Проблем с електронна връзка с НАП

25.10.2014, 16:34 34744 34

25.10.2014, 16:34
Публикации: 103 / 5
          Днес правя опити да подам обр.1 и 6, но без успех. не успявам да се свържа с НАП.Дали е при мен само така, колеги?
#1 | 25.10.2014, 17:05
Публикации: 2 / 0
И при мен е така. Влизам нормално в сайта на НАП, но като вляза в Електронни услуги, ме отхвърля???
#2 | 25.10.2014, 17:19
Публикации: 103 / 5
Явно, пак без да са предупредили официално, НАП обновяват нещо!Дали и други колеги се оплакватот подобни главоболия?
#3 | 29.10.2014, 09:59
Публикации: 1885 / 386
Който няма инсталиран Service Pack 3 не може да влиза в ел услуги на НАП. Вижте съобщението на  страницата им.

http://www.nap.bg/
#4 | 29.10.2014, 10:07
Публикации: 12229 / 2276
Благодаря ти, create ! Опитах се да се справя сама с тези насочващи линкове от НАП, но не успявам. Явно ще потърся помощ от специалист. А може би някой сам е успял и да сподели как ?
#5 | 29.10.2014, 10:11
Публикации: 1885 / 386
http://support.microsoft.com/kb/322389/bg

опитайте от тук
#6 | 29.10.2014, 14:09
Публикации: 1 / 0
Със SP3 и IE8 съм с всички ъпдейти и пак не мога да ползвам електронните услуги на НАП. Така е на 5 компютъра днес. Някой да има идея какво друго липсва? До петък всичко беше наред.
#7 | 29.10.2014, 14:13
Публикации: 12229 / 2276
Аз също имах Сървиз Пак 3 и съм на Интернет Експлорер 8 и въпреки това не успявах да вляза в ел.услугите на НАП. Обадих се на Банксервиз и ме посъветваха да направя следната настройка :

Tools  -  Internet Options  -  Advanced

При последното да дам отметка на  USE SSL 2 , USE SSL 3 и USE TLS 1 .Казаха ми, че ако това не оправи нещата следва да потърся специалист. Обаче всичко се получи ! След поставяне на отметки на тези опции без рестартиране успях вече да вляза в ел.услуги.
#8 | 29.10.2014, 14:17
Публикации: 6721 / 675
Мине не мине няколко месеца и ни опъват нервите с разни настройки.
#9 | 29.10.2014, 14:44
Публикации: 12229 / 2276
Само да се допълня - след тези настройки при подписването ми поиска обновяване на  JAVA  и едва след това вече мога да вляза в ел.услуги и да работя там.
#10 | 29.10.2014, 14:54
Публикации: 93 / 4
Делфинче благодаря ти! Много нерви ми спести. :good:
#11 | 30.10.2014, 20:50
Публикации: 7 / 0
Аз ги имам тези отметки и пак нищо не става. Да уточня само , че съм с Windows 7,а не  XP.
В сайта на НАП има указания само за браузъра Мозила  и Windows XP. :noexpression:
#12 | 04.11.2014, 23:56
Публикации: 76 / 3
Аз пък съм с уиндолс 7 и IE9  и без нищо да правя за сега всичко е нормално, подадох уведомления без проблем.
#13 | 06.11.2014, 13:33
Публикации: 24 / 3
Във сайта на B-trust има автоматичен конфигуратор за интернет експлорер. Стартирайте го и ще стане.
Ето линк: http://www.b-trust.org/bg/elektronni-podpisi/softuer-za-podpisvane-i-pomoshtni-programi
#14 | 06.11.2014, 14:03
Публикации: 1 / 0
Kолеги пробвайте с друг експлорер. При мен се получи от Google Chrome
#15 | 06.11.2014, 14:07
Публикации: 1166 / 86
Kолеги пробвайте с друг експлорер. При мен се получи от Google Chrome

При мен също се получава с Google Chrome, но не може да се подписват подадените файлове с ел. подпис.
#16 | 06.11.2014, 14:22
Публикации: 9728 / 1664
Kолеги пробвайте с друг експлорер. При мен се получи от Google Chrome

ДДСто с Google Chrome?
#17 | 07.11.2014, 09:48
Публикации: 25 / 8
Windows 7, IE 11
Изобщо не им се зарежда сайта с електронните услуги. С Mozilla пък още преди месеци имаше други проблеми, и отговора им бе - с IE последна версия всичко трябва да върви. И се принудих само IE. Сега ... пак ядове. От технически гледна точка издъшат много. Не може без тестове и осведомяване на хората, да си правят каквото решат.
#18 | 07.11.2014, 15:38
Публикации: 25 / 8
по проблема с Windows 7, IE 11:

Internet Options --> Advanced, натиснете бутона “Restore advanced settings” и рестарт

Ето че имало пак нещо за промяна от страна на потребителя, но това го нямаше на сайта им. Трябва всеки по отделно да ги пита ли? Десетки хиляди потребители...
#19 | 07.11.2014, 16:21
Публикации: 1259 / 77
Гледам,че пак ще има новости.Сега пък са написали,че ако нямаш Джава от 7 нагоре от 17.11.2014 пак няма да може да се влиза.
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група