:yes3: И аз мисля, че да, следва да се обявят сделките .
https://inetdec.nra.bg/eservices.html

прочетете тук и за настройките, снабдете се с ел подпис, инсталирайте го, направете настройките , подайте заявление чрез копирания линк и ще имате достъп до много повече услуги от подаване на данъчни декларации.
Би следвало да е отразено в СК -6000, защото вие намаляте неразпределената печалба с толкова. В паричния поток ще е с намалената сума 5700, но в СК трябва да е цялата сума. Вероятно става въпрос за настройки.
Ще го опишете така както сте го посочили в баланса пасив А V.
Ако това са загуби от минали години и не са приспаднати, не следва да ги компенсирате. На база датата на решението се вземат и счетоводните операции.
 "Доколкото разбирам трябва да декларирам Договор за наем между свързани лица, само ако е сключен през 2013г, т.е ако договора е сключен на 30.12.2012 не декларирам нищо, въпреки че през 2013 имаме дванадесет фактури за наем, така ли е?"
Мисля, че следва да се декларират наемите, независимо кога е сключен договорът. Имаме предоставяне/получаване на цялата/част престация от сделката. Изпълнението е по-продължително време от рамките на календарната година.
Пу пу, да не ви чуят програмистите на НАП, че ще оставите без работа продаващите  ТРЗ програми...а пък ако те ви чуят....

И ако ви кажа, че за всеки работник трябва да пущате платежни по четирите сметки на НАП, ще ми повярвате ли?  :smile1:
За Сол се плаща по егн, а при назначените по ТД се плаща по булстата - резонно е за всички работници да се сумират задълженията за ДОО, отделно за ЗО, отделно за ДЗПО, отделно дължимия данък доход и да се преведат по 4 сметки на НАП. Успех!  :good:
Чл. 180. (1) (Изм. - ДВ, бр. 108 от 2007 г., в сила от 19.12.2007 г.) Регистрирано лице, което, като е длъжно, не начисли данък в предвидените в този закон срокове, се наказва с глоба - за физическите лица, които не са търговци, или имуществена санкция - за юридическите лица и едноличните търговци, в размер на неначисления данък, но не по-малко от 500 лв.
(2) Алинея 1 се прилага и когато лицето не е начислило данък, тъй като не е подало заявление за регистрация и не се е регистрирало по този закон в срок.
(3) (Изм. - ДВ, бр. 108 от 2007 г., в сила от 19.12.2007 г.) При нарушение по ал. 1, когато регистрираното лице е начислило данъка в периода, следващ периода, през който данъкът е следвало да бъде начислен, глобата, съответно имуществената санкция е в размер 25 на сто от данъка, но не по-малко от 250 лв.
(4) (Изм. - ДВ, бр. 108 от 2007 г., в сила от 19.12.2007 г.) При повторно нарушение по ал. 1 и 2 размерът на глобата или имуществената санкция е двукратният размер на неначисления данък, но не по-малко от 5000 лв.

Това е по отношение на административната отговорност. Но вие трябва не само да го впишете като кредитно известие в дневника на покупките, но и да го намалите още веднъж, защото сте ползвали данъчен кредит по него, описвайки го като фактура.....
11250 трябва да впишете, за толкова сте задължени да внесете, за четвърто не се внасят авансови вноски. Вижте и формулата за изчисление на лихвите-търси 75% а не 100%
Не знам защо при вас е така, аз си подадох декларация по чл.92 и след това ДДС декларацията, чак тогава платих ДДС-то, затвори ми ДДС декларацията, остана да виси ГДД по чл.92 и това е правилното, защото срокът на ДДС декларацията е преди този на ГДД.
Всъщност и при вас така щеше да стане, след като подадете ДДС-то.
Ооооо, тъкмо си търсех едни 295 лв., пък те ги разнесли на вас!  :give_rose: :lol: Шегувам се, но и това е възможно щом парите преведени на Сол ми ги разнесоха на булстата на фирмата/при правилно попълнено платежно/!
А вие какво писахте? 1? Да, ако са 46 броя - в ел услуги пишете 46.
Имах подобен случай, НОИ си препращаха документация със  личния лекар за преподписвания, нас само ни уведомяваха. Накрая ЛКК  преподписа болничния лист и изплатиха на лицето сумата.
:) , ето затова ни пуснаха това приложение 4 за свързаността - шегувам се

Не е редно, ако се замесва и ЕООД при плащането , а не е страна по договора, трябва да има тристранно споразумение...
Пребройте си декларациите във файла който подавате и пишете правилния брой в придружителното писмо/когато въвеждате в ел услуги/. Ако числеността е голяма, проверете на НАП-ската програма файла-там изписва колко броя Д1 са.
Ако ползвате техническа помощ по обявените телефони на НСИ, моля, споделете как се решава този проблем :)
За да си отговорите на въпроса, трябва да определите какъв е вашият период на изписване на СМЗ. Ако това е обичайният месечен , то и среднопретеглената цена ще бъде средната цена от наличните и придобитите СМЗ през целия месец.


б) средно претеглена стойност, при който средно претеглената стойност за всяка единица стоково-материален запас се определя от сбора на средно претеглената стойност на наличните сходни стоково-материални запаси в началото на периодаи стойността на сходните, закупени или произведени през периода стоково-материални запаси, който сбор се разделя на количеството на сходните стоково-материални запаси - носители на тези стойности. Средната стойност може да бъде изчислена на периодична основа или след всяко постъпление.

 
"И  ако искам да се осигурявам за болнични кое да чекна ?"- точка 2.
"Може ли да оставя и двете полета празни или трябва да чекна поне едно?"-ако не сте пенсионер, трябва да изберете вид на социално осигуряване.
Данъчно третиране на преобразуване чрез промяна на правната форма

Чл. 116. (1) Членове 115 и 117 не се прилагат в случаите на преобразуване чрез промяна на правната форма по чл. 264 от Търговския закон. Новоучреденото дружество поема всички задължения за определяне на данъчния финансов резултат и внасянето на дължимия корпоративен данък за цялата година на преобразуването.
(2) За данъчни цели всички права и задължения, произтичащи от действия, извършени от преобразуващото се дружество за текущия и предходни периоди, включително преобразуванията на данъчния финансов резултат, се смятат за извършени от новоучреденото дружество.