Здравейте!
Как бихме могли да предотвратим следната ситуация:
Служител постъпва на работа при нас, т.е. при нов работодател. И на предишното работно място и на настоящото, заплатата му е над МОД. Предишният работодател е внесъл осигуровки до съответния му последен работен ден. Нашата счетоводителка обаче внася осигуровки за пълен месец. Твърди, че това е стандартна практика и без съответни документи упоменаващи досегашния му доход, не е възможно това да бъде предотвратено. Предполагам документът, който бихме могли да изискаме е фиш за заплата за съответния месец. При нас обаче заплатата се изплаща преди тази от предишния работодател. Ако правилно разбирам, при всеки такъв случай, служителят надвнася осигуровки щом не предоставя такъв документ.
Искам да избегна подобни ситуации - бихте ли дали съвет?
Предварително благодаря!