Здравейте колеги, имам следния казус свързан с работно време и почивки.
Работното време в организацията е от 9:00 до 18:00 часа.
Налага се, според договорни отношения сключени от нашата организация с друга организация за предлагана от нас услуга, всеки вторник работното време само на един служител да е от 10:00 до 22:00 часа.
Ясно е, че тези 3 часа са извънредни за седмицата и те ще се платят като такива.
Според КТ между дневната почивка трябва да е 12 часа.
В случая на следващия ден (сряда) трябва да ли за начало на работен ден служителя да се яви от 10 часа до 18:00 за да съобразим тези 12 часа, защото във вторник той идва с час по – късно от 10:00 до 22:00.
Въпроса ми е от сряда може ли да започне с работно време от 9:00 или трябва отново да е от 10:00 и при евентуална проверка от ИТ фирмата в нарушение ли е фирмата в тази ситуация.
Надявам се да споделите своя опит по този казус.