Здравейте, колеги,
имам следния казус и ще бъда благодарна за помощ и съвет от хора, които се занимават с ТРЗ, за да се направят нещата както трябва.
Трябва да се назначи камериерка за поддръжка на 3 апартамента. Всеки апартамент обаче е собственост на различна фирма. Трите фирми са с общ собственик и той поиска трудов догоров да се сключи с едната фирма.
На мен ми се струва, че трябва да се отчита разход за труд и съответно да се сключи трудов договор с всяка от фирмите. И тук започват въпросите- как да стане това?
1. Какъв да бъде трудовия договор- с намалено работно време или по чл. 114?
2. Може ли да речем да се сключи в едната фирма за 4 часа, а в другите 2 за по 2 часа на ден?
3. Пропорционално на работното време ли се определя МОД ( ако да речем е 500 лв, означава ли това, че за 2 часа на ден МОД е 125 лева)?
Извинявам се, ако за някой въпросите са елементарни, но имам кратък срок да изготвя договорите, а не съм имала такъв казус.
Благодаря предварително!