Да, така е  :blush: Благодаря още веднъж за съветите!
Подавате описа фактура по фактура. Ако не можете технически да въведете в дневника 4531/709 трябва да потърсите друг вариант, който да е съобразен с програмата Ви.
Лично аз правя следното :
1: фактура по фактура
Дт 304              100
Дт 4531              20
Кт 401              120

2.304/401     - -100
3.401/709     -    20

Първата стъпка ми въвежда документа от описа в дневниците
Втората елиминира вече въведена от мене операция, която с първата стъпка дублирам
След третата на практика ми остава само въведеното 4531/709
Само да поясня, че втора и трета стъпка не ги правя документ по документ, а обединявам данните за всеки един доставчик и всъщност става доставчик по доставчик.
А може и да намерите Ваш по рационален начин. :smile1:
Да, определено така ми е много по-ясно  :give_rose: Но преди това сторнирам записванията, които съм направила преди регистрацията по ДДС.
https://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=6081.0#top

Вижте отговор 7 / 28.11.2013
Благодаря Ви! Бях видяла тази тема, но не ми е ясно технически - ако записването е само 4531/709, как основата ще ми влезе в дневника, и това за всяка една отделна фактура ли е, при мен са около 20?
Здравейте,
прочетох много теми по въпроса, но не ми се изясни добре, как точно трябва да включа фактурите от описа в текущия период в дневника за покупките.
Първоначално осчетоводени фактури за покупки на стоки 304/401 с цялата стойност.
Регистрация по ДДС - 17.08.2017, подаден опис днес 30.09.2017. Всички стоки са вече продадени и са реализирани приходи.
Как следва да осчетоводя фактурите, които съм включила в описа? Да си изтрия операциите преди регистрацията, и да направя нови с ДДС, включени сега в м.09? Аз съм представяла справки при регистрацията, в които тези фактури са включени към тяхната дата.
Благодаря предварително!
Здравейте,
извинявам се предварително че повдигам толкова стара тема, но казусът ми е сходен - изпращаме две лица, които не са служители на фирмата, но за в бъдеще ще представят нейни продукти, на обучение в чужбина за работа с тези продукти. Всички документи за това пътуване са издадени на името на фирмата. Освен доклад от тези хора, че са участвали в обучението, друг документ между фирмата и тях трябва ли да имам?
Благодаря!
Подадох декларацията по този начин, както ме посъветвахте - вписах получения наем само за периода когато е бил безработен, и съответно излезе известна сума за довнасяне. По повод на декл.6, не ми казаха нищо за подаване на такава, мисля че задължението излиза с подаването на ГДД.
Здравейте, бих искала да попитам, как да попълня колона 5.6 в случай, че доходът от наем е през цялата година, а лицето е безработно от средата на месец октомври, преди това е било наето по трудов договор?