1
Здравейте,
Имам следния казус: Трудовият договор е прекратен през 2012г. Последното изплатено трудово възнаграждение е за м.11.2011, което е изплатено през м.04.2012г. При прекратяване до договора не е издадена служебна бележка по чл.45 от ЗДДФЛ. Трябва ли да изискаме от работодателя служебна бележка при положение, че не са изплатени трудовите възнаграждения за 2012? Ако работодателя откаже да издаде същата, как да се декларира това обстоятелство в ГДД?
Имам следния казус: Трудовият договор е прекратен през 2012г. Последното изплатено трудово възнаграждение е за м.11.2011, което е изплатено през м.04.2012г. При прекратяване до договора не е издадена служебна бележка по чл.45 от ЗДДФЛ. Трябва ли да изискаме от работодателя служебна бележка при положение, че не са изплатени трудовите възнаграждения за 2012? Ако работодателя откаже да издаде същата, как да се декларира това обстоятелство в ГДД?