Аз попълних по следния начин:
колона 3 - Брунтия доход
колона 4 - Удържаните осиг. вноски/т.е. само личните/
колона 7 - 0.00 /без нулата не може да продължиш нататък/
колона 8 - колона 3 минус колона 4/това е реалното облекчение, а не 7920/

Приеха ми я.
За по-сигурно банковата сметка може да се вмъкне  в договора за наем. Или анекс към договора.
Само още нещо, как на място в НАП ? Тоест след получаване на предписанието и пускане по ел.път на заличаване и редовни д1 и д6 трябва да отида до НАП за да уведомя или аз нещо не разбрах.

Не може по ел. път. Носят се с предписанието в НАП.
В този случай не става въпрос за разносна търговия, където в превозното средство има допълнително стоки и може да си добавяш на момента. Въпросът е само за поръчки с предварителна заявка – нещо като пазаруване през електронен магазин, само че с превоз на самия склад вместо с куриерска фирма. Поръчал си си например кафеварка и ти карат точно нея :wink1:
Според мен е правилно точно както го е описал/а becam, тъй като в момента на предаването на стоката има издаден касов бон, каквото е законовото изискване. В същото време наличните пари в касата в офиса се равняват със служебния отчет във всеки един момент. А точно това проверяват данъчните когато дойдат на проверка в обекта. Не приемат устни обяснения за липси или излишъци в касата. До сега движението на пари се записваше в книгата за дневните финансови отчети в горната таблица. С новите промени трябва да го отразяваме в касовия апарат  като служебно въведени/изведени суми.

Цитат на: delphine в Днес в 12:49
 " Да се върнем на въпроса - следва тогава тези суми от така издадените КБ да не се извеждат служебно, защото на практика никога не са влизали в касата."
       Делфинче, именно защото не са влизали в касата трябва да се занулят със служебно извеждане, тъй като не са налични.
Правилото при погасяване на задълженията за лихви е уредено в чл. 169, ал.6 от ДОПК.
Към погасяване на лихви се пристъпва след погасяване на всички главници на задълженията. Във Вашия случай имате натрупани задължения за здравни осигуровки за различни периоди и върху тях са начислени лихви. Лихвите се плащат едва след погасяване на всички главници, независимо, че някои от задълженията за лихви са възникнали по-рано.
ХХХХХ, защо да не е добра идея. Спазва си закона към момента и същевременно не подлежи на санкция за преди 20 години. Най-много да поискат подаване на декларацията за начало на дейност, но предписанието ще е в писмен вид и ще се знае какво точно да подаде или да не подаде.
На ваше място бих подала ОкД5 за прекъсване на дейността на хартия по пощата с обратна разписка.
Все пак ще изготвяме и приемаме вътрешни правила  в срок до 6 месеца от публикуването на резултатите от националната оценка на риска на интернет сайта на ДАНС. Отпада задължението да ги изпращаме.
След въвеждането на новите касови апарати при погрешно въведена по-голяма сума при продажба,възможно  ли е да се сторнира с ръчно пусната сторно-бележка ,както беше преди въвеждането на новите апарати.

   Не е възможно. Сторнирането става единствено чрез сторно операция през касовия апарат. При операторска грешка срокът е до 7-о число на месеца, следващ месеца, в който е допусната грешката.
Наредба Н18, чл.31, ал. (4)
А, то това даже не ви е за първа година? Не ги оправяйте нещата, продължавайте така, пък НАП като ви проверят някой ден им обяснете, че така си го правите :)

Спор няма, че не е правилно да се попълва по този начин, но е единствен вариант в случая.
Така... Тя грешката не е в моя телевизор. НАП каква претенция ще имат към мен, като не аз съм внесла недължими осигуровки на СОЛ-а.  :smile1: В интерес на истината, колегите насреща съм ги уведомявала, но без резултат. Тази година обаче не съм попадала на такива бележки с удържани осигурителни вноски на СОЛ.

ПП: Pupeshche, да не сте данъчен под прикритие, че ми/ни/ се заканихте така? :wink1:
 Иначе можете да впишете цифрите в прил. 3 и не попълвате доходите в Т1 и Т2, но е много некоректно...

Предходни години съм подавала по този начин, без да включвам дохода в Т1 и Т2, а само в приложението. Друг вариант не виждам как може да стане. От служебните бележки нали се вижда, че осигуровките са внесени.
… и по закон е 510лв
   По закон е 255 лв. за безработни. За разликата до 270 лв. ще трябва да довнесете малко здравни осигуровки, колкото и да не ви харесва отговора.
Попълвате колона 3 със сумата от 255 лв. Колона 4 попълвате със сумата 270 лв на месец и върху разликата довнасяте здравни осигуровки.

Колоните не са ли 4 и 5 ?  :blink:
Гледала съм друго приложение.
т.23 Други обстоятелства
 и се записва причината
Това е от страницата на НАП:

 "Всички търговци, използващи софтуер за управление на продажбите - независимо дали са или не са регистрирани по ЗДДС, трябва да сменят или модифицират касовите си апарати и да приведат използвания от тях софтуер в съответствие с нормативните изисквания до 30 септември 2019 г. Тези лица трябва да подадат в НАП информация за използваните от тях софтуери в търговските обекти в срок до 30 ноември 2019 г."

Цитатът се намира на:
https://nap.bg/page?id=744
"Важни срокове по Наредба Н-18" – точка 4.

Според проверяващите, щом софтуера не е в списъка на одобрените от НАП към момента, то той не е СУПТО - не е сигурно дали не е СУПТО, но срокът/пак според тях от сайта им - цитирани по-горе/ да се приведе използвания софтуер в съответствие с нормативните изисквания е до 30 септември 2019 г.
 Помислете за варианта - оформяне на сделката като бартер.
чл. 130 от ЗДДС
В чл.4, ал.3, т.4 от КСО е регламентиран кръга осигурени лица, които задължително се осигуряват за инвалидност поради общо заболяване за старост и за смърт – това са регистрираните земеделски производители. За целите на социалното осигуряване регистрирани земеделски производители са физическите лица, които произвеждат растителна и/или животинска продукция, предназначена за продажба, и са регистрирани по установения ред (§ 1, ал. 1, т. 5 от ДР на КСО). Редът за регистрацията им като такива е регламентиран в Наредба № 3 от 29.01.1999 г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските производители.

Съгласно тези разпоредби физически лица, които нямат регистрация по смисъла на Наредба №3 - т. е. не са регистрирани земеделски производители, са извън обхвата на чл.4, ал.3 от КСО, независимо, че придобиват облагаем доход от горско стопанство, водно стопанство и растениевъдство. Обстоятелството на придобиване на този вид доходи не е определящо за идентификация на лицата като самоосигуряващи се по смисъла на чл. 5, ал. 2 от КСО.

Следователно, физически лица- нерегистрирани земеделски производители, получатели на доходи, не са осигурени лица по смисъла на КСО и върху изплащаните им възнаграждения не се дължат осигурителни вноски.
Лицето е на Трудов договор.