Здравейте, моля за разяснение от Ваша страна - ситуацията е следната: на 22.07 имаш ме проверка от НАП, икономическа полиция и РС пожарна безопасност във връзка с колонка за гориво, от която зареждат фирмените МПС-та. При проверката ни издадоха Протокол от НАП за извършена проверка и разпореждане от Пожарната за отстраняване на несъответствия с изисквания за пожарна безопасност и към него имаме срок от 1 месец. Ние сме изпратили уведомително писмо към Пожарната, че несъответствията са отстранени, та питането ми е : Към НАП трябва ли да имаме изпратено някакво писмо или нещо... При проверката ни казаха, че ако са им нужни други документи ще ги изискат по телефона, но на този етап нищо. Моля някой , който се е сблъсквал с подобна проверка да сподели как е процедира?