1
Здравейте,
Управител на ООД излиза в майчинство в края на този месец. Другият съдружник е подал ОКд 5 за спиране на осигуряването. Дружеството няма други служители.
Фирмата има договор за поддръжка на сайт с друго дружество и тази поддръжка трябва да се продължи, незасисимо че отнема не повече от половин час на ден.
Въпросът ми е как трябва да се процедира оттук нататък? Трябва ли да се назначи някакъв човек /дори и фиктивно/ съответно на какъв договор?
/Жената в майчинство реално ще отделя по половин час дневно за да поддържа страницата, но в същото време ще е в майчинство./
Благодаря ви предварително
Управител на ООД излиза в майчинство в края на този месец. Другият съдружник е подал ОКд 5 за спиране на осигуряването. Дружеството няма други служители.
Фирмата има договор за поддръжка на сайт с друго дружество и тази поддръжка трябва да се продължи, незасисимо че отнема не повече от половин час на ден.
Въпросът ми е как трябва да се процедира оттук нататък? Трябва ли да се назначи някакъв човек /дори и фиктивно/ съответно на какъв договор?
/Жената в майчинство реално ще отделя по половин час дневно за да поддържа страницата, но в същото време ще е в майчинство./
Благодаря ви предварително
2
Данъци и счетоводство » Неприключен аванс от минала година
23.02.2017, 17:33Здравейте ,
през 2015г. имам аванс към доставчик в размер на 5000лв. и след това друга фактура на която не е описано че е към въпросния аванс, а само сумата от 3000, на която основанието е изграждане на електрическо окабеляване.
Съответно аванса е осчетоводен тогава:
402 - 5000
4531- 1000
Кт 401 - 6000
а втората фактура като разход
602 - 3000
4531- 600
401 - 3600
Сега ми казват, че въпросният аванс е към изграждането на окабеляването, т.е. е трябвало да бъде осчетоводено и приспадането на аванса
602 - 8000
402 (5000)
4531 - 600
401 - 3600
Е, да но това ми го казват сега, а осчетоводяването е било в 2015г.
Въпросът ми е как да направя осчетоводяването към 2016г., тъй като приключвам нея?
Благодаря предварително
през 2015г. имам аванс към доставчик в размер на 5000лв. и след това друга фактура на която не е описано че е към въпросния аванс, а само сумата от 3000, на която основанието е изграждане на електрическо окабеляване.
Съответно аванса е осчетоводен тогава:
402 - 5000
4531- 1000
Кт 401 - 6000
а втората фактура като разход
602 - 3000
4531- 600
401 - 3600
Сега ми казват, че въпросният аванс е към изграждането на окабеляването, т.е. е трябвало да бъде осчетоводено и приспадането на аванса
602 - 8000
402 (5000)
4531 - 600
401 - 3600
Е, да но това ми го казват сега, а осчетоводяването е било в 2015г.
Въпросът ми е как да направя осчетоводяването към 2016г., тъй като приключвам нея?
Благодаря предварително
3
Данъци и счетоводство » Заем на собсвеник?
13.04.2016, 13:46Здравейте,
Фирма дава на собственик заем от 24000лв. Кои и как го декларира?
/и съответно каква е минималната лихва, която ще заплаща собственика?/
Благодаря предварително
Фирма дава на собственик заем от 24000лв. Кои и как го декларира?
/и съответно каква е минималната лихва, която ще заплаща собственика?/
Благодаря предварително
4
Заплати, осигуровки, болнични, майчинство » Управител - трудова борса
08.01.2016, 12:48Здравейте,
Лице, работи по трудов договор през последните 3 месеца. Преди това в продължение на 6 месеца е бил управител по ДУК. А преди ДУК-а е бил отново на трудов договор.
Интересува ме какви документи трябва да предостави в бюрото по труда след прекратяване на последния му трудов договор.
Благодаря предварително
Лице, работи по трудов договор през последните 3 месеца. Преди това в продължение на 6 месеца е бил управител по ДУК. А преди ДУК-а е бил отново на трудов договор.
Интересува ме какви документи трябва да предостави в бюрото по труда след прекратяване на последния му трудов договор.
Благодаря предварително
5
Данъци и счетоводство » Новорегистрирана фирма - регистрация по ЗДДС - печат
04.11.2015, 12:47Здравейте,
нужно ли е фирмата да има направен печат за да подаде заявлението и съпътстващите документи за регистрация по ЗДДС?
Благодаря предварително
нужно ли е фирмата да има направен печат за да подаде заявлението и съпътстващите документи за регистрация по ЗДДС?
Благодаря предварително
6
За момента няма да полага труд. Всичко ще се върши от другия съдружник. Поне месец-два докато /ако/ им потръгнат нещата
7
Здравейте,
задавам въпроса си и в този форум:
Лице, което е регистрирано в бюрото се вписва като съдружник в новорегистрирана фирма. Няма да полага личен труд. Другият съдружник ще е управител.
Ще му се спре ли обезщетението от БТ и съответно трябва ли да се уведоми самото бюро, след като няма да се осигурява въпросното лице?
Благодаря
задавам въпроса си и в този форум:
Лице, което е регистрирано в бюрото се вписва като съдружник в новорегистрирана фирма. Няма да полага личен труд. Другият съдружник ще е управител.
Ще му се спре ли обезщетението от БТ и съответно трябва ли да се уведоми самото бюро, след като няма да се осигурява въпросното лице?
Благодаря