Централизирането на множество административно-управленски услуги в едно дружество (често дружество-майка), което обслужва дейността на всички или няколко предприятия от група от свързани лица, подбрани по регионален или функционален признак, е познато в практиката като „вътрешногрупови услуги”. Предоставянето на такива услуги се среща често в многонационалните компании и представлява приоритетна насока за данъчен контрол.
Ако загубата е данъчна, то вижте и попълнете Справка 4 на ГДД, следвайте указанията в нея.
Това , което декларирате, това и плащате. А как ще си го опишете в платежното си е ваш вариант. Важното е , че вече не е задължителен да се пише срока от-до, и могат да се комбинират плащания, единствено ДЗПО е на отделно платежно. Нали отиват в единната сметка и няма значение дали сте отбелязали дати. Другият вариант е да декларирате, да влезнете в единната сметка и да видите сроковете за плащане кога изтичат.
Какво с платежните, там вече не се изписва от-до, по скоро не се изисква да се изписва, но ако вие си решите пишете месеца за който се отнасят, а в в описание сложете че данъка е за еди кога си, така ще имате инфо за себе си, но пак казвам, не се изисква.
Явно  за вашата ревизия са определени на ротационен принцип проверяващите. Това не следва да ви притеснява, не е конкретно за вас приложен този принцип, правят го и на други. Уж да се спре познанството в по малките градове да попречи на принципността на проверяващите.  :smile1:
mishel2013, ами то си пише в справка 2 -вижте в таблицата четвърта колона-данъчна амортизируема стойност и нататък начислена данъчна амортизация, данъчна стойност.
Обикновенно това са фактури на телефонните оператори, енергия, вода, които са плащат по банков път. Но стоките например, болшинството от тях са в брой. За да е правилна касовата наличност в края на годината, следва да отразите и плащането към доставчиците.
Благодаря dalila! Това означава че на 31.01.2014 ще подам Декл 1 и Декл 6 само с осигуровки , а на 01.02.2014 мога да пусна декл 6 само с данъка! Така ли е ?

Не сте разбрали, и за двете декларации срокът за подаване е от 01-25 февруари, като в декларация 6 ще бъде с две колони едната за осигуровките и друга за данъка с различни кодове. Това е само при проложение, че сте изплатили януарските заплати в януари.
Не следва да подавате декларация, изчислете си осигурителния му доход и това е. Само , ако не се осигурява за болнични и желае да започне, следва да подаде ОКД5 до 31 януари 2014 и обратното.
Отчитате приход, защото не може да се върнете в 2012 и да намалите ДДС от активите.Ако бяха купени 2013, можеше да приложите този метод. Това става при новосъздадени фирми, купуват активи и преди да почнат да ги амортизират се регват по ДДС. Те имат това право на избор, дали да отчетат приход или да намалят ДДС от актива.
bobbyn,   :wave:
Независимо, че фирма обслужва наемането на жилището, то дохода от наем си е ваш и до 50 хил.лв. 12 месеца назад, нямате задължение за регистрация по ДДС.
Много важен момент е и дали може да се докаже, че физическото лице ползва жилището за живеене и не е търговец. Говоря за освободена сделка по смисъла на закона -  Освободена доставка е и отдаването под наем на сграда или на част от нея за жилище на физическо лице, което не е търговец.
Например
Продадени ДМА - дт с-ка Клиенти 1200
                                к-т Други приходи 1000
                                к-т ДДС                  200

Отписване ДМА дт с-ка 241 с набраната амортизация -800
                       дт сметка Други разходи с остатъчната стойност 1200
                            кт сметка ДМА -2000

Не следва да увеличавате ФР с резултата от сделката.
лаптопите са  категория IV - компютри, периферни устройства за тях, софтуер и право на ползване на софтуер, мобилни телефони, със годишна данъчна амортизационна норма 50%.
Ако не сте приключили 2013, включете си този разход от 01/11/2013 г.
От когато е въведен в експлоатация съответния актив с Протокол.
Да, може да приспадате данъчната загуба по реда на

Чл. 70. (1) Данъчно задължените лица имат право да пренасят данъчната загуба, формирана по реда на тази част. Когато данъчно задължено лице е избрало да пренася данъчната загуба, тя задължително се пренася последователно до изчерпването й през следващите 5 години
ОК, само статията си поправете, иначе ще ви излезе със салдо 4538.
Ако сте получили сума за възстановен ДДС вследствие процедура, и ако тя съвпада с  ддс в описа на наличните активи, значи сте нямали други сделки и са ви възстановили точно това ДДС, което отъждествявате с описа.
Ако съжденията ми са верни, въпреки "ирелевантността на духа", то статията би следвало да е 503/4538, а когато сте осчетоводявали описа на наличните активи-ДДС-то да отнесете в приход.  :smile1:
Чл. 47. (1) (Доп. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) При определяне на данъчния финансов резултат счетоводният финансов резултат се увеличава със сумата на приспаднатия от данъчно задълженото лице данъчен кредит за наличните активи към датата на регистрацията или повторната регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, когато не са отчетени счетоводни приходи по повод приспаднатия данъчен кредит.
(2) (Отм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.)
(3) (Изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) Алинея 1 не се прилага, когато:
1. данъкът върху добавената стойност не е включен в историческата цена на актива, или
2. активът не е данъчен амортизируем актив и същият е отписан в годината на регистрацията или повторната регистрация по Закона за данък върху добавената стойност.
обезщетението си почва от 03,03,2014, що пропущате тоя ден
А може би трябва да определите по-нисък праг на същественост в счетоводната си политика? Щом едни столове и маси "събарят печалбата". Колегите се опитват да ви кажат, че рано или късно ще приложите "двоен стандарт" за признаване на ДМА.  И тогава зависи в каква посока ще са изкривяванията на резултата, за да са интересни на проверяващите. А и става въпрос за принципи! :smile1: