Водя счетоводство на зъботехническа лаборатория и формирам себестойност на произведените продукти в края на година за целия текущ период(година). В СС2 нямам въведено изискване да се формира себестойност всеки месец. Може ли някой колега да ми помогне дали има някъде нормативно задължение да формирам себестойност всеки месец, защото се притесних да не съм в нарушение като формирам себестойност веднъж годишно. Логиката ми беше , че фирмата не е регистрирана по ДДС и не подавам месечни декларации, а себестойността ми трябва при годишното приключване за формиране на годишен финансов резултат.
Нали тези безумия се отеглига от Министерство на финансите след среща със счетоводители, а сега отново се вкарват с новия бюджет. Тези хора искат да побъркат счетоводителите.
Здравейте!
Имаме сключен договор за наем на недвижим имот с наемодател физическо лице.  Всеки месец при плащане на наема издавам сметка за изплатени суми по чл.45, ал. 4 от ЗДДФЛ , в която удържам данъка. За плащането на наем съставяме РКО или платежно нареждане, зависи дали плащането е в брой или по банков път. Имам спомен, че преди години когато задължиха фирмите да удържат данъка за платени наеми на физически лица, на обученията казаха, че тези документи са достътъчни като документална обоснованост за извършения разход. 
Питането ми е дали някой колега изисква и разписка за наема от наемодателя?
Подайте с Булстат ЕГН, т.е. стария. Аз подадох с новия булстат и ми върна, че няма такова лице, след това подадох с ЕГН като булстат и тогава я приеха.
Колеги моля за помощ.
При подаване на декларация 6 за м.11.2021  с вид плащане 5  в т. 18 дата на плащане трябва да е 31.12.2021, а в декларацията грешно подадох дата 30.11.2021. (заплатите за м.11 са изплатени на 21.12.2021)
Изчетох много по темата. Интересуваме ако подам декларация 6 за м.11,2021 с данни 0 от т.10 до т.17 и грешната дата 30.11.2021 дали ще ми заличи декларация 6, а след това да подам вярната декларация с попълните суми и вярната дата от 31,12,2021. До сега не ми се е налагало да го правя и не знам дали ще ми позволи за залича данните в декл.6 без да подавам никаква информация по декларация1 . Нали сега са обвързани декларация 1и декларация6,
Все още нямаме решение как ще отразим компенсацията в случаите на префактуриране на разходите за ел.енергия на наемателя.
Здравейте!
При мен възниква въпроса само уведомлението по чл. 107 ли изпращаме в ДАНС или трябва да изпратим и някакъв документ -уведомление , че сме приели вътрешни правила за пране на пари?