
Здравейте , след двумесечно прехвърляне на моето запитване от НАП Пловдив към НАП София , днес получих отговор от директорката на Дирекция "Данъчна Политика" към Министерство на финансите .
Да припомня случая- след като завърших бакалавър Счетоводство и контрол регистрирах фирма,която към момента е с предмет на дейност предоставяне на счетоводни услуги. Работя сама във фирмата , осигурявам се на 420лв като СОЛ за всички осигурителни рискове, нямам възнаграждение за положен личен труд в дружеството.
Въпросът ми към НАП беше дали след 3 години заверената ми осигурителна книжка ще бъде документът доказващ ,че вече имам необходимия стаж да бъда съставител на финансови отчети.
От отговорът,който получих аз разбирам ,че
след 3 год, заверената ми осигурителна книжка, сключените договори за предоставяните от фирмата счетоводни услуги и документите за плащанията/фактурите/ са документите ,с които се удостоверява че вече мога да бъда съставител . Т.е не е нужно да променям сегашния си вид на осигуряване / като СОЛ/.
Прикрепям отговора , надявам се да ме поправите ако грешно тълкувам нещата
