Приложение 5, Таблица 5 към ГДД по чл.50
В декларация по чл.55
Част І зачертавате квадратчето на точка 1. в точака 3,1 посочвате 2014 , в точка 3,2 -Іво тримесечие
Част ІV
Ред 3, колона 3-попълвате размера на данъка
Не споделяте има ли авансово плащане. Прикачам ви едно указание-вижте пример № 2. Според мен щом няма авансово плащане, фактурата остава за другия месец, когато ще има или няма сделка, когато ще се прехвърля собствеността и ще се издава протокол- вижте и срока на издаване на протокола - 15 дневен от изискуемостта на данъка....
Когато изписвате отчетната стойност на продадения автомобил, изпишете и горивото в резервоара. За целта обаче трябва някъде да е упоменато количеството. В описа на предавания актив например.
Ами ако междувременно са си платили задълженията? На какво основание ще удържате?
За предпочитане е да задавате въпросите си към НАП писмено,  така може да имате осмислени отговори. Иначе иди обяснявай след време, че от еди кое си гише са ти отговорили така.
•Запитвания могат да се изпращат и на имейл адрес infocenter@nra.bg
•Контактите (е-мейл адресите) за кореспонденция, подписана с електронен подпис за всяка териториална структура на НАП е достъпна от падащото меню.

Според ДОПК:

Чл. 104. (1) След подаването на декларацията, но преди изтичането на законоустановения срок за подаването й, подателят има право да прави промени, свързани с декларираните данни и обстоятелства, основата и определените задължения.
(2) Промени в подадена декларация се извършват с нова декларация.
(3) Подадена след изтичането на срока по ал. 1 декларация за промени се смята за неподадена и не поражда правни последици за целите на данъчното облагане.
(4) Коригиращи декларации за задължителни осигурителни вноски могат да се подават и след изтичане на законоустановения срок за подаване.

Така че, коригиращата декларация трябва да съдържа всички данни и преждеподадените и допълнените. Тя ще заличи подадените преди данни и ще остане като последно подадена и валидна.
Чл. 10. (1) Счетоводен разход се признава за данъчни цели, когато е документално обоснован чрез първичен счетоводен документ по смисъла на Закона за счетоводството, отразяващ вярно стопанската операция.
(2) Счетоводен разход се признава за данъчни цели и когато в първичния счетоводен документ липсва част от изискуемата информация по Закона за счетоводството, при условие че за липсващата информация са налице документи, които я удостоверяват.
(3) Извън случаите по ал. 2, счетоводен разход се признава и когато първичният счетоводен документ е издаден от лице, което не е предприятие по смисъла на чл. 1, ал. 2 от Закона за счетоводството и в документа липсва част от изискуемата информация по Закона за счетоводството, когато този документ отразява вярно документираната стопанска операция.
Това от закона, но за да удостоверите този разход, вероятно разполагате и с други документи, това МПС преминава с някаква цел през моста-доставка на материали, продажба на стоки и тн, вероятно има и командировъчно на служител. Набавете си доказателства за този разход. При мен конкретно ги отчитат с авансовия отчет на командированото лице ведно с фактурите за гориво, нощувки  и тн.
Ако си прехвърлите ЕООД на пенсионер, ще може да се самосигурява този пенсионер само за здравно осигуряване и така ще " пренасочите"  поне осигуровките за доо... :smile1:
Закон за счетоводството

Чл. 22. (1) (Изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Инвентаризация на активите и пасивите се извършва през всеки отчетен период с цел достоверното им представяне в годишния финансов отчет. Инвентаризацията се извършва по ред и начин, определени от органите на управление на предприятието.
(2) (Нова - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) За бюджетните предприятия министърът на финансите може да определи и други срокове за извършване на инвентаризацията.
(3) (Предишна ал. 2 - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г.) Инвентаризации се извършват и по искане на органите на съдебната власт и на други органи, когато това е предвидено в закон.
 Относно комисията, то при вас няма такава, достатъчен е подписа на управителя.


" Моля отговорете ми наистина ли е нормално счетоводителя да приключи годината със задължения към бюджета........"

