Здравейте ! Бихте ли помогна ли да напиша примерна одиторска програма за проверка на дълготрайни активи.
Благодаря Ви за отделеното време и внимание.
Това е последен въпрос ! ОТворила съм  учебниците и стандартите. Просто правя допитване за да ми се изяснят нещата.Това, което аз отговорих е следното: Съгласно КТД на дружеството работодателят е задължен да изплаща на персонала при  настъпване на пенсионна възраст обезщетение, което в зависимост от трудовия стаж в предприятието може да варира между 2 и 7 брутни работни заплати към датата на прекратяване на трудовото правоотношение. Към датата на всеки годишен финансов отчет, дружеството назначава сертифицирани актюери,които издават доклад с техните изчисления относно дългосрочните му задължения към персонала за обезщетенията при пенсиониране. Докладът се изготвя според изискванияа на МСС 19 Доходи на наетите лица. Предназначението на актюерската оценка  е да  се определи степента на финансиране на поетите задължения  към персонала.


Ще се радвам ако кажете за неточности!
Какво представлява годишният актюерски доклад. Според изискванията на кой счетоводен стандарт се изготвя ? Какво е предназначението на актюерската оценка ?
Дължат ли се осигурителни вноски и данък върху обезщетенията по чл.222 и чл. 224 от КТ ?
Възможно ли е стойностното брутното трудово възнаграждение, да е под минималния осигурителен праг за съответната професия ?