Благодаря за отговора!
Надявам се това, че се прекратява с изтичане на срока да значи, че ще мога да се регистрирам в БТ и да взимам 60% от Брутното възнаграждение, а не минимума?
Здравейте!

На трудов договор по чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ съм, но в момента се възстановявам след операция от злокачествено заболяване, което принципно попада под закрилата на чл. 333 /Наредба № 5 от 20.02.1987, чл. 1, ал. 1, т. 3/
Искам да попитам, ще бъде ли прекратен договора ми, когато изтече срока на договора?
Не бих искала сама да си тръгна /заради БТ и заради това да не се приеме за напускане по взаимно съгласие/, а не зная дали работодателя може да ми прекрати договора с изтичане на неговия срок, като в този случай бих взимала по-голямото обезщетение.
Благодаря ви!
Направих точно това. Сложих "Вярно с оригинала" и печат.
Надявам се да им свърши работа. 
Нашия касов апарат е на ЕЛТРЕЙД, казаха, че не може да се вади дубликат...  :no:

Трябва ми друг вариант...  :hmmm:
Здравейте!

Моля ви за спешен отговор!!
Издадена е ф-ра на клиент за плащане в брой, с касов бон.
Ф-рата обаче не е получена от клиента, тъй като се е изгубила.
Какво да направим в случая, за да може клиента да си осчетоводи разхода?
Копие на ф-рата може да се направи от нашия екземпляр, но касовия бон???

Много ви моля за съвет!
irenabrili, в командировъчното няма записана сумата, просто лицето си е написало доклад за двойната сума и той е парафиран от директора.
Това обаче достатъчно ли е, за да се оправдае разхода?
Благодаря за отговорите!  :smile1:

irenabrili, защо трябва да регистрираме договора в НАП?
Не трябва ли собственика (наемодателя) само да го регистрира?

Моля авторката да ме извини, че използвам темата й, но за да не пускам друга със същото заглавие ще питам тук...

Грешно ли е да са дадат дневни пари за командировка в Италия повече от размера определен в наредбата?
Примерно за там са 35 евро, но лицето иска двоен размер - 70 евро и работодателя Е съгласен с това.
В командировъчния лист трябва ли да е вписан размера на дневните (двойния)?
Здравейте!
Искам да ви попитам какво е необходимо да се направи за регистрация на офис на фирма и в друг град? Нещо като клон на фирмата.
Да кажем, че фирма извършва дейност в гр. Х, но намира изгодно помещение в гр. У и решава да направи офис и в града У.
Сключва договор за наем със собственика на помещението и след това?
Регистрира ли се в общината? Пожарната? НАП?

Няма да има касов апарат, тъй като ще се издават ф-ри за плащане само по банков път.
Фирмата е за консултантски услуги.
Много ще съм ви благодарна ако някой се включи с мнение.  :smile1:
Здравейте!

Двамата със съпруга ми обмисляме да направим ООД. И двамата работим на други места и се осигуряваме по тр. правоотношения.
Ще трябва ли и двамата да се осигуряваме във фирмата си и как? Може ли като самоосигуряващи се лица на 420 лв. или вече отпадна?
Здравейте!

Искам да ви помоля да ми обясните как се приключва тр. книжка и какво УП се издава на лице, което е работило на основен и на допълнителен тр. договор (чл. 111 КТ)  при един и същ работодател за определен период.

На основния тр. договор е работила при 4 часов раб. ден, а на допълнителния - на 8 часов раб. ден за по няколко месеца.
В трудовата книжка се вписва само осн. договор, нали?
А в УП-то? Посочва ли се, че осиг. стаж не е равен на трудовия за периода в който лицето е било на 4 часа, но е работило на допълнителни 8 часа?
Дано ме разбрахте...