все си мисля, че трябва да има начин? :yes3:
Здравейте, тъй като гледам финансовия резултат и не ми харесва сумата на данъка, който ще трябва да внесем, се чудя за варианти за намаляване. Четох в нета, та имам няколко предложения, които моля да обсъдим:

1, текуща печалба/ неразпределена

2, С командировачни на управителя, но пък той не ми предоставя никакви документи за отчитане,

3 граждански договори-не ми вършат работа/не познаваме пенсионери

4. имаме 2 издадени фактури към клиент в чужбина на голяма стойност, но пари ще получим догодина. Някаква "заигравка" с приходите? Споделете опит :hmmm: :smile1: :hmmm:
И уведомлението и декларацията от сайта на НАП разпечатвам, това дето ми идва в пощата, че са го получили-не :smile1:
в следващия период със знак минус сгрешената и наново правилната
Благодаря :smile1:
Здравейте, при човек, чието осигуряване започва от 01.10.2012г в, кл.14 как се попълва 10000 или 00001?/като нулите са празни кутийки?
о,к благодаря :smile1:
Здравейте, за м Октомври съм подал Д1 и Д6 с моите осигуровки още на 31,10,2012, сега трябва да подам и за други наши служители. За Д6 ясно как ще станат нещата, но за Д1 мога ли още една редовна с данните на другите да подам или трябва да пусна с код корекция и отново да включва и моите данни?
изтеглих пари от фирмената ни сметка и отидох в брой в Централна поща по партидата на наемодателката :wink1:
Никоя, теглил съм от РС 501/503, ПОСЛЕ 499/501 мисля да направя, но още не съм стигнал до там. Интересуваме по какъв начин на нас ще ни се признаят за разход, защото са платени по партида на наемодателя, който е физическо лице. От него ли да искам някаква бележка и какъв е образеца?
Ledenata, може ли да обясниш по-подробно? Аз назначих нова колежка, на която трудовата и книжка не е оформена от предишния и работодател при напускането й. Аз ли трябва да и издам УП3 или предишния й?
Благодаря, изчетох коментарите, ама пак не ми е ясно физическото лице/наемодател/ как ще ни издаде квитанция за консумативите/ние сме юл/ при положение, че аз не съм им ги платил в брой, а по клиентски номер/партида/ в чез и топлофикация????????
То това ще го направя, но ме интересува за миналия период можем ли нещо да направим?
Поздравления и от мен. Най-често използвам "заплата и всички осигуровки" и поради факта, че нямам закупен ТРЗ продукт-ползвам ги непрекъснато. Супер са :give_rose: :give_rose: :give_rose:
Здравейте на всички. От една година сме в нов офис. Плащаме наем на физическо лице. Интересува ме, при положение че си плащаме тока и топлоенергията, как можем да си ги признаем като разход, тъй като сметките се водят на името на собственичката на апартамента/партидите по отчитането/, а не на нашата фирма? :smile1:
Дата на постъпване в ТК е коя дата, дата на скл. на ТД или на започване, мисля, че е датата на ТД, но да попитам все пак?
вменяваме му допълнителни задължения
а и основанието е по чл 119 от КТ, В ПРОГРАМАТА на НАП за уведомленията никъде го няма като опция този член???????
Здравейте, днес трябва да назнача 2 девойки по проект "Ново начало" към бюрото по труда. Интересуваме, когато подавам допълнителното споразумение на наставника, нали трябва да подам 2 броя, тъй като ще обучава 2 момичета, а те са съответно с индивидуални трудови договори?