Здравейте! Знаете ли в какъв вид трябва да се извърши писменото уведомяване на НАП за открита счетоводна грешка за 2012г. във връзка с промените влизащи в сила от 01.01.2013г Има ли някакъв образец за това или е писмо свободна форма?
Здравейте! Искам да Ви  помоля за отгово по следния касус: Собственик на ЕООД е пенсионер и получава месечен доход за личен труд. Същия е декларирал ,че ще се осигурява само здравно. Въпросът е: Здравните осигуровки се заплащат по ЕГН ежемесечно, а  данъка върху дохода всеки месец ли се удържа и внася? Данъкът се внася през ЕГН или БУЛСТАТ ? От НАП са казали на собственика, че внася данък на три месеца през ЕГН и декларира на три месеца  с декларация по чл.55? Вярно ли е това? Благодаря предварително!