1
Благодаря Ви за точния отговор, не нямам само аз съм в началото
2
Данъци и счетоводство » Въпрос за Декларации Обр.1 и 6 програма на НАП
10.01.2021, 13:44Здравейте, може ли помощ при въвеждане на първоначални данни в програмата на НАП за попълване на Декларации Обр.1 и 6.
Регистрирала съм фирма ЕООД без ДДС, предстои ми отваряне на онлайн магазин. Искам, като самоосигуравящ се през фирмата да внасям осигуровските всеки месец и да си попълвам данните в НАП програмата обр.1
В прозореца данни за Нова Фирма ме интересува :
- Булстат на осигурителя - еик на фирмата въвеждам ?
- Име на осигурителя - моите имена ,не на фирмата нали така ?
- Пореден номер на основната икономическа дейност - тук посочвам годината на регистрация на фирмата ли и кой код избирам по мой избор, който да отговаря на дейността или ?
Регистрирала съм фирма ЕООД без ДДС, предстои ми отваряне на онлайн магазин. Искам, като самоосигуравящ се през фирмата да внасям осигуровските всеки месец и да си попълвам данните в НАП програмата обр.1
В прозореца данни за Нова Фирма ме интересува :
- Булстат на осигурителя - еик на фирмата въвеждам ?
- Име на осигурителя - моите имена ,не на фирмата нали така ?
- Пореден номер на основната икономическа дейност - тук посочвам годината на регистрация на фирмата ли и кой код избирам по мой избор, който да отговаря на дейността или ?
3
Здравейте,
чисто нова фирма отварям и започвам дейност онлайн магазин и продажби. Разбрах, че мога да продавам с наложен платеж чрез Еконт и така наречения Пощенски Паричен Превод.
Фирмата е ЕООД без ДДС за сега.
Интересува ме след изплащането ми на пощенски паричен превод, пазя ли бележките от Еконт и освен ,че се осигурявам през фирмата всеки месец, тези бележки от Еконт нещо правя ли с тях всеки месец освен да ги събирам за годишната данъчна декларация и парите после трябва ли да ги внасям в банкова сметка на фирмата задължително?
Моля за малко повече информация, защото не ми е много ясно все още как счетоводно всеки месец се прави.
Благодаря!
чисто нова фирма отварям и започвам дейност онлайн магазин и продажби. Разбрах, че мога да продавам с наложен платеж чрез Еконт и така наречения Пощенски Паричен Превод.
Фирмата е ЕООД без ДДС за сега.
Интересува ме след изплащането ми на пощенски паричен превод, пазя ли бележките от Еконт и освен ,че се осигурявам през фирмата всеки месец, тези бележки от Еконт нещо правя ли с тях всеки месец освен да ги събирам за годишната данъчна декларация и парите после трябва ли да ги внасям в банкова сметка на фирмата задължително?
Моля за малко повече информация, защото не ми е много ясно все още как счетоводно всеки месец се прави.
Благодаря!