Шефа и този се спогодили за чиста сума 2000 лв и сега, аз трябва да напасна нещата назад по веригата. По чистата сума за получаване да напасна брутната която да впиша в ГД, като вмъкна и че ще има аванс 500 лв (пак чиста сума ). Не е бюджетно предприятие. Осигуровките и дължимия данък ще ги внасяме изцяо ние. Този първо каза че е СОЛ и пенсионер, сега каза че бил само пенсионер. Бил и вещо лице и от там нищо не му удържали.
той се бил разбрал за чиста сума за получаване да му е 2000 , над МРЗ е.
не, не бил . Иска и авансово част от сумата. Намразвам още повече ГДи.
Мисля така : да му сложа ЗОВ и ДОД, ще скалъпя брунтата сума, ще му пуска сметка за изплатена общата сума, няма да разделям СИС за авансовата част  и СИС за другото. Пък после в ГДД да се оправя за ДОО-то
Сега този каза друго. Проблема ми придоби следния вид: пенсионер на ГД с нетен доход по договора 2000 лв.
сумата е 2000 лв и е пенсионер и  регистриран като  СОЛ. Той казва че и на други места където имал ГД нищо не му удържали.
признавам си ГД са ми мъгла. Преди когато аз бях на ГД към ДЗИ ми се удържаше само данък.
Чета ЗЗО чл.40 ал.3 и ми се струва че трябва да удържа и ЗОВ независмо от всичко
Чета и КСО и се насметох. Мерси за ЗДДФЛ -признавам си пропуснах да погледна там как седят нещата
само дали правилно разбрах за пенсионера: ако беше само пенсионер трябваше и ЗО и ДОД, при положението че ми е пенсионер СОЛ само ДОД му удържам
а мога ли да приложа такава декларация( по този член) и на други ГД ,кога с пенсионери на ТД, кога с други СОЛ-ове.?
колеги моля за помощ, че съвсем се обърках. Имам пенисонер който е и СОЛ на ГД, той има и други ГД, но не при мен . Няма намалена работоспособност. Освен данъка задължена ли съм да му урържам ЗО?
тя фирмата е малка.... максимум 4 фактури на месец да издават, към 40 документа разходни ..
но нали трябва някои да подписва заповедите за назначане/уволняване, заповедите за майчинство и т.н.
преди време слушах някакви коментари , че пълномощник и прокурист се обявяват в АВ а "търговския представител" -не...Но беше отдавна и вече не съм сигурна дали беше "представител"
ГФОто не ми е проблем за момента ( но мерси за подсещането да го имам в превид)
Идеята ми е как да го назнача новия човек без да стига до обявяване в АВ че има нов управител
не знам какво да правя?! то и нов ДУК да пуснем не трябва ли пак в агенцията по вписванията да го обявим?
аз мисля да назнача нов търговски представител на трудов договор, но при условие че е  ЕООД  а периода е към 2 години, не трябва ли да обява в Агенцията по вписванията.
Пустата агенция ме притеснява
Здравейте колеги, моля за помощ.
Четох ама се обърках. Проблемами е следния : ЕООД и собственикчата е с ДУК, но излиза по майчинство. Трябва друг управител, ама пълномощник ли да е , прокурист ли да е ? Нямам много време да чакам АПВ да обяви нов прокурист.
Има ли някаква алтернатива да си назнача управител без да декларирам в Агенция по вписванията.???
ooo разбира се.... само да стигнем до там .. :smile1:
Дами мерси за помощта. :bow: :bow: :bow: :give_rose:
Оставих ф-рите в описа, сега ще чакам да видя какво ще кажат от НАП.
Днес ги пратих да носят описа.
P.S.:За моя изненада описа вече не се носел на Аксаков, а в съответното данъчно.
Моля за помощ. Съвсем се обърках.  :'(
Имам финансов лизингов договор с опция да стане собственост на фирмата от м.12.2011г. МПС-то е фабрично записан товарен автомобил, ползва се за целите на фирмата и е нов автомобил. Нямам ф-ра за цялата стойност. Имам първоначалната вноска и последващите. Питанката ми е мога ли да ползвам всичките ф-ри за лизинговите вноски в описа по чл.74??