А с какви документи ще се удостовери прехвърлянето и какво трябва да приложи към ГДД? Извинявам се, ако звучи глупаво, но не съм имала такъв случай досега ..
Здравейте, да попитам и аз - при моят случай единият от съдружниците в ООД продава част от  дяловете си на другия и на нов съдружник - по същия начин ли ще стане?
Здравейте,

някой може ли да подскаже как да осчетоводя закупуване на земеделска земя от частно лице /ООД е купувача/ и свързано ли е това с някакви данъци за фирмата. Трябва да се начислява и амортизация съответно?
Благодаря!
Благодаря, трябваше ми някой да ме доубеди  :give_rose:
Сега ми отговориха от НАП, че само с Искане за прихващане след съответна ревизия, каквото и да означава това. Не ми се иска да предизвикам ревизия. Дали е по-добре да си внеса сумата по правилната сметка - не е голяма 48 лв. и да оставя онази надвнесената по сметката на ДЗПО да си стои до ...докато пак започнем някаква дейност и имаме вноски...
Благодаря, при мен е обратното, незнам...ще отида и ще питам   :flowers:
Явно ще трябва да се ходи...благодаря на всички за съдействието :give_rose:
А ако си внеса по правилната сметка сумата, а тази остане надвнесена до подаване на декл.6 за самоосигуряващото се лице /догодина/ - собственика и съответно внасям там по-малко дали ще се изравнят...? Иска ми се да избегна ходенето в НАП и чакането и разправиите ...
Става въпрос за ООД, съдружника се самоосигурява?
Всъщност има по тази сметка, но са на собственика по ЕГН, предполагам че не е проблем?
Здравейте,

някой имал ли е такъв случай - превела съм лихви по сметка на ДЗПО вместо на ДОО  и сега там ми стои сумата в повече, а в другата не стигат. Как бих могла да ги поправя нещата при положение, че няма да имам повече вноски по ДЗПО?
Как точно се прилага този член? Просто мога да изпиша като разход тези 0,25%? Сигурно съм смешна, но досега не съм имала такъв проблем. Нетните приходи за кой период?
Много благодаря!
За чия сметка? Не искат да начитат никой от персонала, той вече е освободен и са им изплатени всички обезщетения.
Някои са с доста дълъг срок - като подправки, консерви и алкохоли ...захар, сол и други бакалии..незнам какво да ги правя  :(
Здравейте,
затворихме хранителен магазин и останаха по счетоводни данни стоки за около 1000 лева, не е начетен никой, защото шефовете не искаха, но стоките ги няма и сега незнам как да ги изпиша. Начислих малко фири, нещо като реклама мога ли да изпиша ...или какъв друг вариант бихте ми предложили да ги изчистя от счетоводството.
Благодаря!
А има ли някой колега, който работи с Микроинвест ТРЗ, да ми помогне с това обезщетение по чл. 222, ал. 1 как да го изчисли програмата - трябва ли да сменя датата на прекратяване, защото иначе нищо не става, а като задам обезщетението като една брутна заплата, осигурителния доход излиза като сума от обезщетението /брутно/ и МОД за длъжността. Незнам как да го направя в програмата. Моля за съдействие.
Защото няма да работят повече от пет дни в месеца / предполагам / и не са само сезонни, а при нужда от помощ на строителен обект. А и така иска работодателят. А как да направим този график предварително, като се съобразяваме с климатичните условия и от това кога на обекта има нужда от помощ?