Важното е, че ги има овцете.
Субсидиите се дават не за да имате доход от тази дейност, а за насърчаване на самата дейност. То за това и се признават 60 на сто разходи без доказване с документи. Още повече, че Вие явно имате и документи за нещата, които изброявате. Достатъчно е.
Спокойно можете да отразите субсидията в приложение 3.  :thumbup:
Защо да не може? Какво Ви притеснява? :(
Здравейте,
Не сте длъжни да декларирате доход, ако нямате такъв, за да впишете субсидията в приложение 3, таблица 1. Достатъчно е да ги има овцете и да имате някакви документи за разходи по отглеждането им. :smile1:
Да допълня за контировките:

602 / 498 - 550,00 (начисляване на разхода за наем)
498 / 454 -  49,50 (удържане на данъка)
498 / 501 - 500,50 (изплащане на наема)
454 / 503 -  49,50 (превеждане на данъка)
Въпросът очевидно е задаен от платец на доход от наем. Няма значение вида на имота. Законът третира "доходи от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество"
Задължението на платеца, ако е ЮЛ или СОЛ е да удържи и внесе авансово данъка върху изплатената сума (чл. 44, ал. 4 от ЗДДФЛ) като за последното тримесечие издава СИС без да удържа и внася авансово данъка (чл.65, ал. 12)

Основно положение е, че осигуровки се дължат при упражняване на дейност. Отдаването на имущество под наем не е правопораждащо за възникването на задължение за осигуряване. Наемателят пък, съвсем няма задължение да се интересува от осигурителния статус на наемодателя. Подозирам, че се е получило известно объркване с доходите от извънтрудови правоотношения.... :smile1: 
Таксите и разноските се плащат от взискателя (кредитора) авансово - при образуване на изпълнителното дело и преди извършване на съответното изпълнително действие. Таксите се заплащат от взискателя, но са за сметка на длъжника. За Вас, като взискател, те не представляват разход и трябва да ги отнесете в разчетна сметка "Вземания по съдебни спорове". След приключване на делото сумата ще Ви бъде възстановена и ще закриете разчета.
Всичко това няма никакво отражение върху финансовия резултат, за да се налага неговото преобразуване. Извършеното плащане към ЧСИ намира счетоводно отражение в баланса.
Просто го включете в този месец :yes3:
(чл. 126, ал. 3, т. 1 от ЗДДС)
Когато субсидията е свързана с производството на непреработени продукти от селско стопанство, облагането се извършва по реда на чл. 29, ал. 1, т. 1 от ЗДДФЛ. На основание на чл. 29, ал. 1, т. 1 от ЗДДФЛ, облагаемият доход на физически лица, регистрирани като ЗП, се определя, като придобитите през годината доходи, в т. ч. и субсидии, свързани с тях, се намали с 60 на сто разходи.

В тези случаи получената субсидия, дори да не са  реализирани доходи от дейността, се декларира в Приложение № 3, таблица 1 от ГДД.

При условие, че ЗП не използва получената субсидия за извършване на стопанска дейност, облагаемият доход ще се определи по реда на раздел VI на ЗДДФЛ “Доходи от други източници”, съгласно чл. 35, т. 6 от ЗДДФЛ, т. е. брутната сума на получената през данъчната година субсидия.

Съгласно чл. 36 от ЗДДФЛ годишната данъчна основа се определя като облагаемият доход по чл. 35, придобит през годината, се намалява с вноските, които лицето е задължено да прави за своя сметка по реда на чл. 40, ал. 5 от Закона за здравното осигуряване.

В тези случаи получената субсидия следва да се декларира в Приложение 6.
Според мен, след като това са разходи, без които няма да можете да ползвате услутгите на ВиК, това са разходи за външна услуга.
Според мен, трябва да въведете промяната от момента, в който са Ви я наложили, а не със стара дата. И, апропо, има ли официален документ за това?
Какво да коригирате, като нетният резултат е нулев ?! :hmmm:
Аз бих ги включила сега.
Ще си позволя да допълня малко :smile1:
Ако ползвате ел. услуги на НАП, има вариант на Опис по чл. 74 от ЗДДС, който попълвате.
За дванайсет месечен период не съм сигурна. Текста на ЗДДС, който ползвам е от промените в ноември 2012 и там е указано, че можете да ползвате ДК в тримесечен срок
Скрит текст :
Проверете в lex.bg за най-сигурно. Много бавно ми зарежда и нямам време сега да го търся. :blush:
Предполагам, искане за издаване на документ.
Там има накрая "удостоверение за ........(място за свободен текст)....", където попълвате основанието по ЗДДФЛ, което съм цитирала в отговора по-горе.
  :wave: ditzve,

Прави сте да се стремите да отразявате счетоводно стопанските операции в съответствие със законодателството. Добре е, че сте уведомили управителя за изискванията на закона. Той носи отговорност като МОЛ, а Вие - като счетоводител.
Според мен,  не е необходимо да го карате да подписва справки. Ако имате начин да отделите изразходваното гориво за управленски нужди или да установите изминатите километри, начислявате му данък при източника в края на годината (чл. 204; 214-217 ЗКПО).
Относно ДК за подобрения, ремонти, есплоатационни разходи за джипа, въпреки че не попада под определението "лек автомобил", има ограничение по чл. 70, ал. 1.
След като получавате обща фактура за горивото или ползвате ДК и собственикът си носи отговорност, когато го санкционират, или не ползвате ДК на Ваша отговорност, което не препоръчвам.
Здравейте,

Платецът на дохода има освен задълженията, които сте изброили, и задължение за отразяване на плащането на дохода в справката по чл. 73 в срок до 30-ти април на следващата година.

Чуждестранното физическо лице, ако е получило само доход от дивидент и няма друг доход от източник в България е освободено от задължението за подаване на декларация (чл. 52, ал. 1, т. 4 от ЗДДФЛ).
За получаването на удостоверение от НАП за платен данък лицето трябва само да подаде искане:
Скрит текст :
От тази година фундаментални грешки не се коригират за сметка на неразпределена печалба в текущата година, а се уведамява НАП и се прави корекция на финансовия резултат за годината, в която е допусната грешката.
   
Скрит текст :
Да, следва да начислите ДДС с протокол и като го отразите и в двата дневника, няма да имате задължение за ефективно внасяне на данъка.
Може да Ви упълномощи. ГДД по чл. 50 може да се подава и от упълномощено лице.
Трябва да Ви изчислят отпуска като за пълно работно време, но основанието не е чл. 177, а чл. 355 от КТ във връзка с чл. 23 от Наредбата за работното време, почивките и отпуските
Скрит текст :
Здравейте,
Няма нищо по-специално при оформянето на износа на ремарке. Удостоверяването на основанието за прилагане на нулева ставка става с конкретни документи, според вида на доставката. Ако доставчикът не се снабди с необходимите документи до края на месеца следващ месеца, в който данъкът по доставката е станал изискуем, тогава отпада основанието за прилагане на нулева ставка и доставчикът начислява данъка на общо основание. Ако в последствие доставчикът се снабди с нужните документи, той има право да коригира начисления данък

Скрит текст :