1. Вие, като фирма имате сключени договори за наем с фл. На основание на договор си превеждате към тях договорен наем, като удържате 10% данък и този данък го декларирате с декл по чл55 и другата година в 73/1/. Превеждате го към НАП.
Наем е разход за вас/фирмата/
2. Сключили сте договор с Booking. Сумите от клиентите /туристи/ ги получавате по вашата разплащателна сметка. Те са приход за вас.Booking в началото на  следващ месец ви издават фактура за тяхната комисионна и вие им превеждате сумата определена в нея. Правите протокол по чл117 и го декларирате в дневници по ЗДДС . Комисионната им е разход за вас/фирмата/
3. Регистрите на туристите и декларациите към общините си ги изготвяте и подавате в сроковете определени в закон. Плащате си туристически данък
4. Регистрирате в НАП /от booking/  ще ви дадат необходимата информация -пр,32

С две думи: вие извършвате туристическата услуга след като имате договори за наем с фл. Те са само наемодатели и си получават определен наем, съгл. договор сключен с вас,но всичко според мен се прави от вас, като юридическо лице /фирма/
Дано да съм ви била полезна :) 
411/703,4532 -за отчитане на приход
503/411  -получени преводи
602/401,4541-по договор наем и данък наем 10%
401/503-плащане на чистата сума за наем/без удържан данък/
4541/503-превод на данък
602/401-комисионна booking по фактурата им/не се посочва в дневници ддс/ , протокол чл117,
посочвате в двата дневника/4531/4532 с ддс
401/503-плащане на booking
туристически данък-например 606/459 и 459/503
така го правя аз, вие си решете...
т.е вие въз основа на този инвойс трябва да си отчетете приход, но малко ми е странно, защото цялата информация е подробна и ок, но за декларирате по дневниците отделните суми , това би било достатъчно за приходите ,но за разходите не съм сигурна, сигурно е ок.
приход за вас е двете суми без ддс, което те са патили/посочвате сумата в дневник продажби кл18/чл69..../
разход-банковите такси , най вероятно 629/401, не посочвате в дневник,
разход-тяхната комисионна, може би за тази сума си правите протокол по чл117и  /82/2/ / и ги посочвате в двата дневника . Осчетоводявате фактурата ,без да минавате през дневниците, само със сумата на комисионната и банковите такси , но с една и съща фактура ще признавате и приход и разход, това ме озадачава, но може би такава е практиката.
и последно те ще направят превод към вас, на основание отново на тази  фактура...

според мен контировките ще изглеждат така
411/703-със сумата ,без ддс,4539МОСС/с ддс по фактурата ,внесено/
4539/401-за внесеното ддс
629/401-за банковите такси
602/401-за комисионната
прихващане 401/411/с трите суми ддс, б такси, комисион/
и когато получите сумата 503/411
нещо такова
НЕ ви разбрах...преводите от клиентите /фл извън и в ЕС/ и фактурирането към тях е от името на онлайн платформата, т.е Вие/бг фирмата/ получавате фактура от тях/от фирмата собственик на платформата / за 2000евро и превод за 1000евро, така ли ? 1000евро-които вкл тяхната комисионна и разходите/ддс и банкови такси/ си удържат?
Защото ако фактурата е за 2000евро, а получавате превод 1000евро, какъв документ за разход ви издават? Би трябвало да го уточните с тях.
Да, много точно ви е посъветвал приятелят ви. Това е начин-с договор за покупко-продажба от фл  да се заприходите частите, които след това ще продавате. Всички други документи са ок. 
Здравейте, четейки въпросите ви стигам до извод ,че не сте много наясно въобще с  декларирането и вида на сделките в ЕС и извън него.
Първо прочетете за е-услугите в сайта на НАП ,много добре са описани нещата, за да се определите попадате ли сред изброените или не.
Второ , ако смятате ,че оборот ще надхвърли  10 000евро и определите ,че извършвате такива сделки по-добре още в началото да се регистрирате по MOSS, за да си направите сметкоплан и цялата организация на фактуриране спрямо това/начисляване на ддс ставката на всяка държава към крайни нерегистрирани по ЗДДС лица/ Вие пишете ,че клиенти ще ви бъдат само фирми регистрирани по ДДС в ЕС, ако е така , тогава MOSS не ви касае.
Трето вие пишете за ВОП И ВОД , но според мен при вас не става въпрос за движение на  стоки, защото всичко по ел път и да, за получените услуги от доставчици  ще издавате протокол по чл117, но на основание чл82/2/ЗДДС
Фактурите към фирми от трети страни , да, облагаеми са с нулева ставка-ако решите ,че имате ВОД/чл53ДДС/.С облагане от получателя на услугата /ако решите ,че е услуга/-чл21/2/
печалба е 905лв, което е около 110лв на месец-ТОВА МИ Е МНОГО ИНТЕРЕСНО , КАК Е СМЕТНАТО?
"дали съобщението от WooCommerce може да играе ролята на онлайн документа"-не, вие регистрирахте ли в НАП ел. магазин?, ако да, тогава от НАП са ви издали  индивидуален номер, който трябва да посочвате във в всеки документ, който издавате на клиент. Също така мисля, че трябва да генерирате и подавате до 15число в НАП стандартизиран одиторски файл. Прочетете Н-18 чл. 52
Здравейте, проверете възможността в платформата да си промените номерацията и реквизитите на фактурата , която платформата издава на клиентите ви от ваше име.
Ние направихме точно това, дори фактурите са в щд и лева , с всички изисквания на Н-18, ЗДДС и ЗСч и по този начин и ние и клиентите , които си свалят фактурите оттам декларираме един и същ документ. Вариант да чакат от нас друга фактура ,която да осчетоводяват "не сработи", дори много от клиентите  свалят всички фактури веднъж годишно или не го правят ,ако са фл.
Също така прочетете Н-18 в частта и за неприсъствени плащания, там има изискване за задължителни реквизити във фактурата / , одиторски файлове и тн...
Какво разбрах аз, финално: В НАП по подадени декларации  е отразено :м 09-възстан 3032+ м 10-възстан.284лв
-м11внасяне-3310лв така че за трите месеца става :/3032+284+3310/, т.е. остават 6лв от м 10,2019г,започвате нов период
6лв остатък м 10+ м11/внесена сума/+ддс 12м 10067лв, в СД по ддс до 14,01,2020 която сте подали е трябвало да си поискате за възстановяване от нап /6+10067/ -10073лв-не сте го направили
От м 01,2020 започвате нова процедура и м 01-2035лв за внасяне ефективно и м 02-9014лв също за внасяне ефективно./не сте го направили/
Така,че от НАП са прави, поискайте си по чл129ДОПК ддс и ще ви го прихванат с дължимото  , ще внесете разликата +лихвите и толкова. Сумата не е малка и  със сигурност ще ви направят най-малко проверка/но и за нея искат 2страници документи/ ,просто се подгответе за това и действайте, друг начин няма.
Пиша от опит: мисля ,че трябва да регистрирате и втората фирма , подайте заявление, ако проверяващия сметне, че не сте за регистрация ще ви издаде писмен отказ. Ако втората фирма е открита и работеща вече и през 2019г, малко сте закъснели и ако преценят ,че подлежите на регистрация/аз мисля, че да/,може да има и глоба.
При мен обстоятелствата бяха същите ,но не за онлайн търговия , за счетоводно обслужване ,като основна дейност ,като става въпрос, паралелно работещи фирми, в един офис, но с различни служители и префактуриране на разходи /наем, консумативи ,телефони/ . Регистрираха ми и втората фирма по ддс . Не знам на какво основание от НАП са ви отговорили ,че не трябва???, но ...
трябва лицето да отиде в МВР ,където са му издали ЕГН и новата лична карта, подава заявление да му издадат удостоверение за НАП/те знаят/, след като го вземе отивате в НАП и подавате това удостоверение и, тогава те ще обединят партидите му /ЛНЧ и ЕГН/ и вече всичко на това лице в НАП и НОИ/осигуровки, данъци/ ще излизат по ЕГН. Вие текущите декларации си ги подайте по ЕГН, но не го ли направите/това което писах/ лицето ще има 2 партиди /в персонален регистър и тн/ л Пиша го от опит-за 2-ма души го правих, в РБ нищо не става автоматично...за съжаление, хартийки се подават ...
нормата за м 11 при 16 работни дни е 16х8ч-128ч-тези часове сумарно не трябва да се превишават за да няма извънреден труд лицето.
и аз имах такова възстановяване и си свалих акт от ел усуги
да, трябва де се регистрирате 7дни преди услугата
когато отидете в менюто на регистрация, виждате ли акт за регистрация от НАП, АКО ДА, НЕ БИ ТРЯБВАЛО да имате проблем. За м 04 м 05 м 06 подавате до 20,07,2019 данните.
в приложение 2, отбелязвате в част II т.5 и няма да имате проблем
"Фирмата ми има апартамент"-  това означава, че апартамент е купен на името на фирмата , така ли?
апартамент трябва да е категоризиран, ако го "отдавате под наем" , тогава на какво основание  ползвате услугите на  Booking, Airbnb , за всеки наем, трябва договор за наем, наемна цена за срок от до и тн, мисля, че трябва да помислите по този въпрос и да направите необходимото...
411/703,453/-фактурата, евентуално с ддс или без ддс ,но не знам вида услуга ,към фирми с ддс номер или без, физ лица от ЕС и извън него-има много въпроси за изясняване ...
504/411-превод Paypal,
503/504-прехвърляне на парите , само това обаче, не е достатъчно..., но вие конкретно питате за осчетоводяването
до сега винаги съм изпращана на мейла на проверяващия подписани с ел. подпис файловете ограничени до 5МВ с исканите документи, не съм ползвала този модул. За да не изпуснете срок, по-добре направете същото.
РАЗХОДИТЕ СА ВИ ОГРАНИЧЕНИ С %НПР...и данъчен кредит ли сте ползвали за разходите???