Издаване на служебна бележка по чл.45

16.10.2012, 11:10 6387 5

16.10.2012, 11:10
Публикации: 2027 / 254
 :hi: Лице работещо при работодател ,който не плаща осигуровките на работниците си напуска. Иска да му се издаде служебна бележка по чл.45 за доходите , но според мен нямаме право да му издадем, защото тази бележка се издава за реално изплатени доходи. Сега трябва да му се издаде бележка ,че за 2012г. няма доходи . Когато се внесат осигуровките за 2012 год., тогава трябва да се издаде бележка за доходите по чл.45 ЗДДФЛ . Правилно ли мисля  :hmmm:
#1 | 16.10.2012, 12:15
Публикации: 3146 / 254
Издавате бележка за това, което сте платили до момента.
#2 | 16.10.2012, 12:34
Публикации: 2027 / 254
От началото на годината не са плащани осигуровки, заплатите им се дават както се вика под масата .
#3 | 16.10.2012, 13:11
Публикации: 6411 / 1143
Ако сте осчетоводили изплащане на заплати - издаваш сл.бележка.
Ако не - не издаваш.
#4 | 16.10.2012, 13:17
Публикации: 1204 / 120
 :acute:
#5 | 16.10.2012, 13:20
Публикации: 2027 / 254
Ясно, мерси :)
Последни Теми
Последно в Новини
Намери ни във Facebook
Харесай нашата страница
Facebook.com/KiKinfo
и се присъедини към
ПРОФЕСИОНАЛНА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ
най-голямата счетоводна група