Явно за пръв път има сблъсък с такива разярени шефове...:)
Благодаря,дадохте ми насоки...за р-н Връбница,София става въпрос...
Не знам в кой район сте и дали изобщо сте в София, но ще споделя опит по въпроса от р-н Лозенец.
Фирма отдава магазин под наем в района. Фирмата по сметоизвозване, която има договор със СО е Волф 2009 ЕООД. Условията на наемния договор са аналогични. За целта бе сключен тристранен договор между наемодателя и наемателя като възложители и фирмата изпълнител на услугата. Фирмата изпълнител регистрира този договор в общината, издава фактура на името на наемодателя и той префактурира разхода на наемателя.

Като първа стъпка трябва да проверите коя е фирмата с договор към общината за извършване на услугата. След това да предприемете необходимото за сключване на договор за сметоизвозване. В зависимост от договора ще уредите фактурирането и заплащането. С такса смет ще действате по същия начин - наемателят извършва плащането, а наемодателят му го префактурира. Аз си прибирам фактурата за сметоизвозване /квитанцията от общината за платената такса смет на името на наемодателя и документа за извършеното плащане и издавам на наемателя фактура с фискален бон.

Това е в общи линии. Дано съм Ви дала насока откъде да започнете да действате :smile1:
Здравейте и спорна работа:)
Обръщам се към форума, защото от общината нищо не можаха да ми кажат...

 Фирма - автосервиз е  сключила договор за наем с физическо лице.

В договора за наем е записано, че такса смет ще се плаща от наемателя и същият е задължен при започване на дейност да сключи договор и закупи кофа за смет от фирмата почистваща района, в който се намира автосервизът.
Въпросът ми е:

Трябва ли да се подава някаква декларация от фирмата, напр. -декл.по чл.23 ал.1 и как да се намери фирмата почистваща района, каква е процедурата ,за да се уреди този въпрос?

От вчера разпитвам и не мога да получа отговор...
Благодаря много:)
Регистрацията по ЗДДС е задължителна при облагаем оборот над 50 000 лв. за последните 12 последователни месеца. Също така има и задължителна регистрация при обща стойност на ВОП за текущата календарна година над 20 000 лв.
Данъчно задължени лица, които получават услуги от чуждестранни доставчици (от ЕС или извън него) с място на изпълнение на територията на България или които оказват услуги с място на изпълнение в ЕС, са длъжни да се регистрират по ЗДДС още преди получаването или оказването на услугата, т.е. независимо от натрупания облагаем оборот. Вашият случай не е такъв.
Имате правото и на доброволна регистрация за ДДС цели.
Прави и продава ...
Прави бижута /услуга/ или продава бижута /стока/?
Здравейте
 
 ЕООД, нерегистрирано по ДДС, прави бижута  и има клиенти в Германия (чрез  българка, която живее там ). Моля за отговор на следния въпрос: трябва ли ЕООД да се регистрира по ДДС преди да им издаде фактура за купените бижута или не, като се има пред вид,че  клиентите от Германия са физически лица,не са фирма.

Благодаря предварителнои приятна вечер
Благодаря много!

Не.
По чл.50 от ЗДДФЛ не се подава нулева декларация, а в АВ също не подава.
Здравейте и хубава седмица!
ЕТ  трябва ли  да подава някаква друга декларация освен тази от статистиката затова че няма дейност?
Благодаря,така е,но ако не я приеме,тогава какво да направя?
На самата програма на справката по чл.73 има ПРОВЕРКА, ако пробвате през нея файла си ще стане ясно.
Здравейте !На всички колеги приятна работа:)

Попълвам справката и за всички чуждестранни физически лица нямам адрес, освен държавата.Това поле в Сметката за изплатени суми изобщо не е попълвано.
Въпросът ми е, след като нямам данни, как да подам справката ,дали ще ми бъде приета?
Благодаря предварително 
Благодаря много за бързия отговор,така ще я подам...!
Разбира се, че няма да се подава отново декларация 1, нали ще стане дублиране на сумите. Ако подавате Д6 само за данъка, си сложете отметката, че не следва да се подаде образец 1.
Здравейте и успешна седмица!
Обр.1 и обр.6 за месец 01.2014 са подадени през месец февруари, като обр. 6 с код 5 е без данък .А за данъка пак се подава обр. 6, но с код 8 (само за данъка).В писанията пише, че трябва да се подаде тази декларация 1-20 март .
Въпросът ми е: трябва ли да се подаде и декларация обр.1 пак заедно с декларация обр.6 през март?
Благодаря предварително
Темата не е актуална!Открих си грешката :smile1:
Благодаря
Сдружението на собствениците съгласно чл.25 ал.1 от Закона за управлението на етажната собственост е юридическо лице. Прилагам едно писмо по въпроса, надявам се да е полезно. Смятам, че биха могли да Ви издават фактура за разходите, които плащате, както и за наема.

да,под наем сме във входа.Трябва да е в режим на етажна собственост..
Помещението под наем ли е в тази кооперация ? Същата не е ли в режим на етажна собственост ?
на фирмата таксата,която плащаме за входа - чистачка,асанс. и т.н. Касиерката ни дава само квитанция и я прилагам към касовия разходен ордер.Кооперацията не е юридическо лице,за да издава фактури.
Благодаря предварително
Моля за инфо как се осчетоводяват даренията,нещо не мога да намеря информация.
Става въпрос за дружество с нестопанска цел и регистрирано по ДДС.
Благодаря предварително
Те само се чудят как да не плащат....
Заличават уведомления, че даже с това се и похвалват пред други собственици, от там е и ЕЖК-ато.
И аз така зная,но собственичка на фирма твърдеше,че така й били казали..Хем зная,че не може да е така,хем се връзвам ... :smile1:
за този определен срок работодатяля е длъжен да си внесе дължимите осигуровки