Не може ли да се ориентирате по годишните декларации по ЕГН на съдружниците от миналата 2012 отчетна година?  А в годишния финансов отчет на фирмата в формуляра за труд и работни заплати къде са посочени като дук или сол или някой от тях е назначен на трудов договор?Все от някъде трябва да почнете да разплитате.  Дук на 450 лв не съм срещала такъв праг, по вероятен е случая със СОЛ . Без информация , няма как да ви се помогне. 
На въпроса защо и на СОЛ, отговорът на служителката беше-ами нали искате за цял ден да му се плаща обезщетението, значи пишете там 8.
Сигурно имате в предвид клетка 80. А как подадохте приложение 6, то не се отваря за попълване на цялата инфо, ако няма в клетка 80 посочена сума. Или не сте подавали по електронен път?
Здравейте и честит празник на всички. Налага ми се да подам декл1 на хартиен носител. Кутийките, които остават празни-трябва ли да попълня с нули или попълвам само тези, в които има цифри?
Хм, интересен въпрос! никога не ми е идвало на ум, че някой може да допише нещо си в празните кутийки...
И аз процедирам като Katya, знам че сме в ерата на електронизация, но декларициите си следва да  подпишат лично. А с това съкратено счетоводство, никой нищо не съставя или подписва, дори едно "Да" да сложат на молбата за започване на работа на служител не искат. Подписите на фактурите и те са незадължителни, едва подписват заповедите си. Какво друго доказателство имаме за това, че са съгласни с декларираните данъци, освен ГДД?
Цитирам от приложението : 6-други, в т.ч. разходи/приходи от лихви.
Лихвите начисляваме на база договореността,  осчетоводяваме разход или приход, няма нищо общо с плащането.

И за да няма един не чул, друг не видял или "ти защо не ми каза", то при нас за всеки ще се попълва това Приложение № 4 дори и да e нулево, аз искам да имаме подпис върху него.

Точно така направих, дадох им да подпишат празното или попълненото приложение 4, много интересни отговори получих от собствениците. И изводи за тях, когато през течение на годината сме ги предупреждавали, че тази сделка е между свързани лица и не следва да се отличава от пазарните условия.  :good:
Влизате с електронния подпис и подавате  заявление и уведомление, че ще подавате данни от името на ЕГН еди кое си, там отмятате това , което ще подавате от името на ЕГН. В случая за ГДД, ще отметнете декл по чл.50.
Нали сега ще ги разделят на 4 сметки, за какво обединение става въпрос?  :smile1:
Задавате въпроса, докато не получите отговора, който искате.  :smile1: Явно търсите краткия вариант, ами нека отзад на фактурата да пишат за какво е този разход и да се подпишат.
А иначе ХХХХХ ви  е дал /а/ най точния отговор- Въпрос на организация на вътрешния документооборот- както сте го написали ,така следва да го спазвате.
Най напред инсталирайте първоначалната инсталация, после обновление 3
  Системата автоматично ни отрегистрира като интрастат оператори щом сме под минималния праг, затова регистрацията ви ще бъде доброволна.

*Обемът ВОТС, определящ възникване на текущо задължение за деклариране по система Интрастат, е равен на кумулативния обем ВОТС от началото на година, включително първия референтен период, и не може да бъде по-малък от общо декларираните стойности в подаваната декларация за първия референтен период.
Прагът на пристиганията за 2014 е 360 хил.лв.
Ако сте наясно, че през годината ще достигнете прага за деклариране, може да направите доброволна регистрация и да декларирате пристиганията, за които питате. Или да си водите дневник с ВОП и когато достигнете прага , да се регистрирате и да подадете данните.
Да напомня, че в справката за нетекущите /дълготрайните/активи също намира приложение отписаната амортизация.
"2. Може ли Декл. 1 да се подаде с ел.подпис на фирмата или трябва да е на лицето?"
Може, ако ФЛ упълномощи фирмата да му извършва тази услуга. За целта подавах заявление и уведомление по електронен път, които заедно с пълномощното носих в НАП, докато се върна, бе активирана услугата.
от януари до януари 2014 за въпросната фирма платила заплатите и удържала данъка за януари във януари
И така може, но когато подавате втората декларация с данъка, следва да сложите отметка на Д1 , че не следва да се подава и тя. А при подаване на първата д6 с осигуровките подавате и д1 и не слагате никъде отметка. Всъщност това е при положение, че подавате с КЕП.
Декларация 6 , когато заплатите за януари са изплатени през януари се подава в две колони с код 5 осигуровките и друга колона код 8 данъка, отдолу датата 31/01/2014
Абстрахирайте се от чистата сума за получаване. През 2014 г ще преобразувате ФР в намаление сумата 948 и ще преобразувате в увеличение ФР със сумата на начислената заплата и осигуровки за декември 2014, ако не са изплатени до края на 2014.