Инсталирайте си наново BISS, ако сте с подпис на Банксервиз, след това рестарт и тръгва. А добавихте ли сертификата в профила си? Установих, че трябва да вляза със сертификат, че да мога да подавам документи.
В Сърбия нямат VAt номер имат нещо като нашия Булстат вписвате него.
Тази сутрин подавах документи в ТР и толкова бързо и лесно не е билоот години и с подписа нямах проблем.
Напишете им мейл и ги помолете да ви го изпратят. Все още имате време за ДДС-то.
Здравейте, ето малко информация по въпросите. които Ви интересуват:

Съгласно чл. 107, т. 2 от Закона за данъка върху добавената стойност (ЗДДС), основание за задължителна дерегистрация на регистрирано по този закон лице е смъртта на физическото лице - едноличен търговец, със или без заличаване от търговския регистър.

По смисъла на чл. 110, ал.1, т.1 от ЗДДС, регистрацията се прекратява по инициатива на органа по приходите с издаване на акт за дерегистрация, когато е налице основание за задължителна дерегистрация по чл. 107, т. 2. Съгласно чл. 110, ал. 2 от ЗДДС, актът за дерегистрация не се връчва на лицето, а датата на дерегистрацията е датата на възникване на съответното обстоятелство по чл. 107.

Последния данъчен период е от началото на месеца до датата на дерегистрация (чл. 87, ал. 4 от ЗДДС). Съгласно чл. 125, ал. 13 от ЗДДС, справката-декларация и отчетните регистри за последния данъчен период се подават от наследниците или заветниците в срок 2 месеца от приемане на наследството, но не по-късно от 14-то число включително на месеца, следващ 6-ия месец от датата на смъртта на наследодателя. Допълнително узнати обстоятелства се декларират, като в едномесечен срок от узнаването наследниците подадат нови декларации /справка-декларация, VIES декларация/ и отчетни регистри. Подадена декларация от един наследник ползва и другите наследници.
Има и юридически процедури  за поемане на наследството, но трябва да се обърнетре към юрист.
Е това в тази сфера и без опит с връзки всичко става не са нужни знания и опит.
Добри съвети давате, но нам дали някой колега би се навил да прави това упражнение за пускане и спиране на дейността всеки месец.
Сега и аз да ви дам акъл, защо не си намери познат/а с фирма и от там да минават нещата и ще и взема фактури за разход и ще и дава някой лев за счетоводител и 10% данък печалба, защото и това съм го виждала :)
Ще се преизчисли, ако имате например 35 г 10 м. 3 дни и с тези 2  месеца ще направи 36 г. трудов стаж. И с това ние никак не процедираме, Това зависи от СОЛ/лицето/ и от неговото желание.
А това според вас на счетоводителя ли е работа? Ние не сме общи работници.
Правилно са ви отговори от НАП.
И при една от моите фирми имам собственичка, която не си плаща редовно осигуровките, имаше болнични в началото на годината за детето си и от НОИ и изпратиха за изплащане на болничните. След разговор с НОИ стана ясно, че след като си плати всички осигуровки / задължения/ и светне в зелено при тях, ще и платят обезщетенията.
Има едно указание на ТР, че ръчно трябва да се избере от библиотеката WIN -> Sistem 32 -> bit4....dll  непомня точното наименование и след това дава да се подпише.
Ние сме транспортна фирма, возим 99% в Европа и от години сме ежемесечно на проверки от НАП и досега сме нямали проблеми. Издаваме си фактури по чл. 21 и си ги включваме във VIES. С техните INVOICE и Gutschrift номера само си ги записваме, за да следим падежа. На част от фирмите, не им изпращаме фактури, а само доказателства за извършения транспорт, те си издават тяхните INVOICE и Gutschrift  и ние си ги прибираме при документите от транспорта.
Постоянно се случва, някой да се присети в последният момент, че имал спяща фирмичка и нещо трябва ли и тази година да се подава .....
Здравейте, много от фирмите в Европа не искат нашите фактури за транспорт, те си издават тяхни документи /Gutschrift или Invoice/ с тяхни номера, като цитират номер на договор , камион и т.н. и си ги включват в дневниците.  Но вие сте задължена да си издадете фактура по чл. 21, ал. 2 и да си я включите във VIES. За доказателство искат CMR и други транспортни документи. Сега покрай кризата поголяма част дори вече не ги искат в оригинал, а само по мейл.
завеждате си в ТРЗ програмата болничния, от там си генерирате фейл за НОИ който подавате и другият месец, програмата ще генерира и Д1. Ако не се подадат 2-та болнични НОИ няма да изплати нищо. Невиждам какво толкова Ви притеснява.
и аз искам да си направя нова фирма и някой да ми даде кредитче /без да го връщам/ :)  колега ударете едно рамо за тази далаверка :)
По тази банкова сметка ли стоят парите или са усвоени / изтеглени/ ...... така по лъжичка на час ще е трудно да ви се отговори.
Тази година различните офиси на НАП, едни приемаха декларации, други ги връщаха с указание да се подава по електронен път.
Трябва от там да си извадите европейски формуляр Е104 за здравното осигуряване. Към заявлението се прилага попълнена анкета на английската осигурителна институция - HMRC (CA3916 application form), копие от Payslip, копие от Р45 и от Р60; копие от личния ЗО номер (NIN). Попълнената анкета и пейслиповете са задължителни.
Относно осигуряването в В Англия трябва да си извадите европейски формуляр U1, той се издава след получите последното си P45(при напускане, може и без P60) се кандидатства с формуляр CA3916 за U1.