Най-вероятно да.
Правилното е било да не подавате Д55 за четвъртото тримесечие, но.... стореното - сторено
Благодаря Ви! Ще подам отново по чл.50 без сума за довнасяне.
Здравейте, наемодател съм физическо лице, които получава доход от наем от физическо лице. На всяко тримесечие подавам д-я по чл.55 и внасям авансов данък. Съответно за последното тримесечие на 2023г съм подала включително по чл.55. Вече и по чл. 50 също подадох и вписах сума за довнасяне, т.е сумата от последното тримесечие и я платих. Но тази сума ми излиза като задължение като направя справка.
Къде греша? Дали в чл.50 е трябвало да пиша целия данък като платен, без сума за довнасяне?
Мога ли да попитам: когато болничния е за 3 дни представя ли се в НОИ?
Здравейте, а след това отваря ли ви се декларацията за попълване? При мен не се отваря! Какво ли не пробвах... Всички други ел. услуги ползвам, подавам, тази декл.55 не ми се отваря :noexpression: Моля Ви пишете, ако някой подава електронно. Това ще означава, че при мен е проблема
Здравейте, влизам да попълня въпросната декларация, но не са ми активни  "част I-IV". Т.е нищо не мога да попълня/вече 3ти ден/.  Някой да има същия случай? Нещо пропускам? С няколко фирми пробвам и все така....
От минали години имам попълнени и отварям справки....
А декл. по чл.92 попълвате ли..??








 
Част I-IV
Здравейте, извинявам се първо ако темата е дискутирана, но не попаднах на отговори.
Относно осигурителните декларации на ЗП пенсионер:
1.Възможно ли е вместо ежемесечното подаване на Д1 за здравните осигуровки, да се подаде еднократно декл.обр.5?
2. Да ми потвърдите подаване на д6 за самоосигуряващи също веднъж годишно
3. За  ГДД подава по чл.50 и чл.55 на тримесечие. Други? Не е рег. по ДДС
Много благодаря предварително!
УКАЗАНИЯ 
за попълване и подаване на годишната данъчна декларация чл.92 (1010) за 2017 г.

◦Съгласно чл. 92, ал. 4 от ЗКПО годишна данъчна декларация не подават данъчнозадължените лица, които не са осъществявали дейност по смисъла на Закона за счетоводството“ (вжл § 1, т. 30 от ДР на Зсч).
Благодаря Ви! Ще приложа заповедта за всеки случай. Извинявам се, но още едно въпросче: Придружителното писмо в сила от 2016г, или старото от 2015?
Ще ползвам темата да попитам: При прекъсване  заедно с  прил.12 има ли други документи, които трябва да се приложат? Благодаря!
Благодаря ви ! Хубав и ползотворен ден!
Благодаря за отговора по първия въпрос.
А що се отнася до размера на инвестицията-да, така е както съм писала. До 2014г т.е. стария програмен период са искали 100% документиране на усвоявянето на инвестицията/фактури/, като инвестицията не бива да бъде по-малка от финансирането.  В новата ПРСР 2014-2015 правилата са променени. Следи се изпълнението на Бизнес плана, планираното увеличение на стопанството. Разбира се и ивестициите в ДМА, но тук нямаме задължение да се съобразим с цени, дори е разрешено да се закупи актив втора употреба. Един и същ актив  може да струва 20000лв, а може и 50000лв. Ние ще предпочетем този от 20000, а финансирането е 50000лв. Останалата сума от 30000лв Фонда я тълкува като "Стартова помощ" каквато е и мярката. И по техни думи"отива на печалба".
Та дали е уместно да приложа НСС 20  3.4. Правителствените дарения, получени от предприятията като компенсация за минали разходи или загуби, се признават за приход през периода на получаването им. Защото реално е така, и да призная прихода ?
Благодаря отново!
Здравейте, ЗП е ЕООД. За разлика от другите мярки по ПРСР тук говорим за 100% финансиране на активи. По принцип ще се радвам , който се занимава със същата мярка да сподели опит как отразява прихода от финансирането. Имам няколко въпроса:
1. Признаваме прихода при начисляване на аморт. Счетоводната и данъчната са еднакви?-понеже нямаме самоучастие-Така ли трябва да бъде?
2. В моя случай размера на финансирането е по-голям, от размера на инвестицията в ДМА. Как да призная останалата част от финансирането?
Благодаря предварително!
Здравейте! Ще ползвам темата да попитам:
1.Сега в месец юни 2016г. собственика взема решение да разпределя печалба /от предходни години 2015, 2014 и 2013/.Кога се отразява това обстоятелство в протокола от Събранието на съдружниците във връзка с публикуването на ГФО? Предполагам догодина, когато обявяваме 2016г.? Понеже още не съм публикувала за 2015г и за първи път ще разпределям искам да съм сигурна сега да не пропусна нещо.
2.Също така във връзка с декл по чл.55 и подаването и в месеца следващ тримесечието на плащането на дивидента, то на практика така ли ще се случи: понеже м. юни е във второто тримесечие, то задължението за плащането на дънъка и подаването на декл. по чл.55 е до 31.07.2016г?
да благодаря Ви !!!
Извинявам се, но ще ползвам темата за да задам и аз въпроси:
1.Простете но ми е за пръв път и се притеснявам да не пропусна нещо, или да направя нещо което не трябва- Фирмата е регистрирана по ДДС на 09.04.2016. Ще подам опис за налични активи до 45 дни. Същите тези фактури ще включа и в дневника за м.04. Ще подам и прил №6  и ще попълня кл.80 в СД, с което ще вляза в процедура. Месеците май и юни ще са вероятно с нулево ДДС, така че данъка от април ще си остане същия. Евентуално ще приключи процедурата и  трябва ли още нещо да направя и да очаквам ли вече възстановяването на данъка?
2.Трябва ли да посочи някъде банкова сметка по която да се възстанови данъка? Ако има някакви други практични особености ще съм благодарна да споделите. Благодаря предварително!
Добро утро! Ще попитам и аз за всеки случай:
1. За първа година 2015 излизам на загуба, като предходните съм на печалба. Подавам ли сега помощната справка?
2. Ако 2016 също изляза на загуба ще подавам ли?
Благодаря! Спорен ден!
Да благодаря Ви!
Но сега имам следния проблем- след като избера "ново заявление" трябва да въведа ЕИК и № на първоначално вписване. Какъв е този "№ на първоначално вписване"-имам само № на фирмено дело-не мога да продължа.
Благодаря предварително!
Здравейте! ЮЛНЦ с религиозна дейност не извършва стопанска дейност. Освен подаване на отчети в НСИ вероятно има  задължение за публикуване на същите в Централен регисър.
Интересуват ме стъпките на подаване  в Централен регисър по електронен път. Много ще съм благодарна, че не мога да се оправя. Влизам в сайта http://www.justice.government.bg/41/, свалям заявление на вписване, декларация и после...Подават ли се въобще по ел.път?
Много се извинявам, но не съм го правила
Здравейте! Вероятно е дискутирано, но не откривам нещо...за което се извинявам. Та имам някои въпроси:
 1.Действащо ЕООД в сферата на услуги ще се регистрира като ЗП, съответно ще си смени и КИД за 2014, защото приходите от продажби от селскостопанска продукция надвишават другите приходи. Има ли някакви особености? Нещо пропускам ли освен смяната на кода за дейността?
2. Осигуряването на управителя/собственик е на 420лв- минималния за самоосигуряващ. След регистрацията на фирмата като ЗП няма промяна?! Понеже  ЗП е юридическото лице в случая, и въпреки че е еднолично дружество няма как да се осигурява както физическите лица ЗП на 240лв-правилно ли разсъждавам?
За каквито и други особености някой ако желае да сподели, ще съм много благодарна!