Нормално е да не ме интересуват старите ви задължения, ако ми донесете документите за цяла година и поискате да ви направя годишната данъчна декларация. Това е еднократна услуга и не става въпрос за цялостното ви счетоводно обслужване. Тази година аз ви правя декларацията, догодина не се знае кой.  Така че, въпрос на договорености, зависи какво сте си поръчали, за да ви се изпълни.
Освен това, за да има възможност да "види" вашите задължения в единната сметка, вашата счетоводителка трябва да има достъп до тях- с ПИК код ли , с ел подпис и упълномощаване ли, няма значение.
Бих ви препоръчала вие да си извадите такъв ПИК код на фирмата и да проследявате вашите задължения и погасяванията им. Той се издава от НАП и е безплатен. Опитайте се да описвате подробно в договорите си задълженията и отговорностите на всеки, болшинството от недоразуменията идват от липсата на точност.
Апропо, каква беше целта на тази тема в този форум?
BG90BUIB98888188843200          BUIBBGSF

 Гледайте къде пише ЦБ и града в прикачения документ
Ако ЕООД има дейност, да, длъжна сте да се самоосигурявате, независимо, че сте осигурена на друго основание. Освен , ако на трудовия договор сте осигурена на максимума.А това кога сте родена, няма значение, освен ако не сте пенсионер.
Това по закон, а на практика какво се получава-отивате с приготвените документи, а те ви вземат само заявлението и ви връчват едно искане, по което трябва да представите документация.
На самата програма на справката по чл.73 има ПРОВЕРКА, ако пробвате през нея файла си ще стане ясно.
Вижте чл.100 и чл.101 от ЗДДС и от ППЗДДС чл.74


Чл. 74. (1) Заявлението за регистрация по чл. 101, ал. 1 от закона се подава по образец - приложение № 1.
(2) Към заявлението за регистрация се прилагат следните документи:
1. (доп. - ДВ, бр. 10 от 2011 г., в сила от 01.02.2011 г.) справка за облагаемия оборот по месеци, за последните 12 месеца преди текущия - за регистрация по чл. 96, ал. 1 и чл. 100, ал. 1 от закона;
2. справка за общата сума на облагаемите вътреобщностни придобивания за текущата година, с изключение на придобиването на нови превозни средства и на акцизни стоки - за регистрация по чл. 99, ал. 1 от закона;
3. (нова - ДВ, бр. 39 от 2008 г., в сила от 15.04.2008 г., изм. - ДВ, бр. 71 от 2008 г., в сила от 12.08.2008 г., доп. - ДВ, бр. 10 от 2011 г., в сила от 01.02.2011 г.) декларация относно липсата на влязла в сила присъда или на образувано наказателно производство за престъпления против данъчната система от лицата по чл. 176а, ал. 1 от закона, с изключение на случаите на регистрация по чл. 97а и чл. 99, ал. 1 от закона.
(3) В случаите на регистрация на основание чл. 133 от закона към заявлението за регистрация се прилагат и:
1. удостоверение от компетентните данъчни власти за актуална данъчна регистрация в чужбина на чуждестранното лице и превод от него;
2. (изм. - ДВ, бр. 6 от 2010 г., в сила от 01.01.2010 г.) оригинал на нотариално заверен в страната договор между чуждестранното лице и акредитирания представител по повод възлагането му на задълженията по чл. 133, ал. 6 и чл. 135, ал. 2 и 3 от закона;
3. (изм. - ДВ, бр. 15 от 2012 г., в сила от 21.02.2012 г.) копие от документите за самоличност, ако лицето - акредитиран представител, е физическо лице;
4. документ от компетентните данъчни власти, удостоверяващ регистрация за целите на ДДС в друга държава членка - за регистрация по чл. 98 и чл. 100, ал. 3 от закона;
5. документ от компетентните данъчни власти, удостоверяващ, че същите са уведомени, че лицето желае дистанционните продажби, които извършва, да са с място на изпълнение на територията на страната - за регистрация по чл. 100, ал. 3 от закона.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 6 от 2010 г., в сила от 01.01.2010 г., отм. - ДВ, бр. 15 от 2012 г., в сила от 21.02.2012 г.)
(5) (Нова - ДВ, бр. 6 от 2010 г., в сила от 01.01.2010 г.) Уведомяването по чл. 101, ал. 5 от закона при промяна на електронния адрес се извършва чрез подаване на декларация от регистрираното лице в 7-дневен срок, освен ако промяната е направена чрез заявяване за вписване в Агенцията по вписванията.
След подаване на ГДД по чл.50, в справката за задълженията не ми се отрази отстъпката, а дължимия данък за довнасяне. Вчера внесох данъка/ама минус отстъпката/ и днес чакам да видим дали ще ми се закрие задължението.
При ГДД по чл.92 го нямаше този проблем, дали е бъг в системата на НАП? И при вас ли е така?
Малко е объркано изложението на въпроса, кои сте вие ние те? Но от енигмата успявам да разбера, че вие сте юридическо лице и наемодателя е физическо лице. Вие сте платили наем и сте удържали данък. Питате къде да го внесете. Ако правилно съм ви разбрала, то следва да внесете данъка в НАП по регистрация на платеца на дохода.

Чл. 66. (1) (Предишен текст на чл. 66 - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Данъкът по чл. 65 се внася в републиканския бюджет по сметка на териториалната дирекция на Националната агенция за приходите по мястото на регистрация на платеца на дохода.