Едва ли някой би могъл да каже кога точно, но работодателят Ви би трябвало да го внесе в НОИ до 10 февруари...
Не се подава уведомление за промяна в основната заплата и това поле не е задължително за посочване в уведомлението за прекратяване...
Значи грубо казано - да. И с уточнението, че трябва да се съобразите със ЗДДФЛ - чл. 18...
Във връзка с данъчното облекчение ли е питането Ви?
А в УП-3  - дохода.  :smile1:

Иначе аз с едно на ум :wink1: бих написал 12 дни(знам, че има скрупольозни служители в НОИ, които обожават да изчисляват осигурителен стаж по УП-2 :smile1: ), въпреки че ако ги преброи човек действително са 13...  :wink1:
Истината е, че в АЗ си имат свое виждане, относно датите в уведомленията и изобщо трудо-осигурителната материя в цялата й съвкупност, и това виждане в своята съвкупност се разминава драстично с правните норми, регулиращи тези отношения! Изказах се страшно остроумно, но казано човешки - там хабер си нямат от нещата, което обаче не им пречи да имат виждания и претенции.
Във вашия случай обаче, при положение, че изрично сте посочили "включително до 31.01.2016г.", аз също бих го прекратил от 01.02.2016...
На мен системата ми е отхвърляла запис, подаден в края на периода, въпреки че нормативно няма основание за подобно действие. Наредбата е пределно ясна:
"(9) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 2014 г., в сила от 01.01.2015 г.) Декларация образец № 6, подадена от лицата по чл. 3, ал. 3, т. 1 или от осигурителна каса, може да се коригира до края на месеца, следващ месеца на възникване на задължението за подаване на декларацията."
Има неща, недостъпни за човешкото познание, както казва класическата философия...  :smile1:

Но важно е, че всичко е протекло както трябва и колежката си има надвнесени парички.  :smile1:

Получихте и протоколи, че са приети, нали?
Браво! Декларация 6 може да се коригира до края на месеца, следващ месеца на възникване на задължението за подаване на декларацията. така че днес е бил последния влак.  :good:
Правилно е, да. И по-точно, вписва се същия код, с който е подадено уведомлението за сключване на договора. В случай естествено, че не променяте това обстоятелство.
Ами  трябва да заличите декларация 1 и заедно с нея да коригирате в намаление декларация 6 помесечно с правилните стойности. Отделно за ноември и декември. За предходния месец можете да го направите, защото не е изтекъл срока за внасяне на корекция в Д6, а за по-предния ще трябва с молбичка до НАП. Не мисля, че ще е фатално и няма да ви откажат или да има някакви проблеми - понякога се случват такива работи...
To aз съм колега, но от друга страна вече 15 години работя с десет жени, така че и колежка не е далеч от истината.  :smile1: :wink1:
Този материал, особено в частта за осигуряването, е безвъзвратно остарял към момента и вероятно ще  обърка колежката...
Може би да се удостовери, че работодателя си е изпълнил своевременно задължението за издаване на съответния документ. Аз донякъде го споделям, тъй като съм имал пререкания със заядливи служители, че видите ли, съм издал УП със закъснение. Все пак чл. 5 още гласи, че
"
(7) (Предишна ал. 6, доп. - ДВ, бр. 67 от 2003 г., изм. - ДВ, бр. 38 от 2005 г.) Осигурителят е длъжен да издава безплатно документи за осигурителен стаж и осигурителен доход:
1. при прекратяване на трудови или служебни правоотношения-в срок до 30 дни от прекратяване на правоотношението"
Taka или иначе сте длъжни да му издадете при поискване удостоверение. Нормата не определя изрично как трябва да постъпи работодателя при изгубване - тя казва, че се издава при поискване. Съхранявате си документа и щом го изгуби му издавате своевременно дубликат, за да може да го изгуби пак.  :good:
В поле 14 посочвате първи ден осигуряване по календара, в поле 15 - последен ден в осигуряване. И така по поленцата за целия месец.
За работата през определени дни не е рядка и практиката да се посочват дните без прекъсване - примерно независимо, че е работил вторник и сряда всяка седмица, ги вписват като плътен период - примерно от 01 - 14... НЕ казвам, че това е най-коректния начин...
 
Ще ви дадат обезщетение в  размер на "брутно трудово възнаграждение" за времето, през което сте останала без работа, но за не повече от 1 месец. Или във вашия случай  -  за 1 месец.
Обезщетение не се изплаща по трудова книжка - работодателя ще извърши вписването на дължимата сума, тя ще бъде начислена във ведомостта и ще Ви бъде изплатена. В трудовата книжка ще бъде нанесен още 1 месец стаж.
На борсата(АЗ) е редно да се запишете в седемдневен срок, независимо какво ви казват, а в НОИ - след изплащане на обезщетението.
Прочетох нещо за две обезщетения - имате някакви подобни уговорки, или сте получила и обезщетение за неспазено предизвестие от страна на работодателя(то в случая така или иначе няма пряка връзка със случая - просто уточнение).
Не само можете, но и трябва да се регистрирате на борсата. Там като видят основанието, знаят какво да правят.
По другите въпроси нямате поводи за притеснение, според мен. Не виждам нещо нередно - просто е пипкава работата като цяло.
Ще рече човек, че ползваме еднакви източници...  :smile1: :smile1: :smile1: