Описът не е въобще за налични активи, а само за такива, на които ще искате да приспаднете ДДС. Така че .. действайте.
Да, kamych - това е много важна промяна.

Представям си на 15-то число какви опашки ще се вият пред гишетата :(
Хиляди благодарности, Кatya!
 :give_rose:  :air_kiss:
Преди по-малко от година направих така Приложението - за последните три месеца. След това - при проверката самите инспектори ме накараха да променя  искането за възстановяване - за останалия, по-раншен 6 мес. период - за да мине всичко наведнъж. Не знам дали във всички ТД процедират така..
Иначе - процедурата с Приложенията е ясна - три месечни периоди, както е писала delfine.
Можехте до 14.11.2011 да включите трите / м.08, м.09, м.10/ периода в процедура и да подадете приложението .. и да възстановите..
Сега трябва да изчакате резултата за м.11.2012 и тогава да се види как ще се процедира. Ако е пак възстановаване - подавате приложението за месеци 09, 10, и 11. 2012г.
Натрупаното ДДС за възстановяване от месец .04. до .08. включително ще остане за възстановяване или прихващане с други данъчни задължения при една ревизия. Разбира се, може и да си подадете искане за възстановяване на ДДС за този 5 месечен период, но преценете, защото това става с проверка от ревизиращия орган, която понякога прераства в ревизия :)
Ами - не преките разходи, вкл. и административните..
Няма под ръка - но търся из стари записки сега..
в МФ и частност на Дондуков 52 ще го имат, но как да се добере човек до него..
Чичко Гугъл не помага ли в случая?  :hmmm:
Ммм, яка почивка има тогава :)
Само че, до тогава ще отнесем едно яко годишно приключване :(
По-добре питайте в ДАИ - регионалната ви дирекция..

Че то - повечето лекари по плажовете са пенсионери ..... и сладко си дремат по цял ден под сянката :)
По тази сметка отчитам разчети за текущи разходи и приходи: примерно, предприятието е изплатило разходи за сметка на собственика, които той трябва да възстанови, или обратното, той е извършил разходи за сметка на предприятието, които трябва да му бъдат възстановени срещу документ на името на предприятието. Освен това, чрез сметката могат да се отчитат разчети по взаимоотношения на предприятието със собственика за капиталови вноски и др. подобни. През нея минавам също и осигурителните вноски на самосигуряващото се лице/а.
Добре е  да се знае, че Сметка   Разчети със собственика е дебиторно-кредиторна, т.е. по нея може да има дебитно или кредитно салдо в зависимост от това дали предприятието дължи суми на собственика или той му дължи.
При мен номера на тази сметка е същият - 493  :wink1:
По писмото - да, така е.
Но, аз лично такава доставка не отразявам никъде в ДДС дневниците..
Завеждам си актива и толкоз.
ахлат, да разбираме ли, че наследниците за сформирали новото дружество с наследените активи и пасиви на ЕТ ?
Ами, irenabrili -  сделката не е платена от фирма Б на фирма А, и затова не трябва да се връщат парите. Все пак - нали за това ф.А са завели дело - да си получат парите..
Те, ф. А, наистина могат да откажат парите....но не виждам смисъл..
Според мен - ЗДДС не се съобразява със съдебни дела и непокътнати суми..
След издаденото КИ, вие получавате аванс по вече сключена сделка и това е отделна доставка по смисъла на ЗДДС, от което следва, че трябва да издадете фактура за стойността на получения аванс.
580123

Това, по което сте внесли е при годишно изравняване..
В нета все ще изскочи инфо за техническата разх.норма на автомобила..
По-важното е да се състави протокол с реалните километри и изразходвано гориво - напр. на един пълен резервоар.
Все пак - шефа е този, който трябва да организира тая операция.. а вие само да я оформите документално :)
Без осигурителен стаж...искаш да кажеш :)
Ами - представете б.л. пред НОИ със всички необходими атрибути - и не берете грижа повече  :wink1: