Също в едината сметка ми останаха надвнесени суми, защото са отишли по ЕИК вместо по ЕГН на СОЛ. Както и да е. Фирмата е без дейност от миналата година и няма задължения, които да прихванем.

Ако правилно сте си написали платежните, защо не ги снимате и да отидете да поискате да си ги разнесат на СОЛ-а, вместо да искате възстановяване?
SBR,щом имате надвнесени осигуровки, то трябва те да са по дебита на сметка 455 Разчети с НОИ, и ако имате за внасяне на ДДС то е по кредита на 4539 ДДС за внасяне. В момента в който НАП закрият ДДС с надвнесените осигуровки, вие вземате статията 4539/455.
Не е задължително да имате задължения, за да поискате да прехвърлите сумите от преди разделянето на единната сметка на 4 сметки. Това са си ваши средства, които може да използвате в бъдеще за погасяване на задължения. Добре е сега да обмислите в коя от 4-те сметки ще ги прехвърлите в предвид дейността ви/ например ако нямате назначени работници, няма смисъл да ги прехвърляте във фондовете за осигуряване/.
С уведомлението се регистрира трудовия договор, а не датата на постъпване. Заплата се полага за положен труд, затова сте се подписали кога сте постъпил на работа.
Защо не заведете сумите като дадени на подотчетни лица за разходи и покупки, които ще правят, а не като аванс заплата? Дт с-ка 422/Кт с-ка 501.
Вероятно ви липсва някой от шрифтовете на компютъра или самият шрифт няма букви на кирилица. При мен няма проблем, и аз я изтеглих и инсталирах върху старата.
Ако му е възложена задача в заповедта, различна от управление на МПС е нормално да му се изплатят командировъчни. Често шофьори съвместяват дейности.
Вижте как се прави в прикачения файл
 Щом имате достъп до единната сметка с КЕП, то следва да направите анализ от къде идват надвнесените суми. Системата дава възможност да се върнете до началото на 2008 г и да анализирате сумите в единната сметка и сравните с тези в счетоводството. При мен се оказа, че при едно искане за липса на задължения, собственикът е внесъл с вносна бележка изискуема сума от НАП, за да му издадат "чисто" удостоверение. Естествено не ме беше уведомил, оказа се, че не са били дължими, а някаква грешка. Друг път пък ми бяха разнесли осигуровките на СОЛ вместо на ЕГН, на булстата на фирмата, от която се осигурява. И пак надвнесени .... Ами и аз като вас , внесох следващия път по малка сума и  осчетоводих по сметката на собственика разликата, съответно той си ги внесе в касата.  :wink1:
Там където завеждате дните за бременост и раждане, при мен си има специално за 15 дни на бащата. Чл.163 ал 7 е в раздел "Отпуск поради бременност, раждане и осиновяване"
Къде да ги заведете- в програмата на НОИ не ги завеждате като болничен, а в опис на заявления като отворите има V- там кликвате и ви се отваря страница за въвеждане само на данните за лицето и приложенията.
Да добавя и това, че дните се ползват от деня на изписване на детето, а не от раждането.
Правилно сте изброили всички документи, необходими за отпущане на 15 календарни дни обезщетение за бащата. Бележката от болницата не следва да се преподписва от управителя, дори оригинал се изисква само за СОЛ. Ако няма декларирана банкова сметка, трябва да попълни приложение 7 и да даде писмо от банката с номера на банковата си сметка. При припознаването на детето, съветват юристи да се погледне и акта за раждане-обикновено детето носи фамилията на бащата. Документите може да носите в НОИ веднага щом съберете документите, не е необходимо да ги обвързвате с декларации и край на месец, приемат ги от НОИ. Относно програмите ТРЗ тези дни са календарни 15 и конкретно в моята си има дял в който нанасям точно тези дни, а в програмата на НОИ се намира в V-опис заявления. Първите три дни не са за сметка на работодателя, всички обезщетения от НОИ се плащат.
Възможно е да са два първични болнични листа, но за вас е важно да няма прекъсване между тях. В случая начислявате само за първия болничен лист 3 дни за сметка на работодателя, за втория всички дни са за сметка на НОИ. Ще ви приложа едно писмо, вижте пример 4.
лихва равна на
10%+ основен лихвен процент 0,04%
420:20х11=231 лв х /12,8+5+3,5+8/=67,68 лв, да не излизат с 0,01 лв. за въпросния данък едва ли ще има отражение
Дааа , Диди от Русе, това не е любопитство, а просто трябва да дадете повече информация от какъв произход е този доход. Иначе за платените осигуровки е ясно 420:20х 11 и процентите за ДОО-ОЗМ и здравно осигуряване.
Но тези 205,32 лв не ми се връзват като база за изчисляването на осигуровките, явно е някакъв доход...
Поддържам мнението на delphine, става въпрос за прегледност и "чистота" на документацията, които занемарихме от желанието си за икономии на банкови такси. Щом едно ЕТ има за плащане данък и му се води счетоводство като на всяка фирма , то следва неговата документация да е отделно от тази на физическото лице. Въпрос е на правилника за документооборота на тази фирма, ако щете. Не винаги питащият иска най-краткия начин за решаване на проблема, а най-правилния конкретно за него самия.
Единственото нещо, което трябва да съобразите е , че авансовият данък е внасян по единната сметка, а след 01.03.2014 тя вече е разделена в 4 сметки. За целта ще трябва да се подаде заявление за пренасочване на надвнесените суми към една от тези 4-те.
На всички ни се случва това, споко