Здравейте,
В рамките на 2 месеца ми се наложи да подам по електронен път чрез Системата за Сигурно Електронно Връчване ССЕВ на Министерството на Електронното Управление 2 декларации по Чл.14 от ЗМДТ на 2 различни общини-едната в гр. Пловдив, другата - така наречената Община Родопи, обединяваща няколко села около гр. Пловдив. От Пловдивската Община системата (ССЕВ) в рамките на 5 минути ми върна в електронна поща входящ номер, я след 2-3 дни излязоха и дължимите суми . От Община Родопи, обаче не ми отговориха нито чрез ССЕВ нито на посочен от мен електронен адрес. Вече 8 дни нямам входящ номер, нито пък в сайта на НАП виждам задължения за МД към тази община.
Въпросът ми е : Ако ССЕВ ми е изпратила Удостоверение за връчване на една декларация, мога ли да считам, че моето задължение по закон е изпълнено или трябва да моля на колене служителите на Общината да си свършат работата?