1
Само с прекратяване на стария ТД и нов ТД.
Всичко друго е "удобно" заобикаляне на КТ.
Благодаря за отговора, ХХХХХ. А прекратяването в този случай на какво основание се прави?
2
Здравейте мили хора,
Обръщам се към вас със следния казус - имаме лице, назначено на допълнителен трудов договор по чл. 111 от КТ. Лицето ми съобщава, че основният му трудов договор е прекратен. (Все още не е представил официален документ за прекратяването - било то заповед за прекратяване или оформена трудова книжка).
Въпросът ми е следния: След като ние вече сме основен работодател, как формално да оформим това? Може ли да стане с ДС за смяна на основанието на трудовия договор и в този случаи трябва ли да подам уведомление към НАП (не променяме срок или длъжност)? Не ми се иска да използвам практиката с прекратяване и назначаване, която чета тук във форума, че се прилага в тези случаи.
Ще съм ви много благодарна за съвети и опит от практиката. (ПС. За пръв път имам работа с втори трудов договор)
Хубав и усмихнат ден ви пожелавам!
Обръщам се към вас със следния казус - имаме лице, назначено на допълнителен трудов договор по чл. 111 от КТ. Лицето ми съобщава, че основният му трудов договор е прекратен. (Все още не е представил официален документ за прекратяването - било то заповед за прекратяване или оформена трудова книжка).
Въпросът ми е следния: След като ние вече сме основен работодател, как формално да оформим това? Може ли да стане с ДС за смяна на основанието на трудовия договор и в този случаи трябва ли да подам уведомление към НАП (не променяме срок или длъжност)? Не ми се иска да използвам практиката с прекратяване и назначаване, която чета тук във форума, че се прилага в тези случаи.
Ще съм ви много благодарна за съвети и опит от практиката. (ПС. За пръв път имам работа с втори трудов договор)
Хубав и усмихнат ден ви пожелавам!