нрави  :wink1:

Подкрепям мнението на Делфине и Иренабрили  :good:
"дали въобще мога да призная за разход фактура, неотразена в дневника за покупки."
Принципното решение по въпроса с ДДС е посочила колежката по-горе. А относно това, че непосочена фактура в дневника може ли да е разход-категорично да. Има доста случаи на държавни такси, които не се посочват в дневниците, а са необходимо присъщ разход, и само те ли...
Оставете си така нещата, че като се разбутат става една.

Подкрепям  :good:

Но, я да видим какво може да поискат, осигуряване за един ден- деня в който е закупил въпросното оборудване?  Да, верно не е пущана ОКД5 за започване и спиране във въпросния ден. Глобите за неподадена декларация са възможни, макар и несъразмерни с размера на неплатените осигуровки.
Чл. 40. (1) (Доп. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 109 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2010 г., в сила от 01.01.2011 г.) Осигурените лица за общо заболяване и майчинство имат право на парично обезщетение вместо възнаграждение за времето на отпуск поради временна неработоспособност и при трудоустрояване, ако имат най-малко 6 месеца осигурителен стаж като осигурени за този риск. Изискването за 6 месеца осигурителен стаж не се отнася за лицата, ненавършили 18-годишна възраст.

Чл.41
2) (Изм. - ДВ, бр. 1 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г.) За дните, включени в периода по ал. 1, се взема предвид среднодневната минимална работна заплата за страната за съответния период, ако лицето:
1. (изм. - ДВ, бр. 109 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г.) не е било осигурено за общо заболяване и майчинство;
2. (отм. - ДВ, бр. 109 от 2008 г., в сила от 01.01.2009 г.)
3. е ползвало неплатен отпуск, който се зачита за трудов или служебен стаж;
4. е ползвало отпуск за отглеждане на малко дете;
5. (нова - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) е било осигурено по законодателството на друга държава по условията на международен договор, по който Република България е страна.