Права си delphine - темата е интересна. :smile1:
Аз мисля, че ДДС като косвен данък, който доставчика начислява, внася в бюджета и след това събира от клиента, се покрива от плащанията с предимство преди издължаването на данъчната основа.
Практически това означава, че ако имаме фактура за 120 лв. и платени по нея 40 лв., то 20 лв. от тях са за ДДС, а останалите 20 лв. са дохода на СОЛ. Оставащите 80 лв. също ще са доход на СОЛ, когато се заплатят.
Данъчното събитие възниква на датата на прехвърляне на собствеността с нотариалния акт (чл. 25, ал. 2 от ЗДДС). На същата дата данъкът става изискуем и възниква задължение за начисляването му (издаване на фактура) - чл. 25, ал. 6, т. 1.
Това, че има уговорка плащането да стане на части, касае паричните потоци, а не доставката.
при такова счетоводно записване изисква ли се доказване на средствата от собствениците и как се третира покриването на така наречената временна червена каса.....глоби санкии и при цялостна проверка как се облага " скрита " според НАП печалба....
Червената каса, най-често, е следствие на сиви приходи. :smile1:

Може да се направят договори за заем от собствениците за посиняване на касовата наличност. Ако договорът е безлихвен, попадате под действието на чл. 16 от ЗКПО. Неотразената пазарна лихва ще намали финансовия резултат.
Следствието за физическите лица е глоба в размер на 10% от недекларираната сума
Скрит текст :
. Като плати и данъка, стават 20%.

Това е само принципна информация.
Всеки отделен случай зависи от проверяващите и от конкретнните факти.
Наистина, не е необходимо да плащате недължими суми.
Опитайте с такъв ваиант справка и внесете 1 500 лв. както Ви е посъветвала delphine.
Здравейте и от мен ! Казусът при мен е : ЕООД плаща наем на ФЛ . Правоотношението е настъпило на 13.05 . Въпросът е как точно да изчисля колко ми е данъка ? Трябва ли да разхвърля сумата на наема на дните от месеца и да изчислявам само за дните от 13-ти до края или смятам за целия месец? По коя сметка трябва да се внесе данъка ? Кодът на плащането 111111 ли беше? А как да процедирам ако договорът е сключен с две ФЛ ?
Наемът не се плаща на дни, а месечно, независимо на коя дата е възникнало наемното отношение. Данък дължите върху изплатените суми. Внасяте го по сметката на НАП където е Вашата регистрация като плагец на дохода по код 111111 с едно платежно и го декларирате с една декларация. Персонализацията на наемателите се извършва посредством справката по чл. 73. :smile1:
Бих подала справката в следния вид:
Тези разходи са административни и с тях не се увеличава балансовата стойност на актива.
Скрит текст :
Здравейте nesheva,
При наемни отношения, при които наемодателят е ФЛ, а наемателят - ЮЛ:
1. Наемателят удържа данъка, издава служебна бележка на наемодателя.
2. Внася данъка и го декларира с декл. по чл. 55. на тримесечие, без четвъртото. Декларацията по чл. 55 замества уточняващата роля на кодовете за вид плащане, отменени с въвеждането на единната сметка.
3. Включва сумите, изплатени за наем в спраката по чл. 73. По тази справка приходната агенция засича дали наемодателят е подал съответната ГДД по чл. 50.
Физическите лица подават декларация по чл. 55 когато са задължени да определят и внасят авансов данък по чл. 43, ал. 3 и 44, ал. 3 от ЗДДФЛ за придобити доходи от стопанска дейност и от наем или от друго възмездно предоставяне за ползване на права или имущество, както и окончателен данък за доходите по чл. 37 и 38 от ЗДДФЛ.
Доходът по описания от Вас казус е доход от други източници (чл. 35, т. 6). Декларира се с ГДД по чл. 50.
на ЕТ аз лично не съм в час изобщо за тази фирма но това казва начлството и  за това се интересувам след като не е пререгистрирана тази фирма какво става с този имот
Хайде да помислим заедно :smile1:
Какво става с нечий имот когато той умре? Преминава към наследниците му.
Как умира за правния мир ЕТ? Чрез заличаването му в АВ и подаване на уведомление по чл. 71, ал. 1 от ДОПК в НАП.
Едноличният търговец (ЕТ), за разлика от останалите търговци, не е юридическо лице (ЮЛ), а физическо лице (ФЛ). В този смисъл ликвидацията на ЕТ не води до прекратяване на правосубектност, а единствено до отпадане на онази  правосубектност, която е възникнала за ФЛ с регистрирането му като ЕТ.
Изводът е, че Вашият шеф може да си отдава имота в качеството си на ФЛ - собственик, какъвто се явява спрямо цитирания имот след прекратяването на ЕТ-то.
   За съжаление ЕР на ТЕЛК с 34% влиза в сила от 01.12.2012г.

Не виждам нищо "за съжаление" :smile1:
Двойното подобрение на здравословното състояние е ЗА РАДОСТ! :ok:
Здравейте  Sky Lady,

Когато наемателят е СОЛ или ЮЛ, той е длъжен да издаде на наемодателя сметка за изплатени суми, да удържи и да внесе данъка. Наемодателят не издава документ в този случай.

В останалите случаи наемодателят издава на наемателя документ по чл. 7, ал. 1 от ЗСч.
6 стотни...

Но наистина е интересна тази информация. :thumbup:
Всичко с една Д6. След изплащането.
Д6 се подава до 25-то число на месеца, следващ месеца на изплащане на възнаграждението (чл. 3, ал.3, т. 1 НАРЕДБА № Н-8)

Здравейте!
Ако сте родена след 1960 г., чистата сума е 595,05 лв.
Документът за собственост на магазина на чие име е?
В самите указания към декларацията по чл. 55 е записано:
Срок за подаване на декларацията
Декларацията се подава в срока за внасяне на дължимите данъци. Декларацията се подава и за данъци, дължими за доходи, начислени/изплатени до 31.12.2012 г., подлежащи на внасяне след 01.01.2013 г., както и за данъците дължими, но невнесени към 31.12.2012 г. За данъците дължими, но невнесени към 31.12.2012 г., декларацията се подава в срок до 31 юли 2013 г.

По принцип, декларацята по чл. 55 беше въведена като заместваща информация на съществуващите до 01.01.2013 кодове за вид плащане, които отпаднаха с въвеждането на единната сметка. От тази гледна точка, не би следвало да се получи дублиране на задължения, а уточняване на плащането.
Например, дължите авансов данък за месеците април, май, юни и октомври. Отбелязвате ги в т.3.3., а в т. 3.1 – 2012 г. (Миналата година данъкът се дължеше помесечно, а не по тримесечия).
Пишете си новото платежно, което е без указан период и превеждате сумата.
При идеалния случай, когато нямате други задължения и вземания, чрез декл. по чл. 55 ще се установи кореспонденция между задължението Ви и плащането.
Любопитно е как изглежда справката за задълженията Ви. Изписва ли Ви се текст в червено, че имате недължимо платени суми или нещо от рода? И, ако вече сте внесли дължимия данък, закрити ли са съответните декларирани задължения с ГДД по чл. 50?
Зависи от коя дата е новото преосвидетелстване.
Ако има и два дни от 2013 с 74%, има право на данъчното облекчение за цялата 2013 г.

     чл. 18. (Изм. - ДВ, бр. 113 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) Сумата от годишните данъчни основи по чл. 17 за лица с 50 и с над 50 на сто намалена работоспособност, определена с влязло в сила решение на компетентен орган, се намалява със 7920 лв., включително за годината на настъпване на неработоспособността и за годината на изтичане срока на валидност на решението.
На вниманието на Sky Lady
Вече е отговорено в следната тема:

http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,7097.0.html
На самия болничен е отбелязано от издателя първичен ли е или продължение.
За първичен - три дни от работодателя.
За продълженията - без заплащане от работодателя.