срокът за прекратяване и 7 дни
Но, ако болничните са от дата преди прекратяване на трудовия договор? Примерно трудовия договор ще ми е до 12.05, но ако болничните са от 10 или 11.05 ще мога ли да ги ползвам?

Вие сте си в правото на ползване на болнични, както всеки работещ, дори се дава възможност след напущане да се ползват болнични по чл.42.
Не си струва да връщате нещата назад само заради едни банкови такси, аз бих ги осчетоводила в сметка 613 Разходи за бъдещи периоди.
разликата при двата варианта е само в това, че данъкът при втория вариант се дължи един месец по късно
Да ,  30 април е и срокът за плащане на данъка
С наближаването края на срока за подаване на декларации по чл.50 все по често ще се влиза трудно. Към момента влизам нормално в електронни услуги на НАП.
Да, до 30 април се подава за първо тримесечие и до тогава се плаща и данъка  :smile1:
Ако имате в впредвид нормативно признати разходи в проценти-не няма такива. ЕТ на патент си осчетоводява разходите и приходите на база документи и плаща данък независим от финансовия резултат- патент в зависимост от дейността си по ЗМДТ.
Това са идеалните части на имота, които наследниците получават. Ако не ви се занимава с адвокат или агенция за недвижими имоти, по добре си направете нови договори за наем с двамата. Едва ли ще могат да ви дадат други документи освен нотариалния акт на имота и удостоверение за наследници, но само за да ги видите, че са реалните собственици, без  да ги задържате.
Първия следващ свободен номер, та нали ще имате декларация кога са ви дали фактурата?
По ЗДДФЛ следва да сте права, но вижте съображенията на колегите в съседната тема по отношение заверката на книжките на такива СОЛ.
http://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=10784.msg64340;topicseen#new
 infocenter@nra.bg
имате в предвид този ли, ами добре щом минава, нека да е като инфо за колегите
td_sofia_grad@ro22.nra.bg  това за София
А тук от падащото меню избирате града, и там са имейлите
http://www.nap.bg/page?sId19csT=8&id=24&textMode=0
Анелия Йорданова Величкова подава декларация 6 в качеството си на каква, не сте ли фирма? И защо е с код К? Каква е причината да не ви приемат декларацията?
Предположих, че със вносна бележка ги правите, но иначе са нормални операциите.
И сега да уточним на кого плащате наем, ако е ФЛ /явно затова ползвате сметка 499/, то трябва и декларация по чл.55 да подадете, това само за напомняне. Ако плащате наем на фирма, то както е писала по горе колежката, по правилно е 401.
454 -9,45 трябва да е данъка вероятно и защо е на кредит каса, би следвало да е на 503-нали го внасяте чрез разплащателна сметка.
454/501 само ако го внасяте със вносна бележка в банката.
Данък се начислява върху  дохода, който ще получи, а той е този, по ведомостта.
Мод 850 служи за изчисляване на осигуровките. Така , че правилно ви изчислява програмата.
Следва да има данък на ДУК, но зависи кога ще изплащате заплатата му, ако е в рамките на месеца за който се отнася, то ще се появи в друга колона с код 8 и данъка, а ако се изплаща месец след месеца за който се отнася заплатата- ще е в следващата декларация 6.
"Пращам човека при възложителя по ГД да му оправят нещата.
Всичко останало колкото и логично да е и да не ощетява бюджета, е в нарушение."
Това, което е писала ХХХХХ е правилния начин. Знам, доста колеги , които са се сблъскали с такива случаи и вариантите за подаване на декларации.

При  варианта да не се изравнява Т1 и Т2,  НАП си търси изравняването, не им признаха данъка и ги пратиха да си ги искат от неправилно удържалия ги. Иначе декларацията минава успешно по ел път, засечки ок.

Опитайте с варианта на delphine - "В тези случаи вписвам дохода в колона 5.5 за доходи от извънтрудови правоотношения."

В болшинството от случаите издаването на СИС са възложени на нискоквалифицирани в тази област служители и в стремежа си  да не пропуснат некой данък да удържат, се получават тези недоразумения. Изисквайте от тях или от сол-а да декларира това , че е СОЛ. /след дъжд качулка, но идва и друга година/  :smile1: