Неделята не е задължителен почивен ден, само при сумирано изчисляване на работното време. Иначе е:
Скрит текст :
Абе някой гледа ли ги тези изисквания? Аз лично знам за хора, които подписват без да отговарят на тях, знам че има санкции, но не съм чувал някой да е отнесъл дървото, щото не отговарял на изискванията за съставител.
Ако е възможно.....Пускате(не вие) новият договор с дата 31.08.2015 (дата на сключване), дата на започване на работа е следващия ден, 01.09.2015, уведомлението също трябва да замине в НАП на 31.08.2015, а прекратявате стария(вие) с дата  01.09.2015, неговото уведомление когато искате в срок от 7 дни. Това е възможно ако може да се разберете с човека, който ще прави новият договор. Така не се прекъсва стажа.
Регистрацията на трудов договор следва след сключването на самият договор, не преди това.
Аз мисля, че питащия/та ясно се е изразил/а и отговорът е, не.
Може да съставите справката като попълните нулеви стойности за последните 12 месеца.
Нищо не е отпаднало. За съжаление.
Аз проверките по ЗДДС не ги броя вече, защото са всеки месец, най-малко по една. Такива казуси с по една стотинка разлика, даже на данъчните не им правят впечатление.
Здравейте. Един такъв казус. Учител е в платен отпуск през лятото, трябва да го назнача на работа в едно дружество. Дотук добре. Въпроса ми е какво става с платения отпуск и трудовата книжка. Учителят ще работи на 8 часа по договор и какво е това време, признава ли се за трудов стаж или не? Защото четох и така и иначе. Съответно, признава ли се отпуска. Според указание на  МТСП се признава. Какво да пиша в трудовата книжка накрая, това време признава ли се за стаж или не? Ако това време не се признава за стаж, не би следвало да има и отпуска тъй като последната е функция на трудов стаж. Но това е според мен. Ако се признава за стаж, ще стане някакво  дублиране. Вие какво мислите?
Какви са тия  1-ци и 6-ци за април, в април?
Явно 17-те точки изисквания, са имунитета на адвокатите. И те това ни навират в очите, като гаранция. Сякаш някакви разписани правила, мога да заместят личната съвест, съзнание, морал и т.н.
Собствениците имат бензиностанция. Правиха разширение, газ станция. За тази газ станция главно са отишли парите. Завършиха я през 2014 г. А защо си държат парите от касата в банката, страх ги било да си ги държат в къщи. miro7874, прав сте за личните сметки, но ситуацията е заварена, а за в бъдеще, ясно. Сумата в банката би покрила 2/3 от салдото по 492. Ама говорим за минали години, дори да ги дръпнат утре, какво решава това. Ситуацията е заплетена, съгласен съм, затова реших да питам тук. С доказването на доходите си, казаха че нямат проблем. Цялата работа е доста тъпа, щото хем има пари, хем няма. Относно признаването, нося им подписани протоколи по чл.134 и какво ще кажат, те са невалидни? Отиваме на съд тогава и това е опция. Аз лично пет цифрена сума глоби и актове, никак не съм съгласен да платя.
Има разлика между пари на собствениците и пари на дружеството.

Не се изразих правилно. Парите на дружеството са в разплащателна банкова сметка. Когато поискат, собствениците могат да ги изтеглят, налични са.
За 2012 и 2013, с по 4 нули.


Благодаря за насърчението delphine.
Здравейте. Ами това е ситуацията, недостатъчна каса, вноски взети за сметка на собственика. Това е счетоводната ситуация. А реалната ситуация, собствениците имат пари, обаче не ги държат в къщи, а в банката. В банката има салдо, което кажи речи покрива липсващите пари от касата, ама касата е на минус така или иначе, защото парите са внесени в банката. Сега НАП искат да правят акт за тези пари и да ги признаят за неотчетени приходи, да ги натоварят с ДДС, корпоративен данък, лихви, всички екстри. Или пък да ги минат като скрито разпределение на печалбата. Обаче аз тия вноски ги направих по чл. 134 ТЗ, направих протоколи за всяка сума(под 15 000 лв.) и сега въпросът е, имат ли право НАП да преобразуват резултата и да налагат санкции при условие, че това са вноски от собствениците, на които законът им дава право да правят такива и няма ограничение нито в размер, нито в срок. Сега, собствениците откъде ще доказват доход, това е отделен въпрос. Въпроса е за дружеството, ООД е.
Благодаря ви. Така направих. За целите на ЗКПО ги вкл. в 2014. За целите на ДДС, в 02.2015. Успешно приключване от мен.
Същото мисля да направя и аз. Ако коригирам по чл. 126 обаче, ще трябва да подам дневниците за периодите, от които са тези документи. И по този начин няма да влязат във февруари 2015, ама няма ли да си вкарам автогол? НАП сигурно ще видят това и ще питат най-малко, защо декларирам два пъти няколко месеца от миналата година.
Здравейте. Един от моите клиенти ми донесе документи(фактури) от 2014, за разходи. Същите са платени в 2014, обаче кой знае защо ги донесе чак сега. Не съм ги декларирал пред НАП в съответните месеци през 2014, защото освен една сума и контрагент, друго съм нямал. Исках ги тогава да се донесат, но днес-утре и то стана 2015. Собственикът на дружеството е чужд гражданин, често пътува и кой знае защо и как, но през 2014 тия документи не бяха представени. Сега се чудя какво да ги правя. И покупки и продажби. Че някои са от контрагенти в ЕС. Мисля да ги осчетоводя в 2014, но да ги декларирам за пред НАП сега със февруарските данни. Ще объркам сметка 400, но това ми е най-малкия проблем. Документите са без ДДС (ВОП и доставки до трети страни), и се чудя обаче дали няма НАП да порежат клиента по чл. 182 ЗДДС. Въобще, пълна каша. Той иска да намаля финансовия резултат за 2014 с тях, аз обаче от гледна точка на ЗДДС хич не ми харесва. Ако може, помогнете. И благодаря.