Здравейте,
от дни нищя един казус за самоосигуряващо се лице, юристи казват едно, но накрая излиза, че не са наясно с осигуряване и наредби. Обаждахме се по телефона на НАП, писах и тук подробно. Накрая отидох в ТД на НАП, за да оправим на място след 7-дневния срок ОКД 5, с която да прекратим самоосигуряването от фирмата е бил СОЛ, готови да си платим глоба и каквото има, само и само поне да оправим нещата, т.к. са за 07/2016г. в срок днес 25.08.16, за да мога да коригирам после и Д1 за 07/2016 в срок до 25.08.16.
Но в НАП попаднах на супер разбрана жена, беше готова да приеме всички декларации - за прекратяване след срока, за започване на друго основание в дриго ЕООД пак след срока и започна да нищи казуса и е категорична, че не е нужно да спираме самоосигуряването и да се почва някъде и на други основание осигуряване. Но, за да се защитим и пред собственика, пред юристите и за действията си - да пиша официално запитване до НАП да ни отговорят.
Та т.к. наистина не съм писала още запитване и искам да е до компетентни органи, как (може ли с мейл) и до кой НАП.
Виждам, че на "Въпроси и отговори" не мога да пиша, остава с писмо, куриер, но до кой НАП - по постоянен адрес на ФЛ самоосигуряващо се, и към кой отдел?
Или мога към сайта на infocenter@nra.bg - те тези, които отговорят по телефона ли са? Защото повечето обща информация не знаят по телефона, камо ли да ми отговорят експертен отговор...
Та някой писал ли е, получил ли е отговор, къде пише, как го изпраща и до колко време да очаквам отговор? Благодаря!