Прочетете съответните текстове в ЗДДС и ще си отговорите на въпроса.
Трудовата книжка продължава да бъде документ, с който се удостоверява трудов стаж.
Сумата за престоя не е част от заплащането за услугата, а по-скоро има характер на обезщетение. Поне аз така тълкувам ситуацията. В този случай не се издава фактура.
На първо време едно писмо до НАП с описание на случая.
Предоставянето на ваучерите следва да се осчетоводи като разход по сметка от утвърдения във фирмата сметкоплан.
Щом стоките идват от Нидерландия и продавачът е с валиден VAT номер, това за вас е ВОП. Протокол по чл.117 и в двата дневника след като стоките са обект на последваща облагаема доставка. Продажбата за Сърбия е облагаема с нулева ставка. Не виждам защо да трупате оборот за регистрация в Нидерландия. Правите ли нещо там?
Фактурата е необходима само за определяне на митните сборове.
Прочетете по-внимателно чл.50 ЗДДС.
Едва ли някой ще обърне внимание на тези грешки. Несъществени са.
Чл. 335. (1) (Нова - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 31.03.2001 г.) Трудовият договор се прекратява писмено.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г., предишен текст на чл. 335 - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 31.03.2001 г.) Трудовият договор се прекратява:
1. при прекратяване с предизвестие - с изтичането на срока на предизвестието;
А защо просто не изплатите възнаграждение за положен личен труд?
Авансовото плащане може да се направи по проформа инвойс.
Щом ТПО е прекратено, считано от 01.04., няма как да се възползвате от болничен с начало 01.04.
Имате предвид кредитно салдо. Ако е така, това би следвало да е размерът на ползвания, но все още непогасен кредит.