Ето това вече е разбираемо....благодаря, значи все пак не мога да ги накарам да ми издадат бележка....а такива документи не съм си издавала, но явно ще се наложи да издам със задна дата......
Честно да ви кажа не ги разбирам тия закони, не виждам каква е връзката на горепосочения член с моят проблем........
чл. 45, ал. 4 от ЗДДФЛ - Предприятието или самоосигуряващото се лице, платец на доходи по чл. 29 или 31, издава за изплатените доходи и удържания данък по реда на чл. 43 и 44 сметка за изплатени суми и служебна бележка по образци, които предоставя на лицето, придобило дохода.
Как бихте тълкували този член, аз не съм платец на доходи, а получател, платец на доходи е компанията, която отказва да ми издаде бележка?
Досега винаги са ми издавали такава бележка, за първи път ми отказват бележка, очевидно е било на добри "начала"
Т.е. аз сама трябва да си издам документ за получената сума, така ли да ви разбирам, и това е така от началото на 2013 година, и аз просто не съм разбрала, че е така
Не, нямам нищо издадено, аз ли трябва да си ги издам.......
Самоосигуряващо се лице съм, застрахователен агент, отказват от компанията да ми издадат служебна бележка за доходите за 2013г. Не били задължени, това си било мое задължение, не разбрах и аз кое точно, сама да си издавам бележка явно. Търся в закона да прочета къде пише, че не им е или им е задължение. Ако някой има същия проблем или решение някакво моля да сподели.