ЕООД, без персонал, основна дейност услуга с пътна помощ и ремонт, само СОЛ, който си управлява камиона, трябва ли да подава такъв план?

В чл. 4 от ЗМИП са изброени точно кои лица подават - списъкът е доста дълъг. Погледнете дали сте сред тях.
Според чл. 67, ал.1 от ППЗМИП:
Чл. 67. (1) Лицата по чл. 4 от ЗМИП изготвят на годишна база план за въвеждащо и продължаващо обучение на служителите си за запознаването им с изискванията на ЗМИП и актовете по прилагането му, който се изпраща на дирекция „Финансово разузнаване“ на Държавна агенция „Национална сигурност“ в срок до 15-о число на месец февруари на годината, за която се отнася. В плана се включва и текущо практическо обучение, насочено към разпознаване на съмнителни операции, сделки и клиенти, и предприемане на необходимите действия при възникнали случаи на съмнение за изпиране на пари.
(2) При извършване на проверките на място по чл. 108, ал. 3 от ЗМИП лицата по чл. 4 от ЗМИП представят на контролните органи по чл. 108, ал. 2 от същия закон плановете по ал. 1 и отчетите по изпълнението им.

 Ясно е написано: „план за обучение на служителите”...
Аз го разбирам, че тези по граждански договор и счетоводните предприятия без персонал не следва да изготвят план.
Но според указанията на ДАНС: https://www.dans.bg/images/stories/FID/Plan_obucheniya_zmip.pdf
всички подават.

 Другото, което ми прави впечатление:  „на годишна база” . Какво имат предвид законотворците? Че всяка година ще пращаме писма ли?

Не се изравняват осигуровки. Все пак те липсват изцяло и няма какво да се изравнява.
По първия въпрос - потърсете си счетоводител, ще Ви е нужен.
ЕТ-то назначава прокурист по ДУК със всички необходими осигуровки и т.н. Собственика ЕТ има и друга фирма ЕООД с различна дейност от ЕТ-то и иска да се осигурява в ЕООД-то като самоосигуряващо се лице, а ЕТ-то да се управлява от прокуриста, това възможно ли е?

Възможно е.
Имайте предвид, че договорът за прокура започва да тече от датата на вписването в Търговския регистър по делото на ЕТ, съответно прекратяването му става пак през ТР. През този период за прокуриста се дължат осигуровки  на МОД за ръководна длъжност. Собственикът спира осигуряването си през ЕТ.
Не знам това изброяване на определени дейности дали се отнася за всеки, взел билети за продажба...

Не виждам ограничение за продаващите билети, а за самите билети.

       Към nina.1956:
Това е комисионна сделка /чл.348 и следващи от ТЗ/, продажбите трябва да се отчитат на касовия апарат, но в отделен департамент и накрая да се приспаднат от крайния оборот.
Потърсете в интернет има доста статии за отчитане на комисионните сделки.
http://nap.bg/news?id=2608

Наредба Н-18 
Чл. 4. (Доп. - ДВ, бр. 40 от 2013 г., в сила от 30.04.2013 г.) Не е задължено да регистрира извършваните от него продажби в търговски обект чрез ФУ/ИАСУТД лице, което извършва следните дейности:
3. (изм. - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 29.06.2010 г., изм. - ДВ, бр. 44 от 2015 г., доп. - ДВ, бр. 54 от 2015 г.) продажби на билети, карти, абонаментни карти за превоз на пътници, когато издаването им е задължително съгласно нормативен акт, талони за паркиране в зоните за платено паркиране по смисъла на чл. 99, ал. 1 от Закона за движението по пътищата, и на билети, фишове, талони и други удостоверителни знаци за участие в хазартни игри по смисъла на Закона за хазарта, които съдържат трайно вписана при отпечатването номинална стойност и най-малко два защитни елемента върху хартията и/или при печата и са отпечатани по реда на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, приета с Постановление № 289 на Министерския съвет от 1994 г. (обн., ДВ, бр. 101 от 1994 г.; изм. и доп., бр. 38 от 1995 г.; изм., бр. 73 от 1998 г., бр. 8 от 2001 г.; изм. и доп., бр. 54 от 2008 г., бр. 22 от 2011 г.); изискването за трайно вписана при отпечатването номинална стойност не се отнася за бланкови билети за превоз на пътници, които се издават на химизирана хартия най-малко в два екземпляра - един за клиента и втори за лицето по чл. 3;
.....
Чл. 39а. (Нов - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 29.06.2010 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 44 от 2015 г.) Лицата, извършващи продажби съгласно чл. 4, т. 3, водят книга (регистър) за дневните продажби. Книгата (регистърът) съдържа вид и брой на продадените ценни книжа по чл. 4, т. 3, начален и краен номер от съответния вид, по номинали и общ оборот за деня.
(2) (Доп. - ДВ, бр. 48 от 2011 г., в сила от 24.06.2011 г.) Лицето по ал. 1 съхранява в търговския обект книгата (регистърът) по ал. 1 и копие от документ за получените ценни книжа, издаден по реда на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа.

       Вариант 1.   Ако билетите не съдържат трайно вписана при отпечатването номинална стойност и най-малко два защитни елемента върху хартията и/или при печата, както и да са отпечатани по реда на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, за продажбите трябва да се издава фискален бон на касовия апарат.

       Вариант 2.   Ако съдържат гореспоменатите реквизити, не се издава касов бон, а се води регистър по Чл. 39а.
На два компютъра съм инсталирал програмата на НАП след обновяване на Winrara

Най накрая, след обновяване на WinRaR, и аз успях да инсталирам програмата.
 :good:
       И на мен ми изписва "Архивът е повреден". Същото беше и с Декларацията по чл. 50 с баркод при първото публикуване, но след няколко дена тръгна. 
       Така че за сега ни остава да чакаме.
След обновяване на Java ако не тръгне, пробвайте следното:
•   Затварят се всички браузъри.
•   От Java Control Panel->Security tab се маха отметката Enable Java content in the browser. Избира се Apply, след което отметката се добавя отново и пак се избира Apply. Това принуждава Java-та да добави add-on-ите на подновената версия в браузъра.
       А има ли при вас поне един ден в осигуряване?
Здравейте, вижте темата от преди няколко дена:
 https://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,24198.0.html
Този текст не беше ли същия и миналата година? Промяната е само в датата.
И пак го обсъждахме...

А може би бъркам? Все пак нямам ЕТ-та.

       И аз се усъмних...
       Текстът е същият, няма промяна в ЗСч. в частта за ЕТ , а именно:
чл. 38 ал.(9) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2017 г., в сила от 01.01.2018 г.) Алинеи 1 - 8 не се прилагат за:
1. бюджетни предприятия и еднолични търговци, които не подлежат на задължителен независим финансов одит;

       
"Въпросът ми е: Подава ли се Декларация в Търговския регистър за не работещо предприятие, също така подава ли се Декларация Обр.1 и Обр.6"

       И на трите въпроса - Не.
       И екселска  да е пак е програма.
       Но има друго. Фактурата не е задължителна. Задължителен е ФИСКАЛНИЯТ БОН.
       Относно програмите за фактуриране смятам, че също не попадат в категорията на СУПТО, тъй като фактурите при плащане в брой и издадени след маркиране продажбата на касовия апарат, се явяват вторичен или не знам кой си по ред счeтоводен документ, но категорично не e първичeн счетоводeн документ. Първичен документ е фискалният бон.
Съгласно § 1, т. 84 от ДР на ЗДДС „софтуер за управление на продажбите в търговския обект“ (СУПТО) е всеки софтуер или модул от софтуер, независимо от технологиите за реализацията му, използван за обработка на информация за извършване на продажби на стоки и/или услуги в търговски обект, за които е налице задължение за издаване на фискален бон.
Съгласно §1, т. 19 от ДР на Наредба № Н-18/2006 г. „управление на продажбите“ чрез използване на софтуер за управление на продажбите в търговски обект е процес по автоматизирана обработка на информация за извършване на продажби на стоки или услуги, включващ проследяване на движението на стоките или изпълнението на услугите от заявяването им до тяхното предоставяне и/или извършване на плащане.

       Не виждам как Счетоводната къща би могла да проследи движението на стоките или услугите от заявяването им до тяхното предоставяне и плащане от името на фирмата, която обслужва. Изключвам хипотезата когато софтуерите са свързани. Ако  получаваме информацията след като е приключил  моментът на плащане и движение на стоки, няма СУПТО. 
       Мое мнение.
Цитат на: Zlateto83 в Днес в 14:51

    ... Запазвам ли някакво право от социалните или бюрото по труда за отглеждане до 3 г или всичко се губи.


       Не се губи. Отпускът, за който говорите, може да се ползва по-късно и при друг работодател  на части или наведнъж  до 8-годишна възраст на детето. Всеки от родителите има право на 6 месеца неплатен отпуск /по чл. 167а от КТ, за който P.G.H.R. подробно Ви е обяснила/.
       Изискването за ползване на Неплатен отпуск по чл.167а е детето да не е настанено в заведение на пълна държавна издръжка.
       В § 1, ал. 1, т. 14 от Допълнителните разпоредби на КСО е записано, че "Детски заведения на пълна държавна издръжка” са заведенията, в които на децата се осигуряват жилище, храна и облекло за сметка на държавния и общинските бюджети, без да се заплаща такса.
       В този смисъл детската градина не е заведение на пълна държавна издръжка.
Няма проблем детето да посещава детска градина.