Вашият клиент ви е доплатил разликата от протокола в брой, а вие нямате касов апарат да му издадете касов бон. Може да внесете сумата във вашата банка от името на клиента ви, за да избегнете тълкувания, удобни на проверяващи в последствие.  :smile1:
a.p.a., видяхте ли това тестване
http://www.nap.bg/news?id=3456
Ако софтуерът е единствено за ползване от тази машина и няма да се използва за ваши цели, следва да се осчетоводи в сметка 304. След продажбата на машината ще продадете и софтуера и съответно ще изпишете от сметка 304 отчетната стойност и на машината и на софтуера.
теди35, току що пуснах една декларация по ДДС по електронен път, страницата на НАП работи перфектно. Явно при вас е проблема с ел подпис, сори.... :smile1:
Подава се при ДС за промяна на длъжност и срок на договора  :smile1:
Направете анекс към договора за заем и променете процента на лихвите. Високият процент, както по горе е коментирал колега, също може да се счита за отклонение от данъчното облагане, да не говорим, че може да е удобен цо някоя от страните.
Ето и сроковете:
Скрит текст :
Поради промяна на спецификациите на входните файлове към НОИ на приложения № 9, 10 и 11, следва да актуализирате програмата по последна версия.
Търси се Андрешко....
Фирми с голяма касова наличност търсят къде да се освободят от тях....
Фирми с червени каси търсят касови наличности, та да си разпределят дивидент, че им трябват на ЕГН произход на средства......
Ако можеха да се срещнат търсещите, нямаше да търсим Андрешко.... :wink1:
Четейки указанието имайте в предвид, че сега ограничението е до 10000 лв.
По въпроса вижте VI точка 6.
https://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=7625.0
За НОИ-ясно, вече е сменено името, за НАП - с подаването на декларация 1 ще се промени името.
Редно би било лицето да ви предостави документ, за да направите тази промяна.
Лицето може да забави издаването на нова лична карта, затова копие от акт за брак би свършило същата работа.
•   След подаване на документите, Комисията за защита на лични данни издава Удостоверение за Администратор на лични данни и вписва Администратора в регистър в 14-дневен срок.
•   Самото удостоверение не е задължително да бъде налично в някой от твоите обекти (магазин, офис и тн.). Комисията води публичен онлайн регистър, към който твоята фирма или организация се добавя автоматично след успешна регистрация.

В търговски обекти съм виждал обявени Удостоверенията за Администратор на лични данни. Това би успокоило до известна степен клиентите Ви , хм...
Настройки са, вижте в прикачения файл
Преди всичко трябва да определите дали актива отговаря на определенията за установимост-разграничаване от сградата.
Скрит текст :

След това да определите срока на годност на актива:
Скрит текст :
Така е, n-аlex76, всичко е въпрос на организация в самата фирма.  :good:
Затова споменах документооборота. От касовите бележки не е видно колко и каква продукция се продава, а във фактурите е описано подробно. Това би улеснило колежката ви да изчислява продадената продукция количествено.