"р.р днес си оформям документите за прекратяване
И не знаеш сам на себе си как да ги оформиш????? Колега, колега............ "
 :good:

1. Дата на прекратяване - първи неработен ден, т.е. утре;
2. В уведомлението - първи неработен ден, т.е. утре;
3. В заповедта - считано от утре;
4. Обезщетението за неизползван отпуск го пишете в заповедта. В трудовата книжка - не се пише на стр.26.

В Д1, когато се подава се попълва последен работен ден - т.е. днес.
Много забавно :) Ако е заради обезщетенията - можете да действат с чл. 331. Ако е заради бюрото - с чл. 71. Освен ако не е техен човек, нает за някаква програма, която да не им позволява да го освободят на друго основание...
   :good: :question:
Това няма как да знам. Благодаря за включването!
Може би: 47.91 - Търговия на дребно чрез поръчки по пощата, телефона или Интернет. Но, не съм на 100% сигурна!
И за неспазено предизвестие също, защото такова нямало да има. Според мен е техен човек, но не мога да разбера какво се цели с това?
Мисля, че и до утре да дискутираме - няма да намерим логично обяснение. Техен си проблем при една проверка! Само това мога да кажа.
Благодаря Ви!  :smile1:
Така е! Това им обясних и аз, но.....
Да! За мен също е странно, но ми зададоха този въпрос.
В действителност, договорът бил със срок на изпитване и реално могат да го освободят по чл.71, но не искали. Искали да го съкратят и можело да преправят договора като махнели изпитателния срок. Защо ли ще правят тези гимнастики? Направо не ми е ясно и реших да споделите мнение по този въпрос, за което Ви благодаря!
Ами, честно казано - не знам, дали реално могат да го докажат.
По принцип, това възможно ли е?
И аз мисля, че е направено за услуга.
Здравейте!
Зададоха ми следният въпрос:
Служител, назначен по чл.67, ал.1, т.1 с първи работен ден 19.05, излиза в болничини от 20.05 за 14 дни. Може ли след завръщането си да бъде съкратен, поради намаляване обема на работа?
Странно е! Вие как мислите?
За мен е логично да е домашния адрес, щом в договора е посочено, че лицето ще работи от къщи.
Ще го мисля, но май ще се опитам да убедя шефа да не е по този член. То хем искаме за определени дни, хем не знаем кои е са те.
Благодаря на всички!  :smile1:
Никой от служителите ни не работи на сумирано изчисляване, всички са на 8 часов работен ден от 7.30 до 16.30 часа.
Това вече е другото нещо, което никога не съм правила! Изобщо нямам представа за сумирано изчисляване на работното време. Може ли само един работник да бъде на такова?
Срокът за ведомостите и за всички придружаващи ги документи, описани в наредбата е 50 г. Мисля, но не съм сигурна, че за всички други /дл. характеристики, заповеди за инструктажи и подобни е 3 или 5г.
Моят съвет е: За по-сигурно  да съхранявате всичко!
Извинявам се! Заплата също е 540, колкото е МОД-а за длъжността.