1
Здравейте. Ние сме сме фирма и имаме онлайн магазин. Продажбите ни се извършват само с Еконт с наложен платеж и пощенски паричен превод и след това по банка ни се привеждат парите във фирмената сметка. Може ли да ми кажете дали трябва до 31.03.2019 г. да подаваме в НАП Приложение № 33 към чл. 52м, ал. 1 от Наредба 18/2006 относно "Информация, подавана от лицата по чл. 52м, ал. 1, извършващи продажби на стоки/услуги чрез електронен магазин". Благодаря Ви!
2
Данъци и счетоводство » Re: Изискване за транспортен документ при ВОП
14.03.2019, 16:00Документите, които разписваме си остават за спедитора и никога не са ни давали нещо за нас. Ако се знае на 100 %, че тези транспортни документи ще ни ги търсят и се изискват по закон, може би ще трябва да пишем на всички спедитори да ни направят копие или да ни издадат документ за всички пратки през миналата 2018 г. Дано по име на фирмата ни или лице получател и адрес да могат да го направят.
3
Данъци и счетоводство » Изискване за транспортен документ при ВОП
14.03.2019, 15:12Здравейте. Ние сме фирма, която не е по ЗДДС и имаме електронен магазин. Внасяме продукти от ЕС и извън ЕС. Тези които са извън ЕС си минаваме митница, плащаме мито и ДДС и там нямаме проблеми. За тези които ги внасяме от ЕС (например Полша, Холандия, Англия), транспорта се осъществява със спедиторска фирма (например DPD, Интерлогистика, UPS..), но никога при пристигане на пратката на адреса ни или при взимането на пратката от офиса на спедитора, не сме получавали транспортен документ за превоза на пратката, а само сме се разписвали в документите на спедитора. За тези продукти от ЕС имаме само фактура от продавача. Изисква ли се такъв транспортен документ при ВОП и ако да, според вас какво може да се направи в случая за да сме изрядни. Благодаря Ви предварително.
4
Данъци и счетоводство » Re: Заплащане на ДДС на ВОП
08.04.2018, 18:09Благодаря Ви много за изчерпателния отговор. Весели и светли празници! :-)
5
Данъци и счетоводство » Заплащане на ДДС на ВОП
06.04.2018, 08:52 Здравейте. Имаме фирма от миналата година и не сме регистрирани по ДДС. Внасяме стоки от Англия и Холандия, за което доставчикът ни издава данъчни фактури. Според доставчика, тъй като седалището ни не е в Англия (съответно Холандия), не могат да ни начислят ДДС. Моля за Вашето становище какъв е приложимият режим за начисляване на ДДС при ВОП, когато получателят не е данъчно регистрирано лице? Ако доставчикът не начисли, съответно не внесе ДДС, възниква ли такова задължение- за внасяне на ДДС в националния бюджет за получателя? Благодаря Ви предварително! :-)