1
Благодаря
2
Данъци и счетоводство » Re: Префактуриране на стока
27.02.2013, 14:10Става дума за стока, която е закупена от нас,но е предназначена за ползване от друга фирма. За закупената от нас стока е издадена фактура, при която е ползван данъчен кредит, платена е по банков път ....Сега искаме да я префактурираме на друга фирма....Досега не съм го правила и затова помолих за помощ дали не бъркам някаде ...При префактурирането начислявам ДДС и мисля стойностите да са ми 1:1 с тези от фактурата със закупената стока...Правилно ли е ?
3
Данъци и счетоводство » Re: Префактуриране на стока
27.02.2013, 13:41Ами и аз се пообърках вече, чета из разни форуми и всеки казва различни неща и затова ми помолих за помощ ...?
4
Данъци и счетоводство » Префактуриране на стока
27.02.2013, 13:18Здравейте ! Преди няколко дни закупихме стоки от българска фирма, които трябва да префактурираме на друга българска фирма. При префактурирането е необходимо да начисляване ДДС нали така ?....Малко ме притеснява факта обаче , че възстановяването на разходи не представлява доставка по смисъла на ЗДДС...
5
Данъци и счетоводство » Справка по чл.73 - въпросче ?
26.04.2012, 10:05Здравейте ! Имам следния проблем. През м.01.2011г. фирмата беше платила наем на физ.лице, който се отнасяше за м.12.2010г. без да удържи и внесе авансов данък, ръководейки се от това , че наемът се отнася за 2010г, което не е правилно. И сега се чудя какво да правя..да посочвам ли изплатената сума на физ.лице в справката по чл.73 и на удържан данък да не посочвам нищо или въобще да не я посочвам. Какво бихте ме посъветвали ? ...И макар и твърде късно по-правилно ли е платим въпросния данък ? Благодаря ви предварително ! Хубав ден
6
Данъци и счетоводство » Re: Казус - помощ
27.02.2012, 15:30Много ти благодаря ! Хубав ден !
7
Данъци и счетоводство » Re: Казус - помощ
27.02.2012, 14:32Предполагам договорърт трябва да е " наем с/щу довършителни работи " , за да се избегне декларирането на доходи и съответно плащането на данък от физическото лице ...?
8
Данъци и счетоводство » Казус - помощ
27.02.2012, 13:53Здравейте ! Имам следното запитване...Фирмата,в която работя извършва СМР и ни предстои работа в друго населено място. Управителят на фирмата има апартамент в този град и иска да настани командированите работници там. Проблемът е ,че апартамента не е годен за спане и има нужда от закупуването на основни неща . Идеята е вместо да се плащат нощувки в хотел, да се стегне апартамента и да се използва за нуждите на фирмата. Въпросът ми е възможна ли е подобна ситуация и ако е възможна може ли да се ползва ДК на фактурите свързани с въвеждането на апартамента в експлоатация и въобще ще се признаят ли за разход на фирмата. Благодаря предварително на всички,кото ще ми помогнат